Hei. Olen vuokramökkien käyttäjä ja haluaisin tässä vaiheessa vuotta kysellä kokemuksiasi Itä-Suomen vuokramökeistä, koska ne ovat nyt tuoreessa muistissa kesän jäljiltä. Olen aikeissa ensi kesäksi vuokrata mökkiä jostain päin Itä-Suomea. Koska lyhyistä esittelyistä ei saa kaikkea tietoa irti. Tiedoista kiitollinen mökin vuokraaja.
kerro kokemuksiasi vuokramökeistä
1
263
Vastaukset
- Riia & Tepa
Hei, tultiin juuri Jalkasten lomamökiltä Konnevedeltä (katso meidän kuvia osoitteessa http://www.worldisround.com/articles/68157/index.html) ja olimme todella tyytyväisiä viikkoomme siellä. Ihanat maisemat ja rauhallinen paikka. Isännät todella auttavaisia ja ystävällisiä. Heillä on 3 mökkiä vuokrattavana (Pienikaarre joka on pienin ja ilman sisävessaa, ja Pöllötupa ja Mehtola kaikkine mukavuuksineen). Kaikki 3 mökkiä ovat omissa oloissaan ja todella ihastuttavia. Haluamme mennä sinne takaisin! Vahinko kyllä kaikki on jo varattu Kesäkuun puolesta välistä Heinäkuun loppuun vuoteen 2006! Mehtola on talviasuttava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181