Onko tosi,että niiden reissut on ns. fiaskoja?
Kerta riitti.Bussi kyllä pelitti,mutta oikeasti,matkanjohtaja oli varmasti ainakin hieman huppelissa.
Olisi kiva,jos kertoisitte kokemuksianne.Ihan rehelliseltä pohjalta.
Kantamatkoista vielä...
36
5094
Vastaukset
- Suyki
Haluaisin myös tietää.Laivathan on eri asia kuin kantamatkat,mutta onhan se tärkeää,ettei jää tien päälle.
- Asta, Mikkelistä
Ainakin nappulaseuran ajot oli tyssännyt epäselviin kuljettajiin. Firman historiaa löytyy käräjäoikeuden pöytäkirjoista miljoonien (markkojen) edestä.
- Trhyffhh
Okohan tässä nyt yksi ja sama henkilö joka haukkuu Kantamatkoja. Itse olen ollut joskus Kantamatkojen järjestämällä matkalla ja kaikki meni hienosti. Tapsalla on mieletön kokemus, mikä näkyy rauhallisuutena ja varmuutena erilaisissa tilanteissa.
- Mirells
Olen täysin samaa mieltä.Ja todella sitä kokemusta on hänellä!!
Suututtaa nämä haukkujavalittajat. Juu ilmeisesti sama henkilö , hänellä on joko oma kilpaileva toimi tai muuten kytköksissä linja liikenteeseen ,harmillinen tapaus , täytys saada poistettua tai muuten vastuuseen kiusaamisesta . toki kaikilla yrityksillä on sattuma ongelmia ,johon ei heti voi vaikuttaa.
- 1733
Taitaa olla muillakin negatiivisiä kokemuksia. Mieletön kokemus on varmaan karttunut leivättömän pöydän ääressä. Ei koskaan enää noille matkoille.
- Mieti
Mitäs läksit....
- Sivusta seurannut
Syyskuun 13. päivän jälkeen ilmeisesti kannattaa kysellä kuljettajilta, että onko ajo-oikeutta vai kannattaako jäädä sinne Saunalamppuun istumaan.
- baltic3
Laivalla useaan kertaan ollut ja ei mitään ongelmia.Autot kestäneet ja enpä ole alko-ongelmaa havainnut,paitsi muutama kyydissä ollut siemaillut häiritsevästi.
Ei ole moitittavaa.Jatkossakin lähden reissuille.- Anonyymi
juu samoin kivoja reissuja , toki joka matkalla häiriköitä riittää ,kun kyseessä on risteily ,mutta pääsääntöisesti hyvin on jokainen matkansa tehnyt , Yrityksellä
on mieletön kokemus tilausajoista joten kateeliset jauhaa . jotka ites örveltää ja häiritsee muita matkustajia ,josta on saaneet kuljettajalta moitteita ,sit ne täällä kitisee .
- ops4
Ohoh...
- jk811
hyvä tapsa! kukaan ei ole niin kateellinen kun savolainen
- Eri-Hidaste
Jälkipolven kannattaisi keskittyä hevoshommiin.
https://heppa.hippos.fi/heppa/app?page=person/PersonView&service=external - Risteilijä
Sanon nyt ihan suoraan ja en ole matkanjohtaja,että sattuuhan sitä muissakin ns virheitä.Lentokoneita voi tippua ym ym. Kantamatkoilla on toki jotain pientä häikkää ollut,mutta veikkaanpa prosentteina,että 95% matkat ovat sujuneet loistavasti.
- Risteilijä
Häikät näkyvät jo kirjoitusvirheistä nettisivuilla.
- eimoitittavaa!
Nostetaanpa aihe taas! Ja saisiko jonkun linkin onko käräjäjuttuja? Kiitos!
- Puhtaatjauhot
eimoitittavaa! kirjoitti:
Nostetaanpa aihe taas! Ja saisiko jonkun linkin onko käräjäjuttuja? Kiitos!
Ei ole kun ei ole käräjäasioita ollut!!!!
- 149
Puhtaatjauhot kirjoitti:
Ei ole kun ei ole käräjäasioita ollut!!!!
Saunalampussa muisteltiin, että käräjiä välttääkseen piti tehdä lapsikin aikoinaan. Tiedä sitten oliko apua.
- Iäkkäämpi
149 kirjoitti:
Saunalampussa muisteltiin, että käräjiä välttääkseen piti tehdä lapsikin aikoinaan. Tiedä sitten oliko apua.
Onkohan noin? Lapsen nimiin voi ehkä siirtää omaisuutta? En ole kantamatkojen matkoilla ollut. Nuo laivamatkat edullisia,vaan onkohan vain ryyppyrellestysmatkoja ne?
- Tallinna1
Menneet on menneitä...kuka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään...Vasta tälläviikolla olin olin Tallinnan risteilyllä porukka oli ihan ok! Kuljettaja Ok! kaikki meni ihan hyvin. Toki sattuu niitä huonoja päiviä itsekullekin. Hyvä että täältä pääsee risteilylle, harvempi yhtiö ajelee Pieksämäen kautta. Olen ollut Pohjolan Matkan reissulla ja silloin tosiaan pelotti kuljettajan ajotyyli, Mikkelissä ajeli harhaan ja sitten koukkasi yhden sillan alta ja rytinä vaan kävi kun katto osui siltaan. Onneksi jäin silloin pois Mikkelissä.
- Matkaakantiksellausein
Niin.Kyllä kantamatkat osaa asiansa. Tapsa mitä mukavin mies ja yrittäjä. Joten antakaa jauhamisen olla!
- tene
Matkaakantiksellausein kirjoitti:
Niin.Kyllä kantamatkat osaa asiansa. Tapsa mitä mukavin mies ja yrittäjä. Joten antakaa jauhamisen olla!
Varmaan mukava mies niitten mielestä jotka ovat samapuolella tapilta. Voi vinetto, että tuo rupeaa hoitamaan paokallisliikennettä. Firmassa kuskit eläkeläisiä harrastajia.
- holu
tene kirjoitti:
Varmaan mukava mies niitten mielestä jotka ovat samapuolella tapilta. Voi vinetto, että tuo rupeaa hoitamaan paokallisliikennettä. Firmassa kuskit eläkeläisiä harrastajia.
Hei, ei siellä palkkalistoilla ole yjtään vakituista kuljettajaa. Pohjolan Matkalla on muuten asiat kunnossa.
- Tallinna1
holu kirjoitti:
Hei, ei siellä palkkalistoilla ole yjtään vakituista kuljettajaa. Pohjolan Matkalla on muuten asiat kunnossa.
Pohjolan Matkoilla on sellainen tapa ettei Tallinnassa ajeta muuta kuin tekninen siirto laivasta satamaan ja takaisin, eli bussi ei vie mihinkään etemmäs.
- holu
Tallinna1 kirjoitti:
Pohjolan Matkoilla on sellainen tapa ettei Tallinnassa ajeta muuta kuin tekninen siirto laivasta satamaan ja takaisin, eli bussi ei vie mihinkään etemmäs.
Entäs sitten, ainakin turvallisempaa kuin jonkin sydänvikaisen, puujalkaisen ja lasisilmäisen eläkeläisen kyydissä. Ajaa muuten ilmaiseksi. PM:llä ainakin on kunnon kalusto ja kuljettajat erottuvat siistin kuljettajapuvun ansiosta. Ei mitään resupekkoja.
- Omatahto.
holu kirjoitti:
Entäs sitten, ainakin turvallisempaa kuin jonkin sydänvikaisen, puujalkaisen ja lasisilmäisen eläkeläisen kyydissä. Ajaa muuten ilmaiseksi. PM:llä ainakin on kunnon kalusto ja kuljettajat erottuvat siistin kuljettajapuvun ansiosta. Ei mitään resupekkoja.
Liiku sää PM.LLÄ, myö männää KM.LLÄ. Valinta jokkaisen oma.
- holu
Omatahto. kirjoitti:
Liiku sää PM.LLÄ, myö männää KM.LLÄ. Valinta jokkaisen oma.
Eipähän tarvitse rahvaan kanssa kulkea.
- Tallinna1
holu kirjoitti:
Ainakin yhdellä PM:N kuljettaja oli jo eläkeiän ohittanut ja puku oli jostain kaapin pohjalta otettu. Kyseli matkustajilta ohjeita, ei ollut kuulemma aikoihin ajellu risteilymatkoja. Tää samanen kuljettaja ajeli Mikkelissä harhaan olhi risteyksen oli jo pimeää, sanoi ettei oikein nää pimeässä. Jäin silloin tosiaan Mikkelissä pois, onneksi, toivottelin kyytiin jääneille turvallista matkaa. Joten se siitä. Jokainen siis valitkoon kyytinsä ihan oman valinnan mukaan!!!
- t.nimim.hoitakaa-asiat
Tallinna1 kirjoitti:
Ainakin yhdellä PM:N kuljettaja oli jo eläkeiän ohittanut ja puku oli jostain kaapin pohjalta otettu. Kyseli matkustajilta ohjeita, ei ollut kuulemma aikoihin ajellu risteilymatkoja. Tää samanen kuljettaja ajeli Mikkelissä harhaan olhi risteyksen oli jo pimeää, sanoi ettei oikein nää pimeässä. Jäin silloin tosiaan Mikkelissä pois, onneksi, toivottelin kyytiin jääneille turvallista matkaa. Joten se siitä. Jokainen siis valitkoon kyytinsä ihan oman valinnan mukaan!!!
Näin on taxeillakin. Voi valita kuskin ja olen varmasti yksi kärkijoukosta. Palveluhenkinen ja mukava.
- EL-75
t.nimim.hoitakaa-asiat kirjoitti:
Näin on taxeillakin. Voi valita kuskin ja olen varmasti yksi kärkijoukosta. Palveluhenkinen ja mukava.
Ihan vähän oma kehu lemahtaa.
- Reijno
EL-75 kirjoitti:
Ihan vähän oma kehu lemahtaa.
Ja eikä ihan vähän. Hyvä kun on itsevarmuus kohdallaan.
- Anonyymi
holu kirjoitti:
Kyllä Janna on vakituinen ja erittäin hyvä kuski.Ei pidä satuja kertoa
- enmatkaakantiksella
Mukava kuin lehmänmulkku.
- Tunturimopo
Myönteinen asenne.
- Anonyymi
Olen ollut Kantamatkojen matkoilla usean kerran,ja olen tyytyväinen.
Janna on ollut ajamassa,ja kaikki on sujunut erittäin hyvin.
Hän on erittäin täsmällinen ja hoitanut nämä matkat tyylillä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265