Kokemuksia Irjalasta?

Kohta irjalalainenko

Heippa ihmiset!
Suunnittelen asunnon ostoa Irjalasta, mutta alue on täysin tuntematon. Voisiko joku kertoa hieman minkälaista porukkaa Irjalassa asustelee, onko kerrostalo vai omakotitaloaluetta, rauhallista/rauhatonta, palveluita jne... Niin ja tärkein tietty: löytyykö aikuisten huvittelupaikkaa ja minkälaista!? :D
Kiitos!

6

3443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuivakkaa-

Asun itse toisella puolella cityä. Irjalassa ei ole vettä minkäänlaista - kuivakkaa aluetta, varmaan pelkkiä taloja, tuskin lähikauppaa kaikissa paikoissa (tai mailla halmeilla), busseja kulkee vähemmän sinne yöaikaan (ehkä päivälläkin). Löytäisit ehkä mielenkiintoisemman alueen, ellei ole autoa millä kulkea ees taas. Jos olet sinkku, en suosittele sitä, mutta on se monta kertaa turvallisempi kuin joku Hervanta tyyliin... todennäköisesti. Jos haluaa "kuolla pystyyn" maisemallisesti, varmaan sopiva paikka.

Katsoppa googlemapsilla miltä siellä näyttää. Ja vertaa muualle.

• Tamperelainen'

Olen asunut 44 vuotta Tampereella, mutta Irjalasta ei ole mitään havaintoa. "Irjalan siat" on kyllä tuttu sanonta Tampereella, mutta sinne ei ole ole ollut mitään asiaa.
      Sen tiuedän, että jos bussissa lukee Irjala, tiedän, että sillä pääsee keskustasta kotiin Sammonkadulle.

Minkäslaista "huvittelupaikkaa" olet oikein etsimässä? Irjalasta tuskin mitään löytää.

• örmeliäinen

Irjala on rauhallista omakotitaloaluetta jossa jonkin verran kerrostaloja. Ulkoilua varten ihan hyviä kävelyteitä ristiinrastiin. Tosiaan googlemapsilla on hyvä kattoo millaista siellä on. Bussit kulkee hyvin kun teiskontien 16, 18, 28 busseilla pääsee lähelle, riippuu tietty tarkemmasta asuinpaikasta. Tuo Irjalan oma 27 menee sitten vähä harvemmin, mutta kyllä sillä päivisin pääsee tosi hyvin. Sitä kaipaamasi elämää Irjalassa ei kyllä ole, irjan kellari on lähinnä ammattilaisten paikka. Ruotulan tref on sitten toinen, mutta pubi sekin..eikä oikeastaan enää edes irjalassa, eli keskustaan suunnattava jos viihdettä haluaa. Kauppaan kun lähtee niin jankan lidl on kävelymatkan päässä ja sitten kalevaan esim. prismaan jos isompaan haluaan.
      Minä pidän Irjalaa kyllä erittäin mukavana rauhallisena asuinalueena, jossa lapsiperheetkin viihtyvät.

• Kohta irjalalainenko

Kiitos kommenteista!
      Enpä mä muuta huvittelua kaipaa, kun jos joskus töiden jälkeen bissen tai kaks saisi ja jos kävellen vois lauantai illalla hoippua turvallisesti kotiin :) Tarkoitat varmaan ammattilaisten paikalla "räkälää"? Auts! Onkos Se Ruotulan Tref sitten kivempi?
      Auto on ja sinkkukaan en ole, lapsia on ainakin sata ja rauhallisuus on tervetullutta!
      Tähän mennessä kuulostaa kovinkin kivalta!!!
      Lisää??

• Jäähallikin lähellä

Irjala on tosi mukava ja rauhallinen alue, etenkin lapsiperheelle.
        Irjalan aukiolta löytyy ainakin paikallinen siisti paikallinen pub.

Kohtuuhyvät yhteydet keskustaan, Sammon valtatien Lidl ja Kalevan Prisma lähellä.

• bändäri

olen kuullut että irjalan kellarissa on joskus bändejä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe