Ahne apteekkari

Pöyristynyt

Olen jo pitemmän ajan huomannut kuinka vaikeaa on Ylöjärven apteekin kassalla saada ostoksilleen muovipussia. Vaikka pöytä olisi täynnä purkkeja ja rasioita, seisoo farmaseutti kivettyneenä paikoillaan. Kun kohteliaasti kehottaa pistämään pussiin, on seurauksena tympeä ilme ja kovin vastahakoinen palvelu. En ole tällaista missään muualla kokenut.

Viimeksi syy sitten selvisi. Farmaseutti ilmoitti ostoskasani takaa, että meillä muovipussit ovat maksullisia. Olin kuin puulla päähän lyöty, mutta onneksi järkeni pelasi sen verran, että kahmin purkit syliini ja totesin, että täytynee siirtyä muihin apteekkeihin. Törkeää käytöstä, ottaen vielä huomioon, että apteekin pussit ovat täynnä eri lääketehtaiden mainoksia eli eivät maksa apteekkarille käytännössä mitään. On vaan keksinyt uuden tavan levittää mahaansa.

Tämä oli viimeinen pisara. Vastedes tuon säännölliset ostokseni töistä tullessani Yliopiston Apteekista. Siellä hintakin samoista tuotteista on 20% halvempi. Olen ostanut säännöllisesti Ylöjärven apteekista, kotipaikkaa suosien, 180e kuukaudessa. Eihän se toki tee kuin 2160e vuodessa, joten ei sillä tietenkään mitään merkitystä ole apteekkarin kokonaistuloihin. Luulisi nyt kuitenkin muutamia mainospusseja raskivan luovuttaa asiakassuhteestaan.

Ahneella on tunnetusti tietynlainen loppu. Toivottavasti särky- ym. käsikauppalääkkeet saadaan pian marketteihin kansan ulottuville.

74

5893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ILMAISET PUSSUKAT

      ITSEKIN OLEN SIIRTYNYT MUUALLE EN MAKSAISI PIENESTÄ
      MUOVIPUSSISTA.LIELAHDESSA HYVÄ PALVELU JA ILMAISET
      PUSSUKAT

    • exasiakas111

      Joo, minä lopetin siellä asioimisen senjälkeen kun pieni poikamme vaati pitkäaikaista erikoislääkitystä joka annoskoon pienuuden takia piti tehdä jauheesta ja tilata etukäteen. No se oli semmosta ihme valitusta että "vaikea tehdä kun on niin pieni annoskoko" etcetc.. muualla kyllä onnistui ihan hetimiten, ilman tilausta ja ilman ihmeellistä asiakkaalle kitisemistä.. kyllä minä ihan mielelläni olisin suonut että poikamme ei olisi tarvinut lääkitystä ja ei olisi tarvinnut vaivata kiireisiä apteekkareita jotka paljon mielummin toki istuvat perseellään ja myyvät sitä valmisantibioottia, mutta ei mee aina nallekarkit tasan.

      Samoin sitten kaiken huippuna toisella ja viimeisellä kerralla kun lääkkeitä menin hakemaan, koko lääkettä ei meinannut edes löytyä, noh hetken etsimisen jälkeen apteekkari kiikuttaa minulle tyytyväisen näköisenä lääkkeet että löytyipäs... KOIRAN MATOLÄÄKKEET.. ei ihan hirveästi vakuuta kun lapselle tarkoitetut lääkkeet ja koiran matolääkkeet menee sekaisin. No kyllä ne oikeatkin lääkkeet sähläyksen jälkeen lopulta löytyi mutta eipä tee mieli enää asioida.

      Elossakin on Elona apteekki.

      Ja niin poikamme voi erinomaisesti eikö tarvitse enää lääkitystä eikä hänen eliniän odotteessakaan ole mitään eroa muihin vaikka elon alku olikin kuoppainen.

    • OmaMukaan?

      Itse olen täältä saanut vain hyvää palvelua myös tilauslääkkeiden kanssa. Ihme mussutusta muovipusseista.

      • MENNÄÄN ELOON

        AHNEUTTA SE ON KUN MAINOS PUSSEISTA PITÄÄ
        MAKSAA.
        MINÄKIN ALAN KÄYDÄ ELOSSA


      • Eloon ehdottomasti

        Oon kokenut saman asian häiritsevänä. Hervannan Apteekki on kuulemma ottanut saman törkeyden käyttöönsä. Molemmat ovat suhteellisen kaukana muista apteekeista, joten yrittävät nyt tällä tavoin imeä lisätuloja asiakkailtaan.

