Kertokaas miehet,mitä tää oikeen tarkottaa:
mies tulee jutteleen mulle ja seisoo melkein mussa kiinni(ihan selvinpäin se kyl näytti olevan)?! Eiks sitä sanota että joku 0-45 cm on intiimietäisyys ja siitä kauemmas jotain muuta.
kertokaas miehet?!
3
950
Vastaukset
- janne
Voi olla että tarkoittaa paljonkin tai sitten ei mitään.
Jotkut ihmiset tulevat luonnostaan lähelle toista puhuessaan, jotkut pitävät sitten enemmän etäisyyttä.
Esim. yks työkaveri tulee aina ihan iholle puhuun(jotain 30-50cm) (mä oon mies. sekin on) ja ottaa välillä olkapäästä kiinni. Aikansa meni että siihen tottui mutta mitään se ei tarkoittanut, kyseinen henkilö on kuitenkin perheellinen.
Helpottunut olin kun se ei tuon pidemmälle mennyt, esim. alkanut halaileen tms :)- neitokainen
Noh,meidän välillä ei ollu edes tota 30 cm!!!Ei tää mies mun tietääkseni oo perheellinen..ja illan aikana oli kyllä muutaki säätöä kuin toi juttelu.
- janne
neitokainen kirjoitti:
Noh,meidän välillä ei ollu edes tota 30 cm!!!Ei tää mies mun tietääkseni oo perheellinen..ja illan aikana oli kyllä muutaki säätöä kuin toi juttelu.
ehkäpä mies yrittää tehdä aloitetta. Kenties oottaa että sä tuut siinä vastaan. jos oot kiinnostunu miehestä niin tee vaikka näin: kun mies tulee lähellesi niin pienennä väliä (vaikka siinä ei ookaan paljon pienennettävää):D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497