Kuinka iso on iso?

vertokeskijamppa

Palasin tänne kolmen vuoden tauon jälkeen, ja eikös vaan sama jankutus ole käynnissä kuin silloinkin: onko se keskimitta sen 13-14cm vai ei :)

No, nyt ei puhuta keskimitasta, vaan kysytään, että paljonko täytyy olla mittaa, että sanoisit sitä isoksi? Ja jestas, jos joku viitsii kirjoittaa, että "no kyl 15-senttinen on iso, onhan se keskivertoa isompi".... :)

Itse olen 183cm pitkä, siis pari senttiä yli keskiarvon, eikä muistaakseni kukaan ole koskaan sanonut minua pitkäksi. Penikseni on 17cm, yli keskiarvon joka tapaukses -kai- ;) Minulla on ollut n. 15 seksikumppania, joista yksi on sanonut kaluani isoksi... No, ehkä naiset eivät vain juttele sellaisia....

Siis, kansalaiset: miten iso on sinusta iso?

135

6506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se on näin

      Tilastollisesti 14.6cm on maailman keskimitta. Valkoihoisilla se on 13.9cm. suomalaisilla 13.52cm ja jonkun tiedon mukaan vain 12.9cm.

      Iso siis on päälle 15cm??

      Sinulla voi olla käynyt nyt ilmeisesti vanhanaikaiset eli mittasit liian isoksi
      Totuus voi olla se perinteinen 13cm sinullakin. Kikkeliin nimittäin tulee helpolla useita lisäsenttejä esim. pienellä alataivutuksella.

      • Asus ihan ite

        Vamritsin yölä' rouva konoeeltä etä kukan ei saa omitsaa yli 13 sm penitsä.kEllän muula ei saa ola 17sntinpnenitsä kunnmullla.


      • Assus ihan itte

        Kyllä kyllä ja aloittaja on mitannut pituutensakin väärin. Miesten keskipituus Suomessa on 179 cm eikä sen pitempiä käytännössä ole, mutta lyhyempiä löytyy runsaasti. Aloittajan opikea pituus on korkeintaanb 173 cm.

        On sew kumma kun kurjalliset lähteet miesten pituudesta eivät riitä vaanb halutaan uskoa mitä tahansa paskaa.


      • vertokeskijamppa

        Ei, kyl se on ihan oikein mitattu, sinne häpyluuhun asti painettu... No ok, ei se oo ihan 17:ää, vaan 16,9cm, mut kai mullekin sallitaan millin pyöristys ylöspäin, kun jotkut kai pyöristelee lähimpään kymmeneen senttinkin...

        Tokihan mua mairittelee noi keskiarvot, jos se 13,5 tai jotain tosiaan pitää kutinsa. Itse oisin kyl valmis uskomaan, että keskiarvo on isompi, kun ainakin löysänä mulla on huomattavasti pienempi kuin kellään mun kaverilla tai lähimmillä sukulaismiehillä, mut ilmeisesti mulla sitten kasvaa erektiossa keskivertoa enemmän ja kavereillani ei juuri lainkaan.


      • rhsrryry
        Assus ihan itte kirjoitti:

        Kyllä kyllä ja aloittaja on mitannut pituutensakin väärin. Miesten keskipituus Suomessa on 179 cm eikä sen pitempiä käytännössä ole, mutta lyhyempiä löytyy runsaasti. Aloittajan opikea pituus on korkeintaanb 173 cm.

        On sew kumma kun kurjalliset lähteet miesten pituudesta eivät riitä vaanb halutaan uskoa mitä tahansa paskaa.

        TS: Suomalaisten keskipituus kasvanut huimasti

        Maanantai 31.5.2010 klo 10.11

        Suomalaiset ovat venyneet viisi senttiä 30 vuodessa, kertoo Turun Sanomat.


        Suomalaismiesten keskipituus on jo noin 181 senttimetriä


      • dhjhefffgj
        vertokeskijamppa kirjoitti:

        Ei, kyl se on ihan oikein mitattu, sinne häpyluuhun asti painettu... No ok, ei se oo ihan 17:ää, vaan 16,9cm, mut kai mullekin sallitaan millin pyöristys ylöspäin, kun jotkut kai pyöristelee lähimpään kymmeneen senttinkin...

        Tokihan mua mairittelee noi keskiarvot, jos se 13,5 tai jotain tosiaan pitää kutinsa. Itse oisin kyl valmis uskomaan, että keskiarvo on isompi, kun ainakin löysänä mulla on huomattavasti pienempi kuin kellään mun kaverilla tai lähimmillä sukulaismiehillä, mut ilmeisesti mulla sitten kasvaa erektiossa keskivertoa enemmän ja kavereillani ei juuri lainkaan.

        Ei se sulla kasva sen enempää, vaan todellinen keskikoko on 15-16 sentin välillä. Pienimunasten lohtututkimuksia nuo 13 senan tutkimukset.


      • Anonyymi
        Asus ihan ite kirjoitti:

        Vamritsin yölä' rouva konoeeltä etä kukan ei saa omitsaa yli 13 sm penitsä.kEllän muula ei saa ola 17sntinpnenitsä kunnmullla.

        ookko ny ihan selvinpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ookko ny ihan selvinpäin?

        Sitä minäki mietin. Ei meinannu saada mitää selvää


    • Jamal Abu Abradhg

      Suomen keskikoko on 16 senttiä. Isot alkaa 18 sentistä ylöspäin, toki paksuus vaikuttaa asiaan.

      Et kertonut ympärysmittaasi, jos ympärys on mallia asus 11,5 cm niin ei ihmekkään kun sitä ei isoksi sanota kun se ei iso ole. Mutta jos se alkaa olemaan 15 niin silloin sitä voi jo isoksi sanoa.

      • Päättele siitä

        Suomen keskupituus on 12.9cm. Moni väittää keskikokoa isommaksi, että omat persemittauksen tulokset tuntuisi itsestä uskottavammalta


      • sairas olet
        Päättele siitä kirjoitti:

        Suomen keskupituus on 12.9cm. Moni väittää keskikokoa isommaksi, että omat persemittauksen tulokset tuntuisi itsestä uskottavammalta

        Heikolla pohjalla on logiikkasi. Keskikoolla ei ole mitään merkitystä omiin mittoihin, onko se palikan niin vaikea tajuta?


    • kikkelini on....

      Se riippuu ihan kuule naisesta/miehestä onko sinulla sen mielestä iso vai ei. Minä olen aina pyytänyt minun exiltäni rehellistä vastausta kikkelini koosta. Joidenkin mielestä se on pieni joidenkin mielestä sopiva ja joidenkin mielestä iso. Se riippuu ihmisestä ja tärkeintähän on että olet hyväksynyt sen asian mikä ikinä onkaan kikkelisi koko.

      • Anonyymi

        koolla ei oo väliä kunhan on vikkeläs perseessä


    • mun kokemukset

      Keskiarvo on tuossa 13-15 välissä eli tuohon osuu suurin osa kaluista eli kait jos noiden arvojen ulkopuolelle menee niin ei ole sit enää ihan keksiarvo patukka, vaan iso tai pieni.
      Pientä klappia aina tietty on mittauksissa , mut sanoisin että ainakin 16 on sit jo ehdottomasti suuri.

    • koolla ei ole väliä

      Koolla ei ole väliä. Uskokaa pois se on pelkästään ihmisestä kiinni. Jotkun on nirsoja ja haluaa vain so monsterimunaa ja jotkun taas haluavat sitä miniminimunaa. Ei ole olemassa sitä niin sanottua pientä tai ISOA kikkeliä.. se on jokaisella sen kokonen kuin on. Ei tarvi hävetä jos kikkeli on pieni.. kyllä niitä naisia löytyy jokaiselle.

      • Kiitos lohdun sanoista. Kunpa tuo uskottaisiin yleisimminkin, eikä itkettäisi jatkuvasti omaa pientä munaa...

        Mutta eikös koolla ole kuitenkin väliä, jos eri ihmiset haluavat eri kokoisia pelejä kumppaneilleen?

        Laitetaan silleen, että ISOLLA KOOLLA EI OLE VÄLIÄ. Se saa olla kuinka suuri tahansa, mutta pientä haluaville sitten pientä vaan.


      • dyjfgjdfjdt
        h-x kirjoitti:

        Kiitos lohdun sanoista. Kunpa tuo uskottaisiin yleisimminkin, eikä itkettäisi jatkuvasti omaa pientä munaa...

        Mutta eikös koolla ole kuitenkin väliä, jos eri ihmiset haluavat eri kokoisia pelejä kumppaneilleen?

        Laitetaan silleen, että ISOLLA KOOLLA EI OLE VÄLIÄ. Se saa olla kuinka suuri tahansa, mutta pientä haluaville sitten pientä vaan.

        Tuntematta juurikaan tilastoja ko. aiheesta uskoisin, että vähintään 80% suomalaisten kaluista on 12-17cm, ja se viiden sentin ero on niin pieni, että jos pikkusenkin lykkimistaitoa on vikkelä kieli ja näppärät sormet, niin eipä mahda kannattaa 12-senttisen omistajan olla kateellinen 17-senttisen omistajalle. Piste!


      • hgfdddhkkkffff
        dyjfgjdfjdt kirjoitti:

        Tuntematta juurikaan tilastoja ko. aiheesta uskoisin, että vähintään 80% suomalaisten kaluista on 12-17cm, ja se viiden sentin ero on niin pieni, että jos pikkusenkin lykkimistaitoa on vikkelä kieli ja näppärät sormet, niin eipä mahda kannattaa 12-senttisen omistajan olla kateellinen 17-senttisen omistajalle. Piste!

        Täyttä pascaa. 5 sentin ero on mulkussa aivan vitusti. Kyllä siinä 12 sentillä on asennot melko rajoitettu 17 cm verrattuna. 12 cm lipsuu koko ajan pois vaginasta.


      • keskiarvoa isompi
        hgfdddhkkkffff kirjoitti:

        Täyttä pascaa. 5 sentin ero on mulkussa aivan vitusti. Kyllä siinä 12 sentillä on asennot melko rajoitettu 17 cm verrattuna. 12 cm lipsuu koko ajan pois vaginasta.

        että jos pikkusenkin lykkimistaitoa on vikkelä kieli ja näppärät sormet, niin eipä mahda kannattaa 12-senttisen omistajan olla kateellinen 17-senttisen omistajalle


      • susa.
        hgfdddhkkkffff kirjoitti:

        Täyttä pascaa. 5 sentin ero on mulkussa aivan vitusti. Kyllä siinä 12 sentillä on asennot melko rajoitettu 17 cm verrattuna. 12 cm lipsuu koko ajan pois vaginasta.

        LOL, tästä kommentista on helppo päätellä, onko kirjoittajalla 12 vai 17 :)


      • cfdssgjjjc
        keskiarvoa isompi kirjoitti:

        että jos pikkusenkin lykkimistaitoa on vikkelä kieli ja näppärät sormet, niin eipä mahda kannattaa 12-senttisen omistajan olla kateellinen 17-senttisen omistajalle

        Elä sit ole kateellinen 17 sentille. 12 senttinen on onneton naimahommissa, ei sillä montaa asentoa pysty suorittaan kunnialla.


      • gghkdffjjhf
        susa. kirjoitti:

        LOL, tästä kommentista on helppo päätellä, onko kirjoittajalla 12 vai 17 :)

        No kumpi se on kerta on helppoa?


      • 15+
        gghkdffjjhf kirjoitti:

        No kumpi se on kerta on helppoa?

        Toi edellinen varmaan tarkoitti, et 17-senttisen omistajan on aika vaikea tietää, miten 12-senttinen lipsahtelee... eli....


      • xcbkffxvbv
        15+ kirjoitti:

        Toi edellinen varmaan tarkoitti, et 17-senttisen omistajan on aika vaikea tietää, miten 12-senttinen lipsahtelee... eli....

        eikö sitä mielestäsi pysty kuvitteleen jos pitempikin lipsuu tietyissä asennoissa että 5 senttiä lyhyempi lipsuu enemmän? Joten jos mielestäsi oli helppo arvata, niin miksi arvasit väärin?


      • 15+
        xcbkffxvbv kirjoitti:

        eikö sitä mielestäsi pysty kuvitteleen jos pitempikin lipsuu tietyissä asennoissa että 5 senttiä lyhyempi lipsuu enemmän? Joten jos mielestäsi oli helppo arvata, niin miksi arvasit väärin?

        En minä arvannut mitään, se oli susa, vai liekö asus (huomaa sanat). Mulla ei ainakaan lipsu koskaan.


      • Isomunainen69

        "Ei tarvi hävetä jos kikkeli on pieni.. kyllä niitä naisia löytyy jokaiselle. "

        Eli kannattaa siis aina mainita jo hyvissä ajoin naiselle, että "ai niin, olen pienimunainen". Tämähän on ainoa keino saada selville, että oikea nainen on löytynyt. Ettei tule pettymyksiä.


      • Anonyymi
        keskiarvoa isompi kirjoitti:

        että jos pikkusenkin lykkimistaitoa on vikkelä kieli ja näppärät sormet, niin eipä mahda kannattaa 12-senttisen omistajan olla kateellinen 17-senttisen omistajalle

        se on tuo seksikin tekniikka laji pienellä tekee nautintoa suurella runnoo vaan ittensä tyhjäks


      • Anonyymi
        xcbkffxvbv kirjoitti:

        eikö sitä mielestäsi pysty kuvitteleen jos pitempikin lipsuu tietyissä asennoissa että 5 senttiä lyhyempi lipsuu enemmän? Joten jos mielestäsi oli helppo arvata, niin miksi arvasit väärin?

        ei oo 17cm tekniikka hallussa


    • se on sitten

      JORTIKKA

    • savontyty

      Onpa taas perus Suomi24- ketju: ei juuri vastata varsinaiseen kysymykseen, mut kuittaillaan muille.

      Itse olen kahden exän kanssa mittanauhaleikkejä harrastanut, ja muistaakseni toisella oli 15cm ja toisella 17cm. Muutaman muunkin kanssa on tullut seksiä harrastettua, ja sanoisin, että suurimmalla osalla 15cm oli lähempänä kuin 17, mutta on parilla seksikumppanillani mielestäni ollut isompikin kuin tuolla, jolla oli mitattuna 17cm.

      Ai, mikä on minun vastaukseni kysymykseen? No, sanotaan sitten, että 18 on iso, mutta kyllä minä orgasmin olen saanut jokaisen kanssa kalusta riippumatta.

      • fdhdhreyhg

        Kannattaa varmaan alkaa lottoamaan, ellet jo lottoa. Meinaan kun olet pelkästään isokaluisia onnistunut skoraamaan. Paitsi että mieshän sä kyllä olet. Provosi vaatii vielä hiomista ;)


      • äikän ope vm 71
        fdhdhreyhg kirjoitti:

        Kannattaa varmaan alkaa lottoamaan, ellet jo lottoa. Meinaan kun olet pelkästään isokaluisia onnistunut skoraamaan. Paitsi että mieshän sä kyllä olet. Provosi vaatii vielä hiomista ;)

        Tämän sivun äijät ei laita pilkkuja noin hyvin paikoilleen, ilmiselvästi naisen tekstiä


      • Mitattavana ollut

        Niin no te akat mittaatte isommaksi. "Naisvähennys" on noin 3cm ja päälle.


      • fdhfdjgjkgf
        Mitattavana ollut kirjoitti:

        Niin no te akat mittaatte isommaksi. "Naisvähennys" on noin 3cm ja päälle.

        Tuo on toinen vaihtoehto. Pääasia on, että pidetään se keskimitta vaan siellä 13.52:sessa.


      • Anonyymi

        joo kaikki joiden kanssa olen ollut naiset siis kaipaavat muutakin kuin pumppaamista suurella kalulla


    • savosta mäkin

      Ei kai tuo kirjoittaja varsinaisesti kyllä missään väittänytkään olevansa nainen :) Löytäneekö homoseksuaalit sit isokaluisia helpommin

      • Miten muuten ylläpidolla on aikaa muuttaa keskusteluja? Tähän viestiin vastasin eilen, että kyllä minun mielestä savontyty naiselta vaikuttaa.

        Olisiko joku rintsikoita käyttävä rintava mies taas loukkaantunut siitäkin...

        Homot saa mitä saa. Homoilla on kaikilla saatanan isot ja muutenkin mahdottomat kalut.
        Ei mitkään pikkuiset yläkäppyränappulat...


      • 16, jotain mulla
        h-x kirjoitti:

        Miten muuten ylläpidolla on aikaa muuttaa keskusteluja? Tähän viestiin vastasin eilen, että kyllä minun mielestä savontyty naiselta vaikuttaa.

        Olisiko joku rintsikoita käyttävä rintava mies taas loukkaantunut siitäkin...

        Homot saa mitä saa. Homoilla on kaikilla saatanan isot ja muutenkin mahdottomat kalut.
        Ei mitkään pikkuiset yläkäppyränappulat...

        En muista ihan tarkkaan, mitä savontyty kirjoitti, tais olla jotain lotto- ja ravivoitoista, mut ehdottomasti siin ei ollut mitään, miks viesti ois pitänyt poistaa, on tääl 100 krt pahempiakin. Erikoista meininkiä. Vai oot sä savontyty h-x? Vai oonkohan se minä?


      • tasapuolisuutta(ko)
        16, jotain mulla kirjoitti:

        En muista ihan tarkkaan, mitä savontyty kirjoitti, tais olla jotain lotto- ja ravivoitoista, mut ehdottomasti siin ei ollut mitään, miks viesti ois pitänyt poistaa, on tääl 100 krt pahempiakin. Erikoista meininkiä. Vai oot sä savontyty h-x? Vai oonkohan se minä?

        No joo, jos kattoo, tota "Onko koolla väliä"- sivun esittelysivua, tai miks sitä sanois, niin siel otsikois on rankempaa tekstiä kuin siinä poistetus viestis


      • 16, jotain mulla kirjoitti:

        En muista ihan tarkkaan, mitä savontyty kirjoitti, tais olla jotain lotto- ja ravivoitoista, mut ehdottomasti siin ei ollut mitään, miks viesti ois pitänyt poistaa, on tääl 100 krt pahempiakin. Erikoista meininkiä. Vai oot sä savontyty h-x? Vai oonkohan se minä?

        Sä. Suloinen savon sä;) Tai suloisempi mä.

        Se meni tuo juttu muiden mukana, kun persemittaaja itki ja ruikutti asiallisetkin jutut pois.

        Voihan vitttu, kun saatais jostain hamekangasta Oulun postiin...


      • 16, jotain mulla
        h-x kirjoitti:

        Sä. Suloinen savon sä;) Tai suloisempi mä.

        Se meni tuo juttu muiden mukana, kun persemittaaja itki ja ruikutti asiallisetkin jutut pois.

        Voihan vitttu, kun saatais jostain hamekangasta Oulun postiin...

        Tiiätkö honey, mutta miepä tunnstan siulle jottai: miekin asun Savossa, vaik en savolainen olekaan. Eikä täältä oo Ouluun kuin n. 200km, et voin mä käydä siel keikan.

        Savontytyistä en kyllä tiiä mitn. Ei nuo lämpene


      • bvkmgfkgf
        16, jotain mulla kirjoitti:

        Tiiätkö honey, mutta miepä tunnstan siulle jottai: miekin asun Savossa, vaik en savolainen olekaan. Eikä täältä oo Ouluun kuin n. 200km, et voin mä käydä siel keikan.

        Savontytyistä en kyllä tiiä mitn. Ei nuo lämpene

        Siitä asuksesta ei tiedä, että asuuko se nyt Oulussa vai Kajaanissa. Mutta ilmeisesti niillä korkeuksilla?? Ite haluisin nähdä ihan mielenkiinnosta asuksen. Olis mukava mennä hänen kanssaan vaikka bisselle ja rupatella. Jos nyt joku palstalainen Pohjois-Suomesta haluaisi tavata asuksen, olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan tästä tapaamisesta.


      • ryjryjry
        bvkmgfkgf kirjoitti:

        Siitä asuksesta ei tiedä, että asuuko se nyt Oulussa vai Kajaanissa. Mutta ilmeisesti niillä korkeuksilla?? Ite haluisin nähdä ihan mielenkiinnosta asuksen. Olis mukava mennä hänen kanssaan vaikka bisselle ja rupatella. Jos nyt joku palstalainen Pohjois-Suomesta haluaisi tavata asuksen, olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan tästä tapaamisesta.

        Mä näkisin mielelläni anuksen


      • 16, jotain mulla kirjoitti:

        Tiiätkö honey, mutta miepä tunnstan siulle jottai: miekin asun Savossa, vaik en savolainen olekaan. Eikä täältä oo Ouluun kuin n. 200km, et voin mä käydä siel keikan.

        Savontytyistä en kyllä tiiä mitn. Ei nuo lämpene

        Hoidan kankaan Partasen kalakukkokojuun Kuopion torille. Kai sä 16jotain piäkaapunnissa joskus käyt? Sorry. En osaa savonmurretta, enkä paljon muutakaan, mutta mukavia poikia oli niiltä seuduilta aikoinaan tenniksen parissa;)
        Nyt ei ole kysymys golfista, mutta meininki sama:D

        Noin mukavan tuntuiselle pojalle/miehelle luulisi lämpenevän tytyt ja pojutkin tarvittaessa. Kuumaksi saat mut ja Asuksenkin. Se onkin käynyt kuumana viime päivinä. Oletkohan ollut privaatisti siihen yhteydessä?

        Varo. Se on tosi kiihkee...


      • 16, jotain mulla
        h-x kirjoitti:

        Hoidan kankaan Partasen kalakukkokojuun Kuopion torille. Kai sä 16jotain piäkaapunnissa joskus käyt? Sorry. En osaa savonmurretta, enkä paljon muutakaan, mutta mukavia poikia oli niiltä seuduilta aikoinaan tenniksen parissa;)
        Nyt ei ole kysymys golfista, mutta meininki sama:D

        Noin mukavan tuntuiselle pojalle/miehelle luulisi lämpenevän tytyt ja pojutkin tarvittaessa. Kuumaksi saat mut ja Asuksenkin. Se onkin käynyt kuumana viime päivinä. Oletkohan ollut privaatisti siihen yhteydessä?

        Varo. Se on tosi kiihkee...

        No jo tokkiinsa käyn. Ja oon mä stadis asunut- pariinkin otteeseen. Enpä oo tainnut Asukseen olla yhteydessä, ja anukseenkin valitettavan vähän viime aikoina, kun ei noi Savon mirrit läpene, eikä murre (luonnistu mullakaan)


      • sama................
        16, jotain mulla kirjoitti:

        No jo tokkiinsa käyn. Ja oon mä stadis asunut- pariinkin otteeseen. Enpä oo tainnut Asukseen olla yhteydessä, ja anukseenkin valitettavan vähän viime aikoina, kun ei noi Savon mirrit läpene, eikä murre (luonnistu mullakaan)

        lämpene, tana ossoo ennee kirjottoo


      • ylläpidolle töitä!
        sama................ kirjoitti:

        lämpene, tana ossoo ennee kirjottoo

        Hullu-X jakautunut lisää.


      • sama................ kirjoitti:

        lämpene, tana ossoo ennee kirjottoo

        Juuh. Savon piäkaupuntia Kuopijota tarkoitin, eli älä perkkele mee vahingossakaan ennää Helssinkiin. Siellä on niin ruuhkaista että en itse haluaisi kylki kyljessä kulkea. Toki haluan, mutta en ventovieraitten kanssa.
        Tai haluanhan mä niittenkin kanssa;)

        Saat kalakukon hametarpeiden kuljetuspalkaksi. Kai 10-15 euron kukko 400 sadan kilometrin bensarahat korvaa:D

        Anuksesta puheenollen, mun yks kaveri yritti tyttöään sinne naida, mutta se homma meni päin vitttua...


      • ylläpidolle töitä! kirjoitti:

        Hullu-X jakautunut lisää.

        Mene sinä asus vaikka vitttuun sohlaamasta ja sähläämästä mukavia keskusteluja.
        Jos sun aivosolusi jakautuisi, niin sullahan olisi niitä sitten jo kaksi.

        Nyt. GO GO


      • 16, jotain mulla
        h-x kirjoitti:

        Juuh. Savon piäkaupuntia Kuopijota tarkoitin, eli älä perkkele mee vahingossakaan ennää Helssinkiin. Siellä on niin ruuhkaista että en itse haluaisi kylki kyljessä kulkea. Toki haluan, mutta en ventovieraitten kanssa.
        Tai haluanhan mä niittenkin kanssa;)

        Saat kalakukon hametarpeiden kuljetuspalkaksi. Kai 10-15 euron kukko 400 sadan kilometrin bensarahat korvaa:D

        Anuksesta puheenollen, mun yks kaveri yritti tyttöään sinne naida, mutta se homma meni päin vitttua...

        On ollut hauskempaa kuin pitkään aikaan, en muistanutkaan, että täällä on niin ...tanan sairasta sakkia ;) Kiitos seurasta, on ollut mukava jutella itseni kanssa, mut nyt peti kutsuu. Palaan varmaan joskus, tai sorry, mähän jatkan kirjoittelua oikealla nicilläni viel pitkään.


      • 16, jotain mulla kirjoitti:

        On ollut hauskempaa kuin pitkään aikaan, en muistanutkaan, että täällä on niin ...tanan sairasta sakkia ;) Kiitos seurasta, on ollut mukava jutella itseni kanssa, mut nyt peti kutsuu. Palaan varmaan joskus, tai sorry, mähän jatkan kirjoittelua oikealla nicilläni viel pitkään.

        Moi ja hyvää yötä mulle;)


    • tyty tyty tyy

      Tunnustan, en ole nainen. Lisäksi aloitin myös tämän ketjun ja olen kirjoittanut suurimman osan tässä olleista kirjoituksista!

      • Kiitos. Ihmettelinkin, miten olen ollut niin ahkera.


      • dhreyreyrehre

        Ei se mitään, olen itsekin syyllistynyt joskus samaan! Rehellisyys maan perii :)


      • tyty tyty tyy
        h-x kirjoitti:

        Kiitos. Ihmettelinkin, miten olen ollut niin ahkera.

        Tunnustus 2: en ole aloittanut tätä ketjua, enkä tod. kirjoittanut ensimmäistäkään tekstiä tänne ennen tuota 21.11.. Kunhan kiusasin. Lankaan menitte


        ps. mutta Savossa asun s.. tana


      • Mulla on 20cm
        dhreyreyrehre kirjoitti:

        Ei se mitään, olen itsekin syyllistynyt joskus samaan! Rehellisyys maan perii :)

        Minä myös kerron mullkkuni koon aina kahdella ja julkaisen tänne.


      • minä taas
        h-x kirjoitti:

        Kiitos. Ihmettelinkin, miten olen ollut niin ahkera.

        LOL LOL LOO! Palstoille on ilmestynyt myös uus (vanha. Muutaman vuoden tauon jälkeen palaava) hulllu: MINÄ! Muistatteko minut vuodelta 2009 tai 2010? Lupaan provoilla, ja olen sitä tehnytkin, heh, mua on luultu sekä Asukseksi, että h-x:ksi- em. 2, pitäkää varanne, teitä on varoitettu. Ette ole enää ainoat häiriköt


      • minä taas
        minä taas kirjoitti:

        LOL LOL LOO! Palstoille on ilmestynyt myös uus (vanha. Muutaman vuoden tauon jälkeen palaava) hulllu: MINÄ! Muistatteko minut vuodelta 2009 tai 2010? Lupaan provoilla, ja olen sitä tehnytkin, heh, mua on luultu sekä Asukseksi, että h-x:ksi- em. 2, pitäkää varanne, teitä on varoitettu. Ette ole enää ainoat häiriköt

        Ja voin ihan suoraan sanoo, et nää jätkät on pellejä. Tuolla kun Kuopios istuu pari vuotta Puijon lähel tietys paikas (jotkut ehkä tietää missä), niin sit voidaan rueta pelleilemään


      • Vakivittuilija itsekin
        minä taas kirjoitti:

        LOL LOL LOO! Palstoille on ilmestynyt myös uus (vanha. Muutaman vuoden tauon jälkeen palaava) hulllu: MINÄ! Muistatteko minut vuodelta 2009 tai 2010? Lupaan provoilla, ja olen sitä tehnytkin, heh, mua on luultu sekä Asukseksi, että h-x:ksi- em. 2, pitäkää varanne, teitä on varoitettu. Ette ole enää ainoat häiriköt

        No uskotko sinä lukemaasi faktaa vai keksitkö eri nikkejen takaa satuja väittäen mulukun keskikokoa Suomssa 16cm:ksi?


      • hxn-autom.vastaaja
        Mulla on 20cm kirjoitti:

        Minä myös kerron mullkkuni koon aina kahdella ja julkaisen tänne.

        Sehän menee melkein nappiin sitten. 2x11 on 22, eli ei kovin kaukana, tosin ethän sitä ole julkaissut kuin muutaman kerran vahingossa. Se persemitattu 17 on suosikkisi, kun koitat kusettaa munaasi.


      • hul lu
        minä taas kirjoitti:

        Ja voin ihan suoraan sanoo, et nää jätkät on pellejä. Tuolla kun Kuopios istuu pari vuotta Puijon lähel tietys paikas (jotkut ehkä tietää missä), niin sit voidaan rueta pelleilemään

        Oon mäkin ollut Niuvassa, ja muuten sattumalta tiedän, että niin on toi savontytykin


    • 16, jotain mulla

      Hmmm... lähestynpä asiaa tältä kannalta: kaikki lienevät nyt joka tapauksessa sitä mieltä, että 16-senttinen on yli keskiarvon, eikö? Olipa oikea keskiarvo mikä tahansa, niin tuo mainittu 16-senttinen on ilman muuta niin vähän yli sen, että sitä ei voi sanoa isoksi. Ehkä iso ois sitten yli 18cm... Vai oisko iso vasta yli 20?

      Ja sitten tuosta keskipituudesta: En ole perehtynyt tutkimuksiin, joissa peniksiä on mitattu, joten te, jotka niistä tiedätte, kertokaapa niistä tarkemmin. Kuinka suuri otanta niissä on ollut, eli ovatko tulokset siinä mielessä luotettavia? Ja ennen kaikkea kiinnostais tietää, onko niissä ollut satunnaisotanta? Jos ei, ja tutkitut on valittu esim. vaikkapa lehti-ilmoituksella, niin silloin vois kyl olettaa, että niihin hakeutuu vain isomunaiset, jolloin oikea keskiarvo olisikin pienempi kuin mitä oletamme....

      • Ei niistä keskipituuksista kukaan tiedä. Omissa mittauksissani on satunaisotantien lisäksi ollut myös suihinotanta.
        Ja kun sinne asti päästään, niin so?

        Isot alkavat 18 sentin paikkeilta ja sitä pienemmät ovat pieniä. Sellaista kuin keskikoko ei oikeasti ole, usko mua.

        Jos kullllli on n. 13 senaa, niin se on erikoisuus ja sitä kannattaa markkinoida sellaisena. Kyllä niistä monet tykkää. Eli se lohtuna pienimunaisille.
        Takaisin sinun postiin:
        Harvinaisen järkevä ja selkeä posti. Huolimatta pienehköstä peniksestäsi, pystyit kuitenkin kirjoittamaan selkeästi.

        Siitä minä tykkään:D


      • 16, jotain mulla
        h-x kirjoitti:

        Ei niistä keskipituuksista kukaan tiedä. Omissa mittauksissani on satunaisotantien lisäksi ollut myös suihinotanta.
        Ja kun sinne asti päästään, niin so?

        Isot alkavat 18 sentin paikkeilta ja sitä pienemmät ovat pieniä. Sellaista kuin keskikoko ei oikeasti ole, usko mua.

        Jos kullllli on n. 13 senaa, niin se on erikoisuus ja sitä kannattaa markkinoida sellaisena. Kyllä niistä monet tykkää. Eli se lohtuna pienimunaisille.
        Takaisin sinun postiin:
        Harvinaisen järkevä ja selkeä posti. Huolimatta pienehköstä peniksestäsi, pystyit kuitenkin kirjoittamaan selkeästi.

        Siitä minä tykkään:D

        Kiitoksia kiitoksesta. Vaikka täällä näköjään muutakin väitetään, niin myös sinulla on harvinaisen selkeitä ja järkeviä kommentteja. Mitä tulee sitten kommenttiisi sukupuolielimeni pituudesta, niin enpäs mene lankaan ;) Tiedän, että se ei ole iso, mutta tiedän myös jotain muuta... Ihan sama kuin esim. penkkitulokseni suhteen: tiedän, että se on enemmän kuin 99%:lla väestöstä, mutta en silti ole vahva...Ja näitä esimerkkiähän löytyy itse kultakin. Se on vaan jostain syystä niin pirun kivaa olla parempi kuin 49% väestöstä


      • sama.....
        16, jotain mulla kirjoitti:

        Kiitoksia kiitoksesta. Vaikka täällä näköjään muutakin väitetään, niin myös sinulla on harvinaisen selkeitä ja järkeviä kommentteja. Mitä tulee sitten kommenttiisi sukupuolielimeni pituudesta, niin enpäs mene lankaan ;) Tiedän, että se ei ole iso, mutta tiedän myös jotain muuta... Ihan sama kuin esim. penkkitulokseni suhteen: tiedän, että se on enemmän kuin 99%:lla väestöstä, mutta en silti ole vahva...Ja näitä esimerkkiähän löytyy itse kultakin. Se on vaan jostain syystä niin pirun kivaa olla parempi kuin 49% väestöstä

        siis 51 % ;) -lol


      • sama.....
        16, jotain mulla kirjoitti:

        Kiitoksia kiitoksesta. Vaikka täällä näköjään muutakin väitetään, niin myös sinulla on harvinaisen selkeitä ja järkeviä kommentteja. Mitä tulee sitten kommenttiisi sukupuolielimeni pituudesta, niin enpäs mene lankaan ;) Tiedän, että se ei ole iso, mutta tiedän myös jotain muuta... Ihan sama kuin esim. penkkitulokseni suhteen: tiedän, että se on enemmän kuin 99%:lla väestöstä, mutta en silti ole vahva...Ja näitä esimerkkiähän löytyy itse kultakin. Se on vaan jostain syystä niin pirun kivaa olla parempi kuin 49% väestöstä

        siis 51 % ;) -lol


      • sama..... kirjoitti:

        siis 51 % ;) -lol

        Jaahas. Nyt tuli palstalle sitten asuksen vastakohta....
        Fiksu, oikeasti fiksu. Huomasit jopa sen, että minun postauksiani eivät kaikki arvosta;)

        16 on hyvä mitta, believe me. No pun inted:)
        Jos sillä on paksuutta kuin ranskanpullalla, niin se on pilalla:D

        Älä pilaa elämääsi täällä, vaan tule tänne:;D


      • 16, jotain mulla
        h-x kirjoitti:

        Jaahas. Nyt tuli palstalle sitten asuksen vastakohta....
        Fiksu, oikeasti fiksu. Huomasit jopa sen, että minun postauksiani eivät kaikki arvosta;)

        16 on hyvä mitta, believe me. No pun inted:)
        Jos sillä on paksuutta kuin ranskanpullalla, niin se on pilalla:D

        Älä pilaa elämääsi täällä, vaan tule tänne:;D

        Fiksuutesi huomaa siitä, että huomaat minun olevan fiksu. Milloinkahan tulee 1. viesti, jossa kerrotaan sun juttelevan itsesi kanssa ;)


      • 16, jotain mulla kirjoitti:

        Fiksuutesi huomaa siitä, että huomaat minun olevan fiksu. Milloinkahan tulee 1. viesti, jossa kerrotaan sun juttelevan itsesi kanssa ;)

        No nyt huomasin jo juttelevani itseni kanssa;)
        Sulla leikkaa. Mene pois...

        Oikeesti: Hei älä mee, pudotat palstan tason viemäriin. Nyt se on vasta lattiakaivon kohdilla:D


      • Painu H-X helvettiin
        h-x kirjoitti:

        Ei niistä keskipituuksista kukaan tiedä. Omissa mittauksissani on satunaisotantien lisäksi ollut myös suihinotanta.
        Ja kun sinne asti päästään, niin so?

        Isot alkavat 18 sentin paikkeilta ja sitä pienemmät ovat pieniä. Sellaista kuin keskikoko ei oikeasti ole, usko mua.

        Jos kullllli on n. 13 senaa, niin se on erikoisuus ja sitä kannattaa markkinoida sellaisena. Kyllä niistä monet tykkää. Eli se lohtuna pienimunaisille.
        Takaisin sinun postiin:
        Harvinaisen järkevä ja selkeä posti. Huolimatta pienehköstä peniksestäsi, pystyit kuitenkin kirjoittamaan selkeästi.

        Siitä minä tykkään:D

        Hah hah. usko vain mt-ongelmaista hinttiä joooo.


      • Painu H-X helvettiin kirjoitti:

        Hah hah. usko vain mt-ongelmaista hinttiä joooo.

        Tuota ei tiedä kelle se on tarkoitettu, mutta en suosittele uskomaan senkään laittajaa.

        Se voi olla ehkä jotenkin sekopäinen uskovainen, mutta ymmärtää mielenterveytensä järkkyneen mahdollisesti pidätetyn homoseksuaalisuutensa johdosta. Kuka näistä kahjoista aina tietää.

        Monesti tuollainen paranee kun saa mulukkua hanuriin. Itselleni auttoi.


      • 16, jotain mulla
        Painu H-X helvettiin kirjoitti:

        Hah hah. usko vain mt-ongelmaista hinttiä joooo.

        Hintistä en tiedä, enkä oikeastaan välitäkään, mut siitä olen melko varma, että yllekirjoittaneella ei riitä pätevyys määrittää ketään mt-ongelmaiseksi.

        ps. tarkoittikohan hän jotain moottorityövälinettä?


      • 16, jotain mulla
        h-x kirjoitti:

        Tuota ei tiedä kelle se on tarkoitettu, mutta en suosittele uskomaan senkään laittajaa.

        Se voi olla ehkä jotenkin sekopäinen uskovainen, mutta ymmärtää mielenterveytensä järkkyneen mahdollisesti pidätetyn homoseksuaalisuutensa johdosta. Kuka näistä kahjoista aina tietää.

        Monesti tuollainen paranee kun saa mulukkua hanuriin. Itselleni auttoi.

        Vitsi mä repesin, kun luin ton, sä oot pro :)

        tai siis mä, koska mähän ton kirjotin


      • 16, jotain mulla kirjoitti:

        Hintistä en tiedä, enkä oikeastaan välitäkään, mut siitä olen melko varma, että yllekirjoittaneella ei riitä pätevyys määrittää ketään mt-ongelmaiseksi.

        ps. tarkoittikohan hän jotain moottorityövälinettä?

        Oletan, että mt tarkoittaa mini-tuppea, joten hän ollee asiantuntija. Moottorityöväline voisi olla mtv, tai sitten minituppivinossa.

        Hinteistä ei tällä palstalla puhu kuin yksi kaappitapaus, mutta häntäkin on houkuteltu kovasti sieltä ulos.
        Jos sinä haluat pikkuiseesi lisää mittaa, niin kysy siltä. Hän se on persemittauksen asiantuntija ja omanikin kasvoi suolihuuhtelun jälkeen liki 9 senttiä.

        Kiva lukea tuoretta tekstiä... (minimuna)

        Kiitos minulle:D


      • 16, jotain mulla
        h-x kirjoitti:

        Oletan, että mt tarkoittaa mini-tuppea, joten hän ollee asiantuntija. Moottorityöväline voisi olla mtv, tai sitten minituppivinossa.

        Hinteistä ei tällä palstalla puhu kuin yksi kaappitapaus, mutta häntäkin on houkuteltu kovasti sieltä ulos.
        Jos sinä haluat pikkuiseesi lisää mittaa, niin kysy siltä. Hän se on persemittauksen asiantuntija ja omanikin kasvoi suolihuuhtelun jälkeen liki 9 senttiä.

        Kiva lukea tuoretta tekstiä... (minimuna)

        Kiitos minulle:D

        Kirjoitin edellisenkin hyvin, joten kiitos minulle jälleen. Taisin muuten kommentoida tuonne toiseenkin keskusteluun omaa juttuani; siellä oli jotain bodausjuttuja menossa. Pikkusen vaan kiirettä pitää, kun joutuu ensin monelle sivulle kirjoittamaan ja sit heti niitä itse kommentoimaan


      • 16, jotain mulla kirjoitti:

        Kirjoitin edellisenkin hyvin, joten kiitos minulle jälleen. Taisin muuten kommentoida tuonne toiseenkin keskusteluun omaa juttuani; siellä oli jotain bodausjuttuja menossa. Pikkusen vaan kiirettä pitää, kun joutuu ensin monelle sivulle kirjoittamaan ja sit heti niitä itse kommentoimaan

        Olen kanssani samaa mieltä:D

        Mutta meillä se on rauta kevyttä, anyway;)


      • Kyselijä69
        h-x kirjoitti:

        Tuota ei tiedä kelle se on tarkoitettu, mutta en suosittele uskomaan senkään laittajaa.

        Se voi olla ehkä jotenkin sekopäinen uskovainen, mutta ymmärtää mielenterveytensä järkkyneen mahdollisesti pidätetyn homoseksuaalisuutensa johdosta. Kuka näistä kahjoista aina tietää.

        Monesti tuollainen paranee kun saa mulukkua hanuriin. Itselleni auttoi.

        Olitko sä siis nuorempana samanlainen kuin asus? Ennenkuin sait oikeanlaista lääkettä peräsuppona...


    • Uimahallinsiivooja

      No selkeästi 18-senttinen on iso.

      20-senttinen on tosi iso.

      20 on hevosenkyrpä, liian iso monelle.

      • Ime mun kilkkaraa

        Stondaako siellä uimahallissa monella?


      • h-x
        Ime mun kilkkaraa kirjoitti:

        Stondaako siellä uimahallissa monella?

        Sulla ei seiso siellä, eikä täällä. Impotence. Guuggeloi sitä.


      • ongelmia mullakin
        h-x kirjoitti:

        Sulla ei seiso siellä, eikä täällä. Impotence. Guuggeloi sitä.

        Psykossahan se kaveri haki sanaa, jota äiti oli käyttänyt hänestä... Importance, no... impotence...? Yes, se se oli, sitä sanaa äiti käytti minusta


      • ongelmia mullakin kirjoitti:

        Psykossahan se kaveri haki sanaa, jota äiti oli käyttänyt hänestä... Importance, no... impotence...? Yes, se se oli, sitä sanaa äiti käytti minusta

        Olisi aika importanttia ymmärtää impotenssinsa. Äitisi ei auta enää kuin inkontinensisisi hoidossa.

        Se on importanttia.

        Et kai ole impesilli? lol


    • kysyn vaan

      Oisko tässä mitään järkeä?

      alle 10cm - pieni
      10-12cm- pienehkö
      12-15cm - normikalu
      15-18cm -isohko
      yli 18cm -iso

      vai miten muuttaisit tota?

      • normikalu

        Aika hyvä muuten, mutta mielestäni tuo normikalun ja isohkon raja vois olla korkeammalla. Itselläni on n. 16cm, enkä ole kyllä koskaan ajatellut sitä isohkoksi


      • Asus ihan ite

        Kyllä on järkeä. Hieroppa vielä Suomalaisille tuo ylämittaosasto sopivaksi, koska rodullisia eroja on. Kyllä yli 16cm on iso meillä valkonaamoilla, Suomessa, ja pienimunaisimmilla heimoilla.


      • asus made in korea
        Asus ihan ite kirjoitti:

        Kyllä on järkeä. Hieroppa vielä Suomalaisille tuo ylämittaosasto sopivaksi, koska rodullisia eroja on. Kyllä yli 16cm on iso meillä valkonaamoilla, Suomessa, ja pienimunaisimmilla heimoilla.

        Susta pienimunaisesta 16 senttinen vain tuntuu isolta kun vertaat sitä omaasi 11 senttiseen. normikalu välikkö on 13-17 cm.

        Asus on tehty korean mitoilla joten asuksen puheet voi jättää huomiotta.


      • nojuuuuuhjust
        Asus ihan ite kirjoitti:

        Kyllä on järkeä. Hieroppa vielä Suomalaisille tuo ylämittaosasto sopivaksi, koska rodullisia eroja on. Kyllä yli 16cm on iso meillä valkonaamoilla, Suomessa, ja pienimunaisimmilla heimoilla.

        Oululaisilla on pienet.Viima ja kylmä nääs.


      • Asus ihan ite
        asus made in korea kirjoitti:

        Susta pienimunaisesta 16 senttinen vain tuntuu isolta kun vertaat sitä omaasi 11 senttiseen. normikalu välikkö on 13-17 cm.

        Asus on tehty korean mitoilla joten asuksen puheet voi jättää huomiotta.

        Joo en tiiä missä asus tehdään, mutta hyvä kone!
        Oma moloni on 17cm, vaikka keskimitta suomessa on siellä 13cm paikkeilla useiden eri luotettavien tahojen kirjoittamana.


      • Asus ihan ite
        nojuuuuuhjust kirjoitti:

        Oululaisilla on pienet.Viima ja kylmä nääs.

        Oöisko niinkin paikallisia eroja sitten kun on rodullisiakin?
        Jaa että oululaisilla olis keskimäärin suomen keskimittaakin pienemmät? Paljon mahdollista. Oululaiset polveutuvat ilmeisesti mettäläisistä ja onkohan kainuun metsissä pienet munat? Kainuulaiset on Venäjältä varmaan Karjalan kautta alkujaan? Mulla tosiaan 17cm, että tässähän saa alkaa henkseleitä paukutella:) Eikä tarvii mitata perseestä tai väärin!
        Mulkullani on tehty muutakin kuin kustu, runkattu ja mitattu väärin - toisin kuin eräillä ;)


    • PENISTAULUKKO

      alle 12cm - Asus
      12-14cm- pienehkö
      14-16cm - normikalu
      16-18cm -isohko
      yli 18cm -iso

      Paksuudella on toki merkityksensä, sillä voi joko nousta tai laskea yhden luokan verran.

      Esim. Asuksen itsensä valehtelemat mitat 17 cm pitkä 11,5 cm ympäryksellä ei ole isohko vaan normikalu ja vastaavasti Esim. 15 cm pitkä 15 ympäryksellä on isohko.

      • Asus iha ite

        Niin ni mulla on 17cm pitkä stenkku, ja magian yläkäyrä isoterska. Paksuus tosiaan jäänyt muttaamatta. Maria -ohjelmassa vaan sanottiin keskipaksuudeksi 11cm. Siinä sille kaljupäälle paksunnettii molo jollakin myrkyllä hetkittäisesti 13cm ympärykseen. En sitten tiedä mistä ne oöi sen tiedon repineet. Minähän kerro vaan mitä minulle on kerrottu.


      • nsaegtdkjrhehxhxhhxx
        Asus iha ite kirjoitti:

        Niin ni mulla on 17cm pitkä stenkku, ja magian yläkäyrä isoterska. Paksuus tosiaan jäänyt muttaamatta. Maria -ohjelmassa vaan sanottiin keskipaksuudeksi 11cm. Siinä sille kaljupäälle paksunnettii molo jollakin myrkyllä hetkittäisesti 13cm ympärykseen. En sitten tiedä mistä ne oöi sen tiedon repineet. Minähän kerro vaan mitä minulle on kerrottu.

        Ei sulla ole jäänyt paksuus muttaamatta, vaan koitat paikkailla lipsauttamaasi 11,5 cm.


      • Asus ihan ite
        nsaegtdkjrhehxhxhhxx kirjoitti:

        Ei sulla ole jäänyt paksuus muttaamatta, vaan koitat paikkailla lipsauttamaasi 11,5 cm.

        En oo paksuutta mitannut. Leveyden kyllä: Terska 5.5 ja varsi 4.6..tyvi 5cm. Paksuusympärysasiassa väiteltiin HK-sinisestä ja sille taisin 11.5cm paksuuden mitata.


      • Ei onnaaaa!!
        Asus ihan ite kirjoitti:

        En oo paksuutta mitannut. Leveyden kyllä: Terska 5.5 ja varsi 4.6..tyvi 5cm. Paksuusympärysasiassa väiteltiin HK-sinisestä ja sille taisin 11.5cm paksuuden mitata.

        HAHAHAHAHAHAHAHAH!!

        EI MENE LÄPI!! HAHAHAH! Turhaan koitat paikkoa lipsautusta. Sulla on 11,5cm ja that`s it, kunnes toisin todistat!


      • Asus ihan ite
        Ei onnaaaa!! kirjoitti:

        HAHAHAHAHAHAHAHAH!!

        EI MENE LÄPI!! HAHAHAH! Turhaan koitat paikkoa lipsautusta. Sulla on 11,5cm ja that`s it, kunnes toisin todistat!

        Sovitaan niin jos sulle siitä parempi olo tulee.

        Voi livenä sulle näyttää moloni?


    • Tämä keskustelu on jo muuttunut alkuperäisestä tarkoituksesta paljon, mutta vastaan tähän kuitenkin.
      Miehet mittailevat letkujaan mitalla, mutta nainen määrittelee koon tuntoaistillaan. Luulisi sen riittävän, mutta näköjään miehillä on kova halu kisailuun. :D Se on oikeasti naisesta kiinni, mikä on iso ja mikä ei. Voihan olla, että miehellä olisi iso mitatesa, mutta jos vaikka nainen sattuukin olemaan "messuhalli", niin eihän se silti missään tunnu. Sitten taas, jos nainen on oikeasti tiukka ja taipuvainen kuivumiseen, niin se pienikin pii saattaa tuntua isolta. (Emätinhän on siitä jännä kapine, että se venyy ja supistuu kumppanin mukaan. Jos parisuhteessa miehellä on iso, se venyy sopivammaksi ja jos miehen vehje on pieni, emätin venyy sen mukaiseksi. Siihen menee tietysti jonkin aikaa, mutta olen todennut tämän asian)
      Itse lasken noin 15 cm pitkät kalut isoiksi. Se alkaa olla iso jo suuhunkin, kun leuat puutuu.
      Kiitos Nam! :)

    • 16,8/5

      Itselläni on melkein sama mitta kuin aloittajalla, ja tietenkin tiedän, että se on keskivertoa ihan selvästikin pidempi, oli se ka. mikä tahansa, mutta en silti miellä sitä isoksi, enkä oikeastaan edes isohkoksi. Käyttäisin siitä yksinkertaisesti sanontaa: keskivertoa isompi.

      • Asus ihan ite

        Tuossahan tuo valkonaamojen 13.9cm mainitaan. Siitä Suomi-vähennys, niin se on 13 - 13.5cm.
        Mulla kans tuo 17cm ja tunnen kyllä itseni isomunaiseksi. Seisovia mulkkuja olen omani lisäksi livenä nähnyt pari sotahommissa: Toininen oli velttona huomattavan iso, mutta eipätuo aamukäykkänä, kun yläpediltä alapunkkaan katsoin, ollut likikään omissa mitoissani. Samanlainen töpö oli sekin toinen kuin tämä alapedin temmi. Niin ja sillä alapedin tyypillä oli kovat panojutut, mutta puhemiehet ja pabimiehethän on kaksi eri asiaa:)


    • dazun
    • 112233445566778899

      http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/peniksen_pituus

      Tossa todelliset keskiarvot maailmanlaajuisesti, iso on jonathan falconilla ainakin, koska miehen penis on 34cm pitkä ja 17cm ympärysmitta, kaksytsenttisten en usko olevan mitään maiilman harvinaisimpia, 30cm on erittäin harvinainen yli 25cm on yhdellä 10000 miehestä maailmalla keskimäärin, rotujen välillä ei ole käytännössä eroja, mustilla sentin suuremmat kuin valkoisilla ja aasialaisilla sentin pienemmät kuin valkoisilla, ison raja on 23cm, joka on jättipeniksen raja, ron jeremyllä on 24,8cm ja pornoon suurin osa isopeniksisistä hakeutuu, itekin tänne palstalle trollailleena en jaksa enää tätä touhua, lihavilla miehillä näyttää olevan pienemmät, koska kaksi kiloa ylipainoa, vie sentin peniksen näennäistä pituutta, eli oikeaoppinen mittaus tehdään kovalla mitalla, suoraan häpyluusta, ei mittanauhalla, mutta mittanauhalla mitataan peniksen ympärys, itselläni on suomesta saatavia isoimpia mahdollisia kortsuja, joilla pituutta 22,3cm ja peniksen suositeltu ympärysmitta 17-18cm, tätä isompia kortsuja ei löydy, eli en usko että tarvitsijoita on kovin montaa, mutta silti on markkinoita tämänkin kokoisille kortsuille, mutta muistutan vielä yhden fiksun kirjoittajan tekstistä, että jelkkaamalla voi saada 5cm lisää pituutta ja muutaman sentin paksuutta, kokeiltu on ja toimii, ton tekstin mukaan keskimitta lepotilassa on 9,5cm, erektiossa pituus 14,5cm, mutta iso on vasta silloin mielestäni, kun on jättipenis, eikä toi omakaan kauheen suurelta tunnu vaikka jonkun penislaskurin mukaan tilavuutta 605cm2, pituutta 26cm ja ympärysmittaa 18cm.

      • Asus ihan ite

        Tuossahan tuo valkonaamojen 13.9cm mainitaan. Siitä Suomi-vähennys, niin se on 13 - 13.5cm.
        Mulla kans tuo 17cm ja tunnen kyllä itseni isomunaiseksi. Seisovia mulkkuja olen omani lisäksi livenä nähnyt pari sotahommissa: Toininen oli velttona huomattavan iso, mutta eipätuo aamukäykkänä, kun yläpediltä alapunkkaan katsoin, ollut likikään omissa mitoissani. Samanlainen töpö oli sekin toinen kuin tämä alapedin temmi. Niin ja sillä alapedin tyypillä oli kovat panojutut, mutta puhemiehet ja pabimiehethän on kaksi eri asiaa:)


      • hxn autom.vastaaja
        Asus ihan ite kirjoitti:

        Tuossahan tuo valkonaamojen 13.9cm mainitaan. Siitä Suomi-vähennys, niin se on 13 - 13.5cm.
        Mulla kans tuo 17cm ja tunnen kyllä itseni isomunaiseksi. Seisovia mulkkuja olen omani lisäksi livenä nähnyt pari sotahommissa: Toininen oli velttona huomattavan iso, mutta eipätuo aamukäykkänä, kun yläpediltä alapunkkaan katsoin, ollut likikään omissa mitoissani. Samanlainen töpö oli sekin toinen kuin tämä alapedin temmi. Niin ja sillä alapedin tyypillä oli kovat panojutut, mutta puhemiehet ja pabimiehethän on kaksi eri asiaa:)

        Puhu mieluummin oulu-vähennyksestä. Älä sotke muita suomalaisia nappulajuttuihisi.


      • Asus ihan ite
        hxn autom.vastaaja kirjoitti:

        Puhