Työmatkoillani poikkean Porissa tasaisin väliajoin (2-3 kert./kk) ja eräs seikka on kiinittänyt huomiotani: missään muussa kaupungissa naisseuran saaminen ei ole niin helppoa! Tuntuu, että ravintolasta ei voi mitenkään yön tunteina poistua yksin hotelliin, vaikka miten yrittäisikin.
Ovatko Porin naiset todellakin ns. poikkeuksellisen helppoja vai meneekö paikallisten miesten aika jääkiekkoiluun vai onko paikalliset miehet jo liiankin tuttuja?
Ja jos joku käsittää tämän vttuiluna, niin siitä vain! Olisi mukava saada edes pari asiallista vastausta...
Onko Porissa miehiä?
8
1722
Vastaukset
- Mefisto
...en käsittänyt viestiäsi ollenkaan. Itse olen asunut Porissa koko ikäni ja olen saanut mennä ja tulla raflasta raflaan ilman pelkoakaan siitä että hihaani tarttuisi naispuolinen seuralainen josta eroon päästäkseni minun olisi pakko raahata hänet kotiini ja viettää yö hänen kanssaan.
Voisitko "Piipahtelija" siis vaikkapa vinkata mistäpäin tänne poikkeat jotta voisin itse piipahtaa tarkistamaan asuinkaupunkisi ravintolat ja eritoten paikallisten naisten helppous ja miesten saamattomuus.- Hmm
Sulla taitaa olla sama onkelma joka kaupungissa...ainaski Turussa tuntuu olevan...
- ansku
keskustelupalstalle tän saman viestin?Sä et oo tainnu saaha missään kaupungissa muuta ku omaa kättäs.
- -J-
Täällä ei todellakaan ole miehiä, joiden matkaan viitsis lähteä, enkä kyllä lähtis teikäläisenkään messiin.
-VAATII LAATUA OSAKSEEN- - Default
Vai on porilaiset naiset helppoja!!! Voi jesus ei todellakaan, niille tyypillistä on rafloissa kävellä nokka pystyssä ja olla niin neitii että. Itse ihan mukiin menevä nuori mies ja huomannut että vaikeeta on!!
- NAINEN
Mitä ilmeisemmin, ollaan oltu samassa paikassa, mut väärään aikaan, mihin suuntaat tulevana viikonloppuna? "Mukiin menevä" huomioidaan aina, täytyy silti jotain haastetta olla.
- tietäjä
Porissa on yksi paikka, josta ei kyllä pääse lähtemään niin, etteikö joku nainen olisi tulossa mukaan. Siellä viihtyvät n. 30-40 naiset joista suuri osa on yksinhuoltajia ja haluavat vain sitä yhtä.
- Noor Blues
Porissa on kuuluisat Jazz juhlat vain kerran vuodessa. Oletko ollut ulkopuolella Jazzien ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701868- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91895
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73879Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681