Mitä enemmän tiessä on sivuttaiskallistusta niin sitä vaarallisempi se on liukkaalla kelillä.
Vaarallinen sivuttaiskallistus
8
189
Vastaukset
- sinua viisaampi
ei mene jos on mutka
- Anonyymi
Jaa ei? Silloin se on kallistettu ulkokurviin päin!
- Lanalla lujempaa
Ja sitä kuivempi sateella. Mutkissakaan on harvoin kallistusta liikaa.
- Vaihda auto
Minullakin oli aikoinaan Corolla, joka pyrki aina kaartamaan alamäkeen tien reunaan. Nykyisessä autossani ei ole tuota ominaisuutta, joten ei ole haittaa kallistuksitakaan.
- Parempi niin
Parempihan se on, että liukkaalla ne huonoilla renkailla varustautuneet valuvat pientareelle kuin vastaantulijan kaistalle.
- Urat on pahemmat
Enpä ole niin paljoa sivuttaiskallstusta kohdannut, että sen liukkaalla jotenkin huomaisi. Uria olen tosin nähnyt niin paljon, että vesikelillä ei mikään järkevä kallistus enää voi riiittää. Urautuminen tekee tiet liukkaallakin tosin vaarallisemmaksi.
- Pummit ministeriössä
Liikenneministeriön loisvirkailijat haluavat tappaa kansaa.
- vertaa ovaalirataan
Kovasti kiinni siitä kumpaan suuntaan kallistaa, kaarteen sisäsyrjälle vai ulkosyrjälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790