        En tiennytkään, että Elossa on apteekki. Täytyykin käydä katsomassa millainen palvelu siellä on.

        Muistan, että kerran olisin ostanut jotain lääkettä 30 tabletin purkin. Farmaseutti kävi hakemassa lääkkeen, mutta ilmoitti, ettei heillä olekaan kuin 100 tabletin paketti. Pyysin, joka on täysin normaalia, että ottakaa siitä 100 tabletin askista ja pistäkää pieneen paperipussiin se lääkärin määräänmä 30 kpl. Tämä tuntui kovin vaikealta ja jollain verukkeella siitä kieltäydyttiin. Jouduin käymään Lielahdessa, jossa tietysti oli laajat valikoimat myös kyseisessä kokoluokassa.

        Ja lääke pistettiin mitään kyselemättä pieneen muovipussiin, jossa apteekki mainosti itseään (oli siis maksullinen apteekkarille).


      • Huonoa käytöstä

        Jaaha, jokos apteekkari itse heräsi lukemaan näitä kommentteja. Vai onko neiti farmaseutin tekeleitä.


    • Työssäkäyvä asiakas

      Tilatkaa köyhät rohtonne netistä, siellä muutkin pers aukiset asioivat. Jos ei ole varaa muovipusseihin, niin kerätkää pulloja.

      • en ole perseaukinen

        Olitpa FIKSU en ole perseaukinen mutta en myöskään
        käy YVI APTEEKISSA on todella törkee rahastaa lahjuspusseilla
        kohta tulee kassa lisä


      • näsäviisas

        Kuule näsäviisat ootko ajatellutm että netistä saa laatutavaraa ja ne on
        pakattu ihan ilmaiseksi.
        Siirryn Lielahteen


      • Yliopiston Apteekki

        Täällähän se itse apteekkari taitaakin kommentoida, kun puhetyyli on vähän samaa kuin apteekissakin.


    • Päätä Särkee

      Jos on apteekkarilla alkanut elintaso laskea - täytyyhän sitä keksiä uusia rahastuskeinoja...sehän on totuus - ahneelle ei mikään riitä!

      Ylöjärven apteekissa (ainakin minut joka käytän vähän lääkkeitä) pakotetaan ostamaan "maxipaketteja"!

      Hyllyssä ei ole esillä pienempää pakettia - sen saa laatikosta (jos sattuu olemaan) kun erikseen pyytää!

      Kassalla omalla kohdallani on ollut asiallinen/ystävällinen palvelu.
      Tällöin ovat olleet nuoria naisia.

      Lielahden, Elon ja Lielahden Citymarketin apteekeissa kassalla on ollut aina tähän mennessä hyvä palvelu.

      • ykä 47

        Päätä Särkee viestissä on asiat kerrottu niinkuin ne on samoja kokemuksia on minullakin,elona apteekissa on palvelu ollut OK.


    • kauppias1

      Suomessa ainut oikea apteekki yliopiston apteekki. Muut ovat lainsäädännön suojaamia vähittäisjakelupisteitä. Lääkkeet S-kauppaan ja R-kioskiin!

      • Liberalisti

        Nimenomaan - käsikauppalääkkeet marketteihin!


      • Anonyymi

        Ok, sitten myös farmaseutteja kauppias1:n markettiin.
        Mitäpä lääkkeitä herra kauppias ottaisi valikoimiinsa: ?


    • Y tk

      Miksei muutkin? Jos köyhä ei pääse lääkäriin, olisi edes lääkkeet.

    • pönttö täyteen

      Kannatetaan silloin säästyis paljon ei tarvita apteekkia jotka
      ryöstää.Valtio tienais ei tarvittais kuin muutama Kela toimisto
      kuka kannattaa tehdään aloite eduskuntaan.
      Jonka tarvitsee ottaa pönttö täyteen niin ottaa nopeemmin
      päästään eroon

    • eräs ihmettelijä

      Minusta on myös outoa, että ilmaiseksi apteekkiin saatavista muovipusseista peritään maksu. On todella noloa tepastella apteekissa ja apteekista ulos pilleripurkit kädessä niin, että kaikille tulee selväksi, mitä sieltä haen. En halua maksaa ilmaisesta pussista pihille apteekkarille senttiäkään.
      Haen lääkkeet aina Elona-apteekista, jossa lääkepurkit laitetaan asioinnin päätyttyä pussiin piiloon. Elona-apteekista olen saanut joka kerta muutenkin ystävällistä ja hyvää palvelua.

      • nunnu6

        Ylöjärven Apteekin pusseissa ei ole yhdenkään lääketehtaan mainosta. Olen itsekin töissä apteekissa (en Ylöjärvellä) ja tiedän, että logolliset pussit ovat apteekille maksullisia. Miksi niitä siis pitäisi jakaa ilmaiseksi? Pahimmat pummit vielä tahtovat ison kassin yhdelle nitropurkille, "kun ovat seuraavaksi menossa ruokakauppaan".


      • Anonyymi
        nunnu6 kirjoitti:

        Ylöjärven Apteekin pusseissa ei ole yhdenkään lääketehtaan mainosta. Olen itsekin töissä apteekissa (en Ylöjärvellä) ja tiedän, että logolliset pussit ovat apteekille maksullisia. Miksi niitä siis pitäisi jakaa ilmaiseksi? Pahimmat pummit vielä tahtovat ison kassin yhdelle nitropurkille, "kun ovat seuraavaksi menossa ruokakauppaan".

        Jep.
        Samanlaista käyttäytymistä havaittu myös täällä.


    • asuntilan erkki

      Hain kauheen kasan lääkkeitä keuhkoputkentulehdukseeni männä viikolla ja multa ainakin täti kysy, että otatko pussin eikä siitä mitään tarvinu maksaa.

      Oisko sillä muutenkaan väliä, maksaahan ne muovipussit ruokakaupassakin ja mainostaa logoillaan kauppaa.

      Oikeestaan hyvä vaan, että maksaa säästyy luontoa kun ei yhtä pillerirasiaa varten pyydetä muovipussia. Tuskin niitä kukaan siinä kyttäilee matkalla parkkiapaikalle mitä lääkkeitä kukin kantaa ja vaikka kyttäisikin mitä väliä.

      Ihme mussutusta, mutta vaihtakaa vaan täältä pois niin mun ei tarvi enää jonottaa, meinaan se mua ärsyttää.

      • eikö lääkkeet saastu

        Puhut täyttä paskaa joka pussukasta otettu hinta puhut kuin oisit
        oikein tyytyväinen. Asiaoista saa purnata lääkkeistä varmaan saastuu
        enemmän kuin jostain pusseista, mutta ahneus pilaa kaiken


      • asuntilan erkki
        eikö lääkkeet saastu kirjoitti:

        Puhut täyttä paskaa joka pussukasta otettu hinta puhut kuin oisit
        oikein tyytyväinen. Asiaoista saa purnata lääkkeistä varmaan saastuu
        enemmän kuin jostain pusseista, mutta ahneus pilaa kaiken

        Oon kyllä ollutkin tyytyväinen ko. apteekin palveluun. Viimeksi en muovipussista maksanut, jos olisi tarvinnut maksaa niin olisin maksanut. Mitä vittua sitten? Maksaa ne muissakin kaupoissa.

        Lääkkeet jotka jää käyttämättä palautetaan apteekkin, uskon heidän hoitavan ne asianmukaisesti eteenpäin hävitettäväksi.

        Niinkuin jo sanoin niin vaihtakaa apteekki, jos muovipussin maksaminen noin kovasti kyrpii. Mulle se sopii niin omat apteekki reissuni sujuvat nopeammin ja jää aikaa muulle.


      • Köyhän asialla
        asuntilan erkki kirjoitti:

        Oon kyllä ollutkin tyytyväinen ko. apteekin palveluun. Viimeksi en muovipussista maksanut, jos olisi tarvinnut maksaa niin olisin maksanut. Mitä vittua sitten? Maksaa ne muissakin kaupoissa.

        Lääkkeet jotka jää käyttämättä palautetaan apteekkin, uskon heidän hoitavan ne asianmukaisesti eteenpäin hävitettäväksi.

        Niinkuin jo sanoin niin vaihtakaa apteekki, jos muovipussin maksaminen noin kovasti kyrpii. Mulle se sopii niin omat apteekki reissuni sujuvat nopeammin ja jää aikaa muulle.

        Erkki taitaa olla Kansallisen kokoomuksen kannattajia...


    • Herra 41

      On olemassa monenlaista reppua, laukkua ja pussia. Jos lähtee ostoksille ottaa sellaisen mukaan. Säästyy muovipussiostoksista. Ja säästyy uusiutumattomia luonnonvaroja (öljyä). Tampereella muovia kerätään poltettavaksi pilottihankkeena.Oikea asia. Vielä nämä muoviajan kaatopaikat kaivetaan auki ja palava poltetaan. Aletaan muovin säästö nyt. Huonon palvelun voi kostaa menemällä toiseen liikkeeseen!

    • Eroon pummeista

      Köyhille kaikki on niiiiiiin kallista. Menisitte töihin, pummit.

      • Velkavankeus

        Tulihan se sieltä... asialliseen keskusteluun osallistui vihdoinkin joku rikas kokoomuslainen velkaisine autoineen ja asuntoineen!


    • vebbew2t

      Kaikkiin noita mene töihin kommentteja pusketaan.

      Koittakaa jo tajutta, että sinne töihin ei voi mennä ennen kuin joku sinne ottaa. Jos ei kukaan ota mihinkään niin hankala sitä on vain mennä töihin.

    • Turhaa urputusta

      Valitusta mitättömistä asioista.

    • ympäristöteko
    • paperipussit

      Voishan apteekki hommata paperipusseja ja antaa ne ilman laittais
      mainokset sun muuta ne vois polttaa tai laittaa paperin keräykseen
      silloin säilyis sopu ja maine

      • Vahannan Veera

        Minä en muovista maksa. Viimeksi ostin yli 200€:lla lääkkeitä, joita tungin taskuun ja pikkulaukkuuni ja loput syliini. Eivätkä muovipussia antaneet.


    • Tekninen työntekijä

      Ihan pakko huomauttaa, että mainospussitkin maksavat apteekille. Paperipussit ovat vielä kalliimpia. Olisiko fiksua kuljettaa omaa pussia mukana? Oli sitten asiaa apteekkiin tai ruokakauppaan...

      • mukanas ekoteko

        Jos väittää tekevänsä ekotekoja niin paperi-
        pussi 10-kertaa parempi ja Apteekin hinnoissa
        yksi 5 senttiä ei tunnu missään


    • fvrt6

      Ompas köyhää tai sitten Roope Ankkamaista porukkaa kun ei yhtä muovipussia raskita ostaa.

      • ahne on

        Tämä apteekkari on aika kalmi ei raski mitään antaa
        ilmaiseksi ja toiseksi Apteekit saavat lääketehtailta pussit
        ilman ( VARMA TIETO) kyllä se
        on puhtaasti ahneutta


    • Lääkkeet pussiin

      Kyllä erikoiskaupoissa, kuten apteekki, on aina saatu muovipussi tai kassi ilmaiseksi.tosi outoa jos kyseisessä apteekissa saa. Ennen ainakin kysyttiin meneekö kassissa vai laitetaanko pussiin, siinä asioimistiskillä. Eihän kassalla tarvitse lääkkeitä edes näyttää.

    • pyhä sylvi

      Miten voi olla ihmisten elämä kiinni pienestä muovipussista. Minen huoli niitä pusseja yhtään kotiini kun niitä on kaappi täys ja niitä kun ei voi käyttää mihinkään kun ovat niin pieniä. Tosi ikävää jätettä.

    • kyllästynyt111

      Onko kenellekään teistä taliaivoista tullut mieleen, että reseptilääkkeistä ja mahdollisimman halvoista käsikauppatavaroista ei jää apteekeille katetta paljoa paskaakaan? Rikkaat apteekkarit ovar muinainen käsitys ajoilta, jolloin te ehkä olitte parhaassa iässänne... Lopettakaa ruikuttaminen. Suurin osa teistä maksaa lääkkeistään loppujen lopuksi vain sen kelan omavastuun. Tai sitten asioitte huonolla lääkärillä, joka ei ole antanut teille sairaudennumeroa.

      Apteekissa kesätöissä olleena tiedän tämän faktaksi. Katettava on otettava jostakin, kun kela kieltää sen ottamisen lääkkeistä. Toinen vaihtoehto on apteekkien ajautuminen konkurssiin ja siirtyminen suuriin kaupunkeihin. Esimerkiksi Turussa arvostettu kivijalka-apteekki ajautui konkurssiin viime vuonna... Sitäkö te haluatte?

      • kalenteri kertoo

        Kuule kesämies kato juorukalenterista niin olet vähän
        viisaampi ahneudesta


      • Hkjl
        kalenteri kertoo kirjoitti:

        Kuule kesämies kato juorukalenterista niin olet vähän
        viisaampi ahneudesta

        Veit sanat suustani. Millä suuret tulot saadaan, jos ei monopoli bisneksellä?


      • V*********

        "Rikkaat apteekkarit ovar muinainen käsitys ajoilta, jolloin te ehkä olitte parhaassa iässänne... Lopettakaa ruikuttaminen. Suurin osa teistä maksaa lääkkeistään loppujen lopuksi vain sen kelan omavastuun."

        Huh huh, katsoinpa juuri oman apteekkini liikevaihdon, ja se on muutamalla tuhannella eurolla pyöristettynä 20 000 0000 euroa vuodessa. Kyseessä on pienehkö apteekki pk-seudulla, jossa työskentelee n.20 henkeä.. Ai että on rikkaat apteekkarit muinainen käsitys? Voi pyhä * juttujesi kanssa, missä utopiassa elät? Apteekeissa työskentelevät farmaseutit ja muut ovat roskapalkkalaisia, mutta apteekkarit ainakin pk-seudulla kuuluvat siihen ökyrikkaimpaan muutamaan prosenttiin. Ja osasta kalleimpia lääkkeitä kela ei korvaa mitään. Tiedän, koska itse joudun kantamaan apteekkiin noin 300 euroa kuukaudessa, enkä saa näistä juuri mitään kelakorvauksia. Sinänsä harmittaa, kun jenkeistä saisi samat lääkkeet ostettua 1/3 - 1/10 hintaan. Tietenkin Suomen laki on tehnyt reseptilääkkeiden tilaamisen ulkomailta laittomaksi ja kaikin puolin mahdottoman vaikeaksi byrokratian takia. Ai että eikö vituta ahneet aptekkarit? Niin paljon, että voisin pari lähettää meren pohjaan ja toiset kiertoradalle. Verratkaa vaikki Brittiapteekkien hintoja Suomen apteekkien hintoihin, niin näette todellisen kusetuksen määrän ja laadun. Suomalaiset apteekkarit ovat yksityisten lääkäreiden ohella rikollisia pahimmasta päästä. Ja rikkaimpia.


    • Näin se menee

      Käytän vain ja ainoastaan Yliopiston apteekkiia, sattuneesta syystä, jossa palvelu pelaa.

    • elon Apteekki

      Elon apteekissa on hyvä palvelu eikä kyylätä

    • Mielensäpahoittaja

      Olisiko apteekeilla mahdollista teetättää kohtuuhintaista kangaskassia, jonka asiakas voisi ostaa? Jos muovikassi on maksullinen, on se ilmoitettava selkeästi asiakkaille!

      Olen mukamas joku "Ylöjärven apteekin kanta-asiakas". Pyysin muistaakseni toissa vuodenvaihteessa kohteliaasti apteekin ilmaista kalenteria, ostoksia maksaessani. Mikä lie koppava apteekkiharjoittelija ei antanut kalenteria ostosten mukaan. Kyllä minä niin mieleni pahoitin Ylöjärven apteekin palvelusta!

      • Säälittävää

        Mitä mitä? Eikö sinulla vielä ole kangaskassia. Niitähän annetaan silloin tällöin ilmaiseksi monessa kaupparyhmässä. Ostettavissa niitä on aina melkein kaupassa kuin kaupassa. Ota ruokakauppasi muovikassi käyttöön. Se kestää ainakin viisi kauppareissua.

        Taidat olla uusavuton mielensäpahoittaja. Luulen, että mielesi on tuolla asenteella aina matalapaineessa!


    • vapaa veska

      Kaikki apteekit on täynnä luontaistuotteita ja meikkejä ja kun menee kassalle riistettäväksi kopean palvelun jälkeen ei meinaa mahtua maksamaan kun on ryppyvoiteet ja salmiakit siinä edessä, se kuka "valvoo" apteekkeja on samanlainen ketku kun muutkin virkavalvojat tässä valtiossa.

      Kaikki apteekkarit on kokoomuslaisia/rappareita tms. ja siispä varmaan yhtyvät KILVAN meikäläiseen kun ehdotan että vapautetaan apteekkitoiminta vapaalle kilpailulle oikein porvari-ideologian mukaisesti.

      • vai menee huonosti

        Juu ja poistetaan sijoitusasuntojen omistajilta verotus, moni olisi siitäkin tosi mielissään, kun niihinkin sitä liikarahaansa ovat laittaneet.


      • elä terveemmin

        Ei ole apteekin syy jos hinnat ovat"riistohintoja".Googleta lääkkeitten hinnat,niin huomaat,että samat ovat mitä lääketehdaskin ilmoittaa.Ei apteekkari hintoja määrää,eli haukut väärää puuta.


    • Tyytyväinen asiakas

      Hyvän palvelun ja hyvän mielen olen saanut Ylöjärven Apteekissa asioidessani, ystävällinen ja palvelualtis henkilökunta. Ylöjärven Apteekissa olen asioinut jo vuodesta 1975, tosin apteekkarit ovat vuosien varrella vaihtuneet, kuten myös henkilökuntakin, melkein kaikki. Elona Apteekissa olen asioinut muutaman kerran, ja pettymys palveluun on ollut melkoinen. Lielahden Apteekin, Lielahden Citymarketissa sijaitsevan apteekin, Tesoman Apteekin palvelut aivan hyvät. Haluan kuitenkin asioida oman kaupungin apteekissa, jossa saan hyvän ja ammattimaisen palvelun. Ylöjärven Apteekin apteekkarille kiitos myös siitä, että Hän itse on siellä ns "salin" puolella palvelemessa asiakkaita eikä näin ollen ole "kasvoton" yrittäjä:) Hyvää kesää Teille kaikille, Ylöjärven Apteekin henkilökunta.

      • ex-asiakkaasi

        En ole saanut mistään muusta apteekista niin huonoa palvelua kuin Ylöjärven apteekista. Viimeksi kun kävin, sain odottaa vuoroani yli puoli tuntia. Yksi asiakas oli tiskillä ja yksi jonossa, kun menin. Henkilökuntaa oli kyllä paikalla, mutta eivät vaivautuneet tiskille asiakkaita palvelemaan. Tiskillä palvelu oli erittäin töykeää, ja muovikassista olisi pitänut maksaa, vaikka tein yli 60 € ostokset. Oli vaikea saada kaikkia pysymään käsissä autolle asti. JA OLI VARMASTI VIIMEINEN KERTA KUN ASIOIN YLÖJÄRVEN APTEEKISSA.

        Jatkossa käyn Elon apteekissa. Hyvää palvelua, ja muovipussi annetaan pyytämättäkin. Lisäksi sijainti hyvä, elossa tulee kuitenkin käytyä ostoksilla.

        PS. Terveiset vaan nimimerkillä "Tyytyväinen asiakas" kirjoittavalle Ylöjärven apteekin apteekkarille. Hyvä, että saatiin vihdoinkin "kilpaileva" apteekki paikkakunnalle, jotta ei tarvitse Tampereelle saakka lähteä.


    • Kkikkare

      Minulla ei ole pahaa sanottavaa apteekista, mutta nyt kun tämä mainittiin, niin hämärästi muistan joskus miettineeni, että katos kun en saanut näille purkeille pussia ollenkaan, ja tunkenut tavarat taskuihin. No purkkeja ei varmaan montaa ollut.
      En jaksa muistaa olenko pussin saanut joskus automaattisesti ja ehkä siitä joskus kieltäytynytkin.
      Osaan myös pyytää pussia itse, jos tarviin, mutta kai sellainen silloin annetaan?
      En jaksanut lukea läpi koko ketjua, mutta ei minun maailmani pussittomuuteen kuitenkaan kaadu, mutta kun mainoksia ovat täynnä, niin ei ne kelleen saisi mitään maksaa.

      Ei pussit kalliita ole, tällainen ajaa ainakin minulla saman asian, näitä sattuu olemaan aina matkassa...

      https://www.toknet.fi/koiran-hoito-ja-varusteet/best-friend-gear-koirankakkapussi-l/5700551160073/dp
      Tai sitten vaikka:
      http://www.clasohlson.com/fi/Pr349141000/Pr349141000

      Ei oo kova kappalehinta ja ei paina taskussa..

      • Kkikkare

        Piti vielä laskea - 0.0216€ per pussi..


    • Mielensäpahoittaja

      Kyllä meillä on useitakin kangaskasseja. Ehdotinkin, että voisiko apteekki teetättää oman kangaskassin? Ja toteanpa vaan, että JOS apteekin muovikassi on maksullinen, on se kerrottava asiakkaille selkeästi. Piste. Moni asiakas luulee saavansa kassin ostosten mukana.

      Kyllä minä niin mieleni pahoitin siitä asiakaspalvelusta. En tiedä, kenelle ne apteekin kalenterit oli varattu, ei ainakaan meille. "Kanta-asiakkaalle" sellaista ei ainakaan annettu. Taitaakin olla kuplaa koko "kanta-asiakashömppä"!

      Rekrytoitaessa on hyvä muistaa, että läheskään kaikki työnhakijat eivät sovellu asiakaspalvelutyöhön.

    • iso hintaero

      erään tuotteen ylöjärven apteekki oli hinnoitellut siten, että sain reseptittä saatavan lääkevalmisteen lähes 10 euroa halvemmalla hämeenkyrön apteekista. hkyrön apteekissa on muuten äärimmäisen hyvä ja ystävällinen ja asiakaspalveluun orientoitunut henkilöstö. siksi asioin siellä vakkariin, yvin apteekissa asioinnin jätin kolmeen kertaan.

      • pillerin pyörittäjä

        Kyllä halvemmallakin saa lääkkeen kun vaihtaa sen toisen lääketehtaan valmistamaan.Eihän tuo nyt ollut mikään uusi asia.


    • Herra 41

      Minulla on Elon apteekin kankainen kassi. Ilmaiseksi saatu jonkin kampanjan aikana. Käytän tätä kassia nykyisin viedessäni pulloja ja purkkeja Lidllin palautusautomaattiin. Saa MLL rahaa toimintaansa ja minä voin voittaa auton!

      • Mielensäpahoittaja

        Mekin alamme käydä siellä Elon apteekissa, käymme jo Lidlissä. Haluan kangaskassin ja haluan voittaa auton myös. Niin voin ajella sillä autolla tarjouksia hakemaan.

        Onko tietoa, onko Ylöjärven Apteekissa taas niitä mainoskalentereita? Kun tavallinen asiakas uskaltaa sellaista pyytää, niin ei anneta. Onkohan ne varattu tietyn puolueen jäsenille vai Hyvä veli-kerhon miehille ja niitten puolisoille? Enää en mene sinne apteekkiasioissa mieltäni pahoittamaan!


    • Kanta-asiakas

      Yliopiston apteekki Hämeenkadulla hakkaa Ylöjärven apteekin mennen tullen.
      Periaatteesta en käytä Ylöjärven apteekkia, ahneuden ja huonon palvelun takia.

      • 200099

        Ihan äkkiä ei tulis kyllä hämeenkadulle mentyä, ei edes silloin kun kävin treella töissä, parkkeerauksen puolesta vaikka lielahteen, eloon tai jopa tesomalle ennen, jos ei yvi:n keskustan apteekki miellytä.
        Itse asiassa pari kertaa on ollut viimeksimainitussa ruudut täynnä, niin on menemättä jäänyt.
        Invapaikat oli tyhjät.


    • jalkapoikki

      Jo on murheet suuria, voimia sinulle elämän karikoissa.

    • putkis3

      Ylöjärven apteekista ei sinänsä ole pahaa sanottavaa, mutta jollainlailla Elona apteekki on asiakasystävällisempi apteekki ja minusta siellä on mukavampi käydä, kun muutenkin tulee asioitua Elossa ruokaostoksilla. Lapsillekin on oma leikkinurkka :) . Paljon enemmän ja laajemmin olen saanut myös tietoa lääkkeistä Elonasta.

    • Maapallo kiittää

      Monessa paikassa peritään muovipusseista maksu siitä syystä että niiden käyttöä yritetään vähentää. Minusta ihan fiksua. En ikinä ota apteekista muovipussia, vaan laitan purkkini käsilaukkuuni, vaikka sen pussin ilmaiseksi saisikin.

    • hypertonietc.

      onneksi on vaihtoehtoja
      Siirryin mikkolantieltä eloon siksi, että mikkolantiellä ei palvella niin hyvin kuin elossa.
      Minulle viimeinen pisara oli se, että kun kovin yleistä verenpainelääkettä ei ollut oikean vahvuisena muuta kuin 100 kpl:n pakkauksessa - eli minun tapauksessani 3 kk:n annos.
      Kun olin menossa 3 vkon päästä vuositarkastukseen TAYSiin ja odotettavissa oli lääkkeen vahvuuden pienentäminen, niin pyysin vain 30 kpl annoksen. Se ei käynyt, joten jätin muutkin jo kerätyt lääkkeet siihen tiskille ja menin Elovainion apteekkiin.

      Siellä on tuon kaltaisissa ja kaikissa muissakin asioissani palveltu asiakkaan toiveiden mukaan. On jopa ehdotettu edullisempia rinnakkaislääkkeitä - vaikka niistä apteekille jääkin vähemmän myyntipalkkiota! Ja vaikka siinä reseptilääkkeitä käsiteltäessä tulee esiin jokin lääke/voide tms. joka löytyy reseptivapaana hyllystä, hakee palveluhenkilöstö sen minulle siihen reseptitiskille! Sekin on iso apu, sillä muuten se helposti sitten unohtuu, kun lääkkeet saatuani tietysti menen kassalle...

      • pienii tekoi

        Minäkin olen huomannut eron Elona-apteekin ja Mikkolantien apteekin palveluissa, Elonassa ollaan jotenkin ystävällisempiä ja iloisempia. Siellä on myös mukavampi käydä, kun ei yleensä ole samanmoisia jonoja kuin toisessa apteekissa. Ja se muovipussi on ilmainen, jos sen haluaa ottaa...


      • Kiitos!
        pienii tekoi kirjoitti:

        Minäkin olen huomannut eron Elona-apteekin ja Mikkolantien apteekin palveluissa, Elonassa ollaan jotenkin ystävällisempiä ja iloisempia. Siellä on myös mukavampi käydä, kun ei yleensä ole samanmoisia jonoja kuin toisessa apteekissa. Ja se muovipussi on ilmainen, jos sen haluaa ottaa...

        Kävin just viime viikolla eka kertaa Elona-apteekissa ja harmittaa, että en ole aiemmin tiennyt, että Elossakin on apteekki. Sain nopeeta ja asiantuntevaa palvelua. Aion jatkossakin hoitaa lääkeostot Elossa.


    • Pusseissa löytyy

      Minä en edes huolis epäkäytännöllisiä muovipusseja apteekeista mukaani.

      Ottakaa niitä oman paikkakunnan valmistajien pakastuspusseja tai koirankakkapusseja kotoa taskuun jos muovinen pussi pitää olla. Jos pitää olla isompi niin värikäs paikkakuntalainen biojätepussi sitten taskuun.

      • pussi kelpaa

        Ihan puhut kuin apteekkari itse kävin eilen Lielahdessa

        oli kiva kun lääkkeet pakattiin pussiin ettei kaikki toljota
        mitä lääkkeitä popsit


      • hyvä Apteekki
        pussi kelpaa kirjoitti:

        Ihan puhut kuin apteekkari itse kävin eilen Lielahdessa

        oli kiva kun lääkkeet pakattiin pussiin ettei kaikki toljota
        mitä lääkkeitä popsit

        Kävin Mikkolantien apteekissa itse Apteekkari palveli minua
        ja palveli hyvin ja laittoi lääkkeet pussiin.Olen vaki asiakas
        enkä vaihda mihkään toi on vain turhaa haukkumista


    • Mantissa

      On ihan oikein, että apteekit eivät jaa ympäristöä pilaavia muovikasseja. Ne kertyvät mikroroskana ympäristöömme ja päätyvät lopulta omaan elimistöömme syömämme ruuan mukana.

      Vain vastuuttomat ihmiset käyttävät muovikasseja.

    • Työpaikan vieressä

      Tampereen yliopiston apteekki voittaa mennen tullen Mikkolantien onnettoman apteekin.
      Niin asiakaspalvelussa kuin asiantuntemuksessakin.

    • Tarkka

      ELONIA APTEEKISSA Nutricia Nutridrink protein on euron edullisempi kuin YVI-apteekissa ja aina kysytään laitetaanko muovipussiin

    • eloonmenen

      Ylöjärven apteekissa aina järkyttävät jonot ja asiakaspalvelu yhtä järkyttävän hidasta. Aivan kuin hidastetussa filmissä tekisivät. Ystävällisyydestä nyt ei voi puhuakaan. Liiketila selkeästi liian pieni, epäviihtyisä ja istuimia e ole tarpeeksi. Plus että odottavat kymmenen ihmistä kuulee takuulla mitä lääkettä otat. Siirryn Elon apteekin asiakkaaksi.

    • Bökholm

      Käytän yleensä Elonan apteekkia kun siinä saman katon alla on terveyskioski. Terveyteni vaatii joka kuukausi yhden pistoksen ja muutamana kuukautena parikin. Terveyskioskissa on mukavampi käydä piikillä ei tarvitse tilata aikaa eikä jonotella sairaiden joukossa. Monet sairaskertomuksetkin jää kuulematta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe