Missä on Kyyhkyt?????????

Jönssi

Onkohan täällä ketään joka olis 02-alueelta ja ois nähny kyyhkysiä? oon itte kankaanpäästä eikä täällä päin näy hirveesti kyyhkysiä joitakin yksittäisiä lintelee sillon tällön. onkohan ne vielä mettässa vai on pesintä epäonnistunut? onko kellään tietoo

6

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄllistysMies

      Kyyhkyt on täällä pirkanmaalla.

      • Jönssi

        käske ne tänne sieltä.


      • ÄllistysMies
        Jönssi kirjoitti:

        käske ne tänne sieltä.

        Jep voin yrittää puhua niille en tietystikkään kaikille, niile ei nyt ainakaan kannata puhua jotka ovat mun pakastimessa, eikä niillekkään jotka olen syönnyt.
        Mutta jos nyt muutamalle viellä hengissä olevalle sanoisin, jotta lähtisivät sielläpäin käymään vaikkapa huomenissa, mutta missäs päin käsken niiten lähtä käymään.


      • Jönssi
        ÄllistysMies kirjoitti:

        Jep voin yrittää puhua niille en tietystikkään kaikille, niile ei nyt ainakaan kannata puhua jotka ovat mun pakastimessa, eikä niillekkään jotka olen syönnyt.
        Mutta jos nyt muutamalle viellä hengissä olevalle sanoisin, jotta lähtisivät sielläpäin käymään vaikkapa huomenissa, mutta missäs päin käsken niiten lähtä käymään.

        ne tulemaan kankaanpäähän tänne kyynärjärvelle.
        voit sä niillekin jotka oot syöny ni yrittää vatsastapuhua.


    • henkka

      en tiedä miten niitä siel on mutta me ammuttiin 4 päivässä 220 lintua.. on niitä täällä savossa ainakin..

      • Jönssi

        Lakkaa kehuskelemin... mitä lintuja ammuitte nintendolla sorsapeliä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      486
      3615
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      162
      3422
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      171
      2657
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2449
    6. 273
      2072
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1527
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1452
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe