70 palstalla, väsynytkö, vaiko kyllästynyt yheen aina äänessä olevaan.
Mikä neuvoksi en enää lue en kirjoita
27
121
Vastaukset
- minusta täällä
on tosi kivaa, nyt on vaan kiirettä moikka DDDD
- erkimei
häirikkö!!!
- kivaaaa
Olet tosi kiva, et ollenkaan hrärikkö.
- |||
Sehän on normaalia, kaikkeen samaan kyllästyy.
Ei se ole yhtään kenenkään muun, kuin oma syy.
Uutta ja erilaista pitää hankkia ajankuluakin.
Jos täällä ei olisi puhuvia, eihän tänne tulisi ainuttakaan viestiä. - hevat
Yritetään tehdä vaihtelua yhdessä näihin juttuihin. Minulle tuli mieleen,kun olin
nuori ja oli meillä yksi lapsi kavereita ei naapurissa hänellä ollut maalla me olimme
hän valitteli,kun ei ole mitään tekemistä. Olemme varmaan uudestaan lapsia,vaikka
nyt seinän takana olisi kavereita ei muuta vaan yksin köllötellään.. - *Kukkahame*
Aloittajalle kertoisin ettei tässä minullakaan aina juttu luista ja onhan talviaikana kaikenlaista kerhoa ja työväenopistoa.
Lukeminen ei minulle tunnu olevan näin keinovaloissa hyväksi, ja pitkäaikaissairauteni vaatii liikuntaa päivittäin, käyn milloin missäkin lenkin heittämässä ja se on siinä.
Ristikoita ja sudukoja täyttelen, aina sitä jotain rapsuttamista löytyy.
Tyttäreni koira saa naurukohtauksen kun kuulee askeleet rapussa alkaa hirveä hyräily ja pieni 'yskintä' sitä nimitän naurukohtaukseksi.
Tämä kun on meidän kaikkien palsta, mutta olen minäkin joskus kyllästymisissäni hiukan muistutellut ;-), sekin suodaan. - Ter. Nikitön 5
Sitä ihminen on sellainen, että pitäisi olla jotain muuta, mutta mitä?
Olen kirjoitellut harvakseen ja kun ei ole mitään sanottavaa, niin olo on kuin aloittajan, kyllä tätä on täällä liikkeellä.
Ystävät odottavat sähköpostia, mutta kun ???Ei tosta ny tarvi ongelmaa tehdä vaikka aina ei juttu luistaiskaan netissä. Sitä paitsi palstoja on joka lähtöön, jopa jokaiselle mielialalle omansa.
Enemmän pitäisi olla huolissaan siitä jos livenä ei ole juttu, tai edes puhelimessa käytyjä keskusteluja. Muuten tänään en muista puhuneeni kenenkään kanssa paitsi palveluluukulla.- Lorena*
capt.cöpenick kirjoitti:
Ei tosta ny tarvi ongelmaa tehdä vaikka aina ei juttu luistaiskaan netissä. Sitä paitsi palstoja on joka lähtöön, jopa jokaiselle mielialalle omansa.
Enemmän pitäisi olla huolissaan siitä jos livenä ei ole juttu, tai edes puhelimessa käytyjä keskusteluja. Muuten tänään en muista puhuneeni kenenkään kanssa paitsi palveluluukulla.Joskus niitä puhumattomia päiviäkin tahtoo olla ja tulla. Silloin otan keräämiäni ns ohjelmia esiin ja alan lukea antaumuksella niitä ääneen. Joku voi luulla, nyt se on tullut höperöksi, ei suinkaan vaan harjoittelen jos joskus on tarve saada ohjelmaa kokoontumisiin.
Tämä juttu kielivaikeuksia antaumuksella ääneen luettuna antaa mielikuvitukselle nauruhermojen myötä hauskaa työtä.
Kielivaikeuksia
Seuraava kertomus osoittaa, miten tärkeä on kielitaito. Englantilainen nainen, joka aikoi viettää kesälomansa Etelä-Saksassa, kirjoitti kirjeen pienessä Halfdorfin kylässä asuvalle opettajalle ja pyysi häntä hankkimaan itselleen hyvän asunnon. Jälkeenpäin hän muisti, että oli unohtanut kysyä, oliko asunnossa WC. Hän kirjoitti siksi uuden kirjeen ja pyysi lähettämään tarkempia tietoja asiasta.
Opettaja, jonka englannin kieli oli hiekkoa, ei ollut koskaan kuullut lyhennystä WC ja niinpä hän kysyi kylän papilta. Pappi mietti ja mietti, mutta ei ymmärtänyt lyhennyksen merkitystä. Mutta kun hän oli kuullut, että englantilainen lady oli yli 50-vuotias, hän oletti, että tämä oli uskovainen ihminen, joka halusi tietää, missä Wood Church - kirkko sijaitsee. Hän kirjoitti seuraavan vastauksen:
Arvoisa neiti !
Kysymänne WC sijaisee noin 10 km:n pääsä talosta, jossa tulette asumaan. Se sijaitsee havumetsässä ja on avoina tiistaina ja perjantaina. Tämä ehkä vaikuttaa Teistä sopimattomalta, jos olette suunnitelleet vakituisia käyntejä. Mutta ilostutte varmasti, kun kuulette, että monet ottavat mukaansa eväskorin, jotta voisivat nauttia kauniista näköalasta. Erityisesti kesällä sinne tulee paljon ihmisiä ja neuvon Teitä tulemaan ajoissa. Tilaa riittää kuitenkin kaikille, sillä siellä on 80 istumapaikkaa. Seisomapaikkojakin varmaan löytyy. Kello soi 10 minututtia ennen kuin WC avataan. Neuvoisin teitä menemään perjantaina, koska silloin siellä on urkusäestys. Akustiikka on hyvä ja pienikin ääni kuuluu. Olisi suuri kunnia, jos voisin valita Teille parhaan paikan. Vaimollani ja minulla ei ole ollut mahdollisuutta käydä siellä kahteen viikoon ja se tuottanut meille suurta tuskaa.
Siis puurot ja vellit sekaisin, neiti kysyy asunnon WC:tä ja lopuksi pappi luulee neidin kysyvän Wood Church = puukirkko.
Tämä on kopio ohjelmakirjasta Kimmokkeita kevääseen. Lorena* kirjoitti:
Joskus niitä puhumattomia päiviäkin tahtoo olla ja tulla. Silloin otan keräämiäni ns ohjelmia esiin ja alan lukea antaumuksella niitä ääneen. Joku voi luulla, nyt se on tullut höperöksi, ei suinkaan vaan harjoittelen jos joskus on tarve saada ohjelmaa kokoontumisiin.
Tämä juttu kielivaikeuksia antaumuksella ääneen luettuna antaa mielikuvitukselle nauruhermojen myötä hauskaa työtä.
Kielivaikeuksia
Seuraava kertomus osoittaa, miten tärkeä on kielitaito. Englantilainen nainen, joka aikoi viettää kesälomansa Etelä-Saksassa, kirjoitti kirjeen pienessä Halfdorfin kylässä asuvalle opettajalle ja pyysi häntä hankkimaan itselleen hyvän asunnon. Jälkeenpäin hän muisti, että oli unohtanut kysyä, oliko asunnossa WC. Hän kirjoitti siksi uuden kirjeen ja pyysi lähettämään tarkempia tietoja asiasta.
Opettaja, jonka englannin kieli oli hiekkoa, ei ollut koskaan kuullut lyhennystä WC ja niinpä hän kysyi kylän papilta. Pappi mietti ja mietti, mutta ei ymmärtänyt lyhennyksen merkitystä. Mutta kun hän oli kuullut, että englantilainen lady oli yli 50-vuotias, hän oletti, että tämä oli uskovainen ihminen, joka halusi tietää, missä Wood Church - kirkko sijaitsee. Hän kirjoitti seuraavan vastauksen:
Arvoisa neiti !
Kysymänne WC sijaisee noin 10 km:n pääsä talosta, jossa tulette asumaan. Se sijaitsee havumetsässä ja on avoina tiistaina ja perjantaina. Tämä ehkä vaikuttaa Teistä sopimattomalta, jos olette suunnitelleet vakituisia käyntejä. Mutta ilostutte varmasti, kun kuulette, että monet ottavat mukaansa eväskorin, jotta voisivat nauttia kauniista näköalasta. Erityisesti kesällä sinne tulee paljon ihmisiä ja neuvon Teitä tulemaan ajoissa. Tilaa riittää kuitenkin kaikille, sillä siellä on 80 istumapaikkaa. Seisomapaikkojakin varmaan löytyy. Kello soi 10 minututtia ennen kuin WC avataan. Neuvoisin teitä menemään perjantaina, koska silloin siellä on urkusäestys. Akustiikka on hyvä ja pienikin ääni kuuluu. Olisi suuri kunnia, jos voisin valita Teille parhaan paikan. Vaimollani ja minulla ei ole ollut mahdollisuutta käydä siellä kahteen viikoon ja se tuottanut meille suurta tuskaa.
Siis puurot ja vellit sekaisin, neiti kysyy asunnon WC:tä ja lopuksi pappi luulee neidin kysyvän Wood Church = puukirkko.
Tämä on kopio ohjelmakirjasta Kimmokkeita kevääseen.Olemme ilmeisesti samasta lähteestä tuon humoristisen jutun lukeneet. Tosi hauska juonen kulku.
- Atolfia
Lorena* kirjoitti:
Joskus niitä puhumattomia päiviäkin tahtoo olla ja tulla. Silloin otan keräämiäni ns ohjelmia esiin ja alan lukea antaumuksella niitä ääneen. Joku voi luulla, nyt se on tullut höperöksi, ei suinkaan vaan harjoittelen jos joskus on tarve saada ohjelmaa kokoontumisiin.
Kielivaikeuksia
Arvoisa neiti !
Tämä on kopio ohjelmakirjasta Kimmokkeita kevääseen.Siinäpä oli hupihetkeä kerrakseen. Enpä ole parempaa juttua pitkään aikaan lukenut. Ihan vesi silmistä sirisi, niin pakkas naurattamaan.
Nykyvitsit harvoin saa minua nauramaan, mutta tuossa oli sitä jotain. KIITOS!
Se on niin, että joka väärin ymmärtää, se väärin vastaa. MOT.
Totta on, että ei oikein ole intoa tänne kirjoitella hirveästi. Lueskelen näitä juttuja ja kun tuollaisen jutun tapaan, on siihen pakko jotain sanoa, vaikkapa vain tuo kiitos.
En ole hirveän innokas kirjoittelemaan noista jokapäiväisistä asioista ja riennoista.
Ei niitä kukaan jaksa lukea. Se on hieman sama, kun alkaa näytellä vieraille lomakuviansa, siis itseänsä eestä ja takaa. Ketä se nyt jaksaa kiinnostaa.
Mitään suuria kun ei näin päivittäin tapahdu. Mukava on kuitenkin käväistä täällä.
terv. Atolfia
- joskus löydän
Eipä palstalla kovin paljon mukavaa luettavaa ole ollutkaan viime aikoina kenellekään.
Joskus luen arkistosta keskusteluja, jotka antavat jotakin mieltä ilahduttavaa:D Jopa ihan löytöjä voi tehdä :D- se oli silloin
kun ei näitä klikkejä vielä ollut.
Keskustelua käytiin aiheen kiinnostavuuden mukaan, ei suosikkeja nuoleskellen. - ettsijä
se oli silloin kirjoitti:
kun ei näitä klikkejä vielä ollut.
Keskustelua käytiin aiheen kiinnostavuuden mukaan, ei suosikkeja nuoleskellen.syyllinen löytyi
- --------------------
Olen tehnyt aloituksia, mutta eivät ne kiinnosta muita. Olen kiinnostunut ihmisestä ja ihmismielestä ja ihmisen aikaansaannoksista. Ulkona saa paistaa tai pyryttää, siitä
en jaksa kirjoittaa.
Pidän yksinäisyydestä, hiljaisuudesta, en kanna puhelinta mukanani muulloin kuin matkoilla ja käytän sitä välttämättömiin kuten maksuihin ja uutisten lukuun. Minulla on suuri tuttavapiiri, ystäviä ehkä vähemmän, valikoiva olen heidän suhteensa, valikoiva olen myös ajankäyttöni suhteen, facebookia avaan harvoin, chatit eivät kiinnosta, perheenjäsenten blogitkin jää usein lukematta.
Joka päivä suljen ulko-oven eli menoa pitää olla jokaiseksi päiväksi olipa kuinka
mitätöntä tahansa - se on periaatteeni.
Olen tyytyväinen elämääni ja onnellinen terveydestäni.
Elämä on tässä ja nyt.
- Rannalla tuulee
lujaa
Ehkä ne ilmat eivät jaksa kiinnostaa niitä jotka hakevat piikittelyä ja ilkeyksiä kirjoituksiinsa.
Vastaisuudessa muista tuulet ja tuiskut. - h2h
Kyllä ja politiikka on kovaa on se täälläkin nähty. Jää ihan päiväkausiksi mieleen kun eivät usko mitä selvästi sanotaan, mutta omaa asiaa, sitä vaan kun oikein kauan kirjoittaa niin eiköhän tahti ala muuttumaan
- sanat katoaa
" sanat eivät riitä kertomaan, tuskin niitä tarvitaan "
totta on, suksi ei luista, tökkii pahasti,
tuottaa tuskaa asetella sanojaan järkevään järjestykseen,
mitä teille kertoisin,,,,,, jään miettimään,
jospa huomenna aukeais sanainen arkku. - sejokakerran
Tauko on musiikissa hyvin tärkeä ja hyvä on pitää taukoa sanojenkin käytössä.
- :))
Yksi neuvo on olla vähän aikaa poissa palstalta, niin sitten voi maittaa jo paremmin.
Itse usein aion, mutta kummasti sitä vain on juurtunut.
Ja joka päivä on erilainen.
Pientä ja kevyttä huviahan tämä on vain, ei pidä ottaa kenenkään kovin tosissaan.
Elämässä on paljon muuta tärkeämpää. - ---------------
aina ei tarvita sanoja
http://www.youtube.com/watch?v=mssRNuq9arw- ;))
Olipa siinä oikea Pekkämi. ;)) (David Robert Joseph Beckham)
- Erkimei
voi-voi, mitä minä tulin nyt sanoneeksikaan. Tämäkin ketju on näin hyvää luettavaa itsensä sanomatta juuri sanaakaan
- ``````````
Aloittajan houkutteleva nimimerkki on saanut tytöt liikkeelle. Hyvä sinä!
- erkki-merkki
Mitä houkuttelevaa siinä näet? Minä en näe mitään, tai sitten olen sanasokea.
- ____nyyh
Pojilla sanasokeus on yleistä, eikä siihen ole oikein hyvää lääkitystäkään keksitty.
Siinä olisi keksijöille työsaraa.- erkki-merkki
No minä olen tyttöpuolinen, enkä ennen tätä ole moista vaivaa itsessäni havainnut.
Kirjaimet ovat kyllä alkaneet vanhemmiten tanssimaan polkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2538118IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2695318- 1711835
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761760- 1871308
- 761271
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61157Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2141020Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte1311007- 104955