Onko Porissa miehiä?

Piipahtelija

Työmatkoillani poikkean Porissa tasaisin väliajoin (2-3 kert./kk) ja eräs seikka on kiinittänyt huomiotani: missään muussa kaupungissa naisseuran saaminen ei ole niin helppoa! Tuntuu, että ravintolasta ei voi mitenkään yön tunteina poistua yksin hotelliin, vaikka miten yrittäisikin.

Ovatko Porin naiset todellakin ns. poikkeuksellisen helppoja vai meneekö paikallisten miesten aika jääkiekkoiluun vai onko paikalliset miehet jo liiankin tuttuja?

Ja jos joku käsittää tämän vttuiluna, niin siitä vain! Olisi mukava saada edes pari asiallista vastausta...

8

1722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mefisto

...en käsittänyt viestiäsi ollenkaan. Itse olen asunut Porissa koko ikäni ja olen saanut mennä ja tulla raflasta raflaan ilman pelkoakaan siitä että hihaani tarttuisi naispuolinen seuralainen josta eroon päästäkseni minun olisi pakko raahata hänet kotiini ja viettää yö hänen kanssaan.
      Voisitko "Piipahtelija" siis vaikkapa vinkata mistäpäin tänne poikkeat jotta voisin itse piipahtaa tarkistamaan asuinkaupunkisi ravintolat ja eritoten paikallisten naisten helppous ja miesten saamattomuus.

• Hmm

Sulla taitaa olla sama onkelma joka kaupungissa...ainaski Turussa tuntuu olevan...

• ansku

keskustelupalstalle tän saman viestin?Sä et oo tainnu saaha missään kaupungissa muuta ku omaa kättäs.

• -J-

Täällä ei todellakaan ole miehiä, joiden matkaan viitsis lähteä, enkä kyllä lähtis teikäläisenkään messiin.
      -VAATII LAATUA OSAKSEEN-

Vai on porilaiset naiset helppoja!!! Voi jesus ei todellakaan, niille tyypillistä on rafloissa kävellä nokka pystyssä ja olla niin neitii että. Itse ihan mukiin menevä nuori mies ja huomannut että vaikeeta on!!

• NAINEN

Mitä ilmeisemmin, ollaan oltu samassa paikassa, mut väärään aikaan, mihin suuntaat tulevana viikonloppuna? "Mukiin menevä" huomioidaan aina, täytyy silti jotain haastetta olla.

• tietäjä

Porissa on yksi paikka, josta ei kyllä pääse lähtemään niin, etteikö joku nainen olisi tulossa mukaan. Siellä viihtyvät n. 30-40 naiset joista suuri osa on yksinhuoltajia ja haluavat vain sitä yhtä.

• Noor Blues

Porissa on kuuluisat Jazz juhlat vain kerran vuodessa. Oletko ollut ulkopuolella Jazzien ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      42
      2106
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      170
      1868
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1310
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1140
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      91
      895
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      879
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      839
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      763
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      681
    Aihe