Kantamatkoista vielä...

Pettymys?

Onko tosi,että niiden reissut on ns. fiaskoja?
Kerta riitti.Bussi kyllä pelitti,mutta oikeasti,matkanjohtaja oli varmasti ainakin hieman huppelissa.
Olisi kiva,jos kertoisitte kokemuksianne.Ihan rehelliseltä pohjalta.

38

5881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suyki

      Haluaisin myös tietää.Laivathan on eri asia kuin kantamatkat,mutta onhan se tärkeää,ettei jää tien päälle.

    • Asta, Mikkelistä

      Ainakin nappulaseuran ajot oli tyssännyt epäselviin kuljettajiin. Firman historiaa löytyy käräjäoikeuden pöytäkirjoista miljoonien (markkojen) edestä.

    • Trhyffhh

      Okohan tässä nyt yksi ja sama henkilö joka haukkuu Kantamatkoja. Itse olen ollut joskus Kantamatkojen järjestämällä matkalla ja kaikki meni hienosti. Tapsalla on mieletön kokemus, mikä näkyy rauhallisuutena ja varmuutena erilaisissa tilanteissa.

      • Mirells

        Olen täysin samaa mieltä.Ja todella sitä kokemusta on hänellä!!
        Suututtaa nämä haukkujavalittajat.


      • Juhan63

        Juu ilmeisesti sama henkilö , hänellä on joko oma kilpaileva toimi tai muuten kytköksissä linja liikenteeseen ,harmillinen tapaus , täytys saada poistettua tai muuten vastuuseen kiusaamisesta . toki kaikilla yrityksillä on sattuma ongelmia ,johon ei heti voi vaikuttaa.


    • 1733

      Taitaa olla muillakin negatiivisiä kokemuksia. Mieletön kokemus on varmaan karttunut leivättömän pöydän ääressä. Ei koskaan enää noille matkoille.

      • Mieti

        Mitäs läksit....


    • Sivusta seurannut

      Syyskuun 13. päivän jälkeen ilmeisesti kannattaa kysellä kuljettajilta, että onko ajo-oikeutta vai kannattaako jäädä sinne Saunalamppuun istumaan.

    • baltic3

      Laivalla useaan kertaan ollut ja ei mitään ongelmia.Autot kestäneet ja enpä ole alko-ongelmaa havainnut,paitsi muutama kyydissä ollut siemaillut häiritsevästi.
      Ei ole moitittavaa.Jatkossakin lähden reissuille.

      • Anonyymi

        juu samoin kivoja reissuja , toki joka matkalla häiriköitä riittää ,kun kyseessä on risteily ,mutta pääsääntöisesti hyvin on jokainen matkansa tehnyt , Yrityksellä
        on mieletön kokemus tilausajoista joten kateeliset jauhaa . jotka ites örveltää ja häiritsee muita matkustajia ,josta on saaneet kuljettajalta moitteita ,sit ne täällä kitisee .


    • ops4

      Ohoh...

    • jk811

      hyvä tapsa! kukaan ei ole niin kateellinen kun savolainen

    • Eri-Hidaste

      Jälkipolven kannattaisi keskittyä hevoshommiin.
      https://heppa.hippos.fi/heppa/app?page=person/PersonView&service=external

    • Risteilijä

      Sanon nyt ihan suoraan ja en ole matkanjohtaja,että sattuuhan sitä muissakin ns virheitä.Lentokoneita voi tippua ym ym. Kantamatkoilla on toki jotain pientä häikkää ollut,mutta veikkaanpa prosentteina,että 95% matkat ovat sujuneet loistavasti.

    • Risteilijä

      Häikät näkyvät jo kirjoitusvirheistä nettisivuilla.

      • eimoitittavaa!

        Nostetaanpa aihe taas! Ja saisiko jonkun linkin onko käräjäjuttuja? Kiitos!


      • Puhtaatjauhot
        eimoitittavaa! kirjoitti:

        Nostetaanpa aihe taas! Ja saisiko jonkun linkin onko käräjäjuttuja? Kiitos!

        Ei ole kun ei ole käräjäasioita ollut!!!!


