Suunnittelemme ensi vuoden alkuun (tammikuulle) Krabin reissua. Kannattaisiko reissuun lähteä heti uuden vuoden jälkeen, keskellä kuuta vai vasta loppu kuusta? Onko ajankohdalla paljon väliä?
Tammikuun alussa vai lopussa matkaan?
3
225
Vastaukset
- Pimu13
No miinuksen antajat, kertokaa toki mielipiteenne?!
- parga
Peak season jatkuu 10.1. asti, joka näkyy hotellien majoitushinnoissa, joten suosittelen menemistä sen jälkeen. Eipä varmaankaan olellista eroa, meneekö sitten puolivälissä, vai loppukuusta.
En antanut miinusta :) Ilman muuta vasta tammikuun loppupuolella, jos voit ajankohdan valita vapaasti. Vuodenvaihde on vilkkainta turistisesonkia, ja silloin Krabin rannat ovat todella täynnä. Tammikuun lopulla ryysis jo vähän hellittää – vielä parempi, jos voit siirtää matkasi vaikka maaliskuulle (helmikuussa on uusia lomakausipiikkejä). Krabi on todella hienoa seutua, muttei "kestä" suuria turistimääriä yhtä hyvin kuin vaikkapa Phuket, sillä Krabin rannat paljon Phuketin rantoja pienempiä.
Täällä lisää tietoa Krabista:
http://www.minnethaimaassa.com/krabi
Ja koska Thaimaahan kannattaa matkustaa:
http://www.minnethaimaassa.com/faq-usein-kysyttya/faq-koska-thaimaahan-kannattaa-matkustaa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771171