Olen jo kauan seurannut uraasi ja jotenkin aina suomalaisena ihaillut sitä suomalaista rämäpäisyyttä, mikä kaikista mäkihyppääjistä löytyy ja jotenkin olet aina muistuttanut minua vaikka serkkupojistani, jotka ovat kanssa mielestäni olleet aina huimapäisen rohkeita. Ja sen lisäksi olet aina matkalla kohti uutta kuten laulajan uraa ja saathan vielä aina kaikki parhaat hittibiisitkin tietysti levy-yhtiöltä, mutta ei tämä kuitenkaan ole pelkkä ihailijafaniposti.
Eli haluan tehdä sinulle tunnustuksen, mikä on varmaankin myös sinulle ihan hyödyllistä tietoa. Että olin aikoinani naimisissa Hollywoodin omistajan kanssa ja minulla siis on hyvät suhteet sinne viihdebisnekseen. Mutta tuli ero ja vietin iltojani lähinnä oluen seurassa ja You tuben musavideoiden seurassa. Ja sitten tuli mieleeni se, että miten sitä teknoa tanssitaan niin huonosti ja sitten katsoin sitä sinun mäkihyppääjän tyyliä ja sitten keksin uuden tanssityylin siitä sinun hyppelystäsi teknomusan tahtiin noin 2 vuotta sitten. Nykyään sitä Trance-nimistä tanssityyliä on Party Rock Anthemissa, Britney Spearsilla Till the world endissä ja varmaan kohta kaikilla muillakin. Että tämä on varmaan sinulle tärkeä tieto, sillä olet mukana siinä projektissa You tuben kautta. Jatkossa Trance tietysti siirtyy fitnekseen omaksi jumppalajiksi aivan kuten zumba ja Shakiran tyyliin, mutta sillä asialla ei ole mikään kiire, että ehkä joskus sitten 10 vuoden kuluttua.
Mutta myös Michael Monroen hyppelyitä katsoin kyllä ihmetellen You tubesta, että voitko kertoa terveisiä, että myös hän on ollut mukana inspiraatioissa. Mutta ennen kaikkea Matti se sinun rytmisi löytyy siitä uudesta tanssityylistä.
Hei Matti!
Max Martin
0
203
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708