      • 149
        Puhtaatjauhot kirjoitti:

        Ei ole kun ei ole käräjäasioita ollut!!!!

        Saunalampussa muisteltiin, että käräjiä välttääkseen piti tehdä lapsikin aikoinaan. Tiedä sitten oliko apua.


      • Iäkkäämpi
        149 kirjoitti:

        Saunalampussa muisteltiin, että käräjiä välttääkseen piti tehdä lapsikin aikoinaan. Tiedä sitten oliko apua.

        Onkohan noin? Lapsen nimiin voi ehkä siirtää omaisuutta? En ole kantamatkojen matkoilla ollut. Nuo laivamatkat edullisia,vaan onkohan vain ryyppyrellestysmatkoja ne?


    • Tallinna1

      Menneet on menneitä...kuka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään...Vasta tälläviikolla olin olin Tallinnan risteilyllä porukka oli ihan ok! Kuljettaja Ok! kaikki meni ihan hyvin. Toki sattuu niitä huonoja päiviä itsekullekin. Hyvä että täältä pääsee risteilylle, harvempi yhtiö ajelee Pieksämäen kautta. Olen ollut Pohjolan Matkan reissulla ja silloin tosiaan pelotti kuljettajan ajotyyli, Mikkelissä ajeli harhaan ja sitten koukkasi yhden sillan alta ja rytinä vaan kävi kun katto osui siltaan. Onneksi jäin silloin pois Mikkelissä.

      • Matkaakantiksellausein

        Niin.Kyllä kantamatkat osaa asiansa. Tapsa mitä mukavin mies ja yrittäjä. Joten antakaa jauhamisen olla!


      • tene
        Matkaakantiksellausein kirjoitti:

        Niin.Kyllä kantamatkat osaa asiansa. Tapsa mitä mukavin mies ja yrittäjä. Joten antakaa jauhamisen olla!

        Varmaan mukava mies niitten mielestä jotka ovat samapuolella tapilta. Voi vinetto, että tuo rupeaa hoitamaan paokallisliikennettä. Firmassa kuskit eläkeläisiä harrastajia.


      • holu
        tene kirjoitti:

        Varmaan mukava mies niitten mielestä jotka ovat samapuolella tapilta. Voi vinetto, että tuo rupeaa hoitamaan paokallisliikennettä. Firmassa kuskit eläkeläisiä harrastajia.

        Hei, ei siellä palkkalistoilla ole yjtään vakituista kuljettajaa. Pohjolan Matkalla on muuten asiat kunnossa.


      • Tallinna1
        holu kirjoitti:

        Hei, ei siellä palkkalistoilla ole yjtään vakituista kuljettajaa. Pohjolan Matkalla on muuten asiat kunnossa.

        Pohjolan Matkoilla on sellainen tapa ettei Tallinnassa ajeta muuta kuin tekninen siirto laivasta satamaan ja takaisin, eli bussi ei vie mihinkään etemmäs.


      • holu
        Tallinna1 kirjoitti:

        Pohjolan Matkoilla on sellainen tapa ettei Tallinnassa ajeta muuta kuin tekninen siirto laivasta satamaan ja takaisin, eli bussi ei vie mihinkään etemmäs.

        Entäs sitten, ainakin turvallisempaa kuin jonkin sydänvikaisen, puujalkaisen ja lasisilmäisen eläkeläisen kyydissä. Ajaa muuten ilmaiseksi. PM:llä ainakin on kunnon kalusto ja kuljettajat erottuvat siistin kuljettajapuvun ansiosta. Ei mitään resupekkoja.


      • Omatahto.
        holu kirjoitti:

        Entäs sitten, ainakin turvallisempaa kuin jonkin sydänvikaisen, puujalkaisen ja lasisilmäisen eläkeläisen kyydissä. Ajaa muuten ilmaiseksi. PM:llä ainakin on kunnon kalusto ja kuljettajat erottuvat siistin kuljettajapuvun ansiosta. Ei mitään resupekkoja.

        Liiku sää PM.LLÄ, myö männää KM.LLÄ. Valinta jokkaisen oma.


      • holu
        Omatahto. kirjoitti:

        Liiku sää PM.LLÄ, myö männää KM.LLÄ. Valinta jokkaisen oma.

        Eipähän tarvitse rahvaan kanssa kulkea.


      • Tallinna1
        holu kirjoitti:

        Entäs sitten, ainakin turvallisempaa kuin jonkin sydänvikaisen, puujalkaisen ja lasisilmäisen eläkeläisen kyydissä. Ajaa muuten ilmaiseksi. PM:llä ainakin on kunnon kalusto ja kuljettajat erottuvat siistin kuljettajapuvun ansiosta. Ei mitään resupekkoja.

        Ainakin yhdellä PM:N kuljettaja oli jo eläkeiän ohittanut ja puku oli jostain kaapin pohjalta otettu. Kyseli matkustajilta ohjeita, ei ollut kuulemma aikoihin ajellu risteilymatkoja. Tää samanen kuljettaja ajeli Mikkelissä harhaan olhi risteyksen oli jo pimeää, sanoi ettei oikein nää pimeässä. Jäin silloin tosiaan Mikkelissä pois, onneksi, toivottelin kyytiin jääneille turvallista matkaa. Joten se siitä. Jokainen siis valitkoon kyytinsä ihan oman valinnan mukaan!!!


      • t.nimim.hoitakaa-asiat
        Tallinna1 kirjoitti:

        Ainakin yhdellä PM:N kuljettaja oli jo eläkeiän ohittanut ja puku oli jostain kaapin pohjalta otettu. Kyseli matkustajilta ohjeita, ei ollut kuulemma aikoihin ajellu risteilymatkoja. Tää samanen kuljettaja ajeli Mikkelissä harhaan olhi risteyksen oli jo pimeää, sanoi ettei oikein nää pimeässä. Jäin silloin tosiaan Mikkelissä pois, onneksi, toivottelin kyytiin jääneille turvallista matkaa. Joten se siitä. Jokainen siis valitkoon kyytinsä ihan oman valinnan mukaan!!!

        Näin on taxeillakin. Voi valita kuskin ja olen varmasti yksi kärkijoukosta. Palveluhenkinen ja mukava.


      • EL-75
        t.nimim.hoitakaa-asiat kirjoitti:

        Näin on taxeillakin. Voi valita kuskin ja olen varmasti yksi kärkijoukosta. Palveluhenkinen ja mukava.

        Ihan vähän oma kehu lemahtaa.


      • Reijno
        EL-75 kirjoitti:

        Ihan vähän oma kehu lemahtaa.

        Ja eikä ihan vähän. Hyvä kun on itsevarmuus kohdallaan.


      • Anonyymi
        holu kirjoitti:

        Hei, ei siellä palkkalistoilla ole yjtään vakituista kuljettajaa. Pohjolan Matkalla on muuten asiat kunnossa.

        Kyllä Janna on vakituinen ja erittäin hyvä kuski.Ei pidä satuja kertoa


    • enmatkaakantiksella

      Mukava kuin lehmänmulkku.

      • Tunturimopo

        Myönteinen asenne.


    • Anonyymi

      Olen ollut Kantamatkojen matkoilla usean kerran,ja olen tyytyväinen.
      Janna on ollut ajamassa,ja kaikki on sujunut erittäin hyvin.
      Hän on erittäin täsmällinen ja hoitanut nämä matkat tyylillä,

    • Anonyymi00036

      Pariskunta järjestää Helsingistä 2 kertaa vuodessa varaa ryhmälle matkat,vetää välistä ylimääräistä hintaa 100e/per henkilö.
      Matkat pärnyyn ,näin saavat ilmaisen loman viikoksi.
      Ovat uskovaisia,missä rehellisyys.

      • Anonyymi00037

        Tuo ei ole yhtään hyvä, että vetävät välistä.
        Itsekästä on uskoa tunnustavalta.
        Sananlasku sanoo: Oikein tai väärin, kunhan kokoon käärin.
        Vielä Herransa edessä, tekevät tästä tiliä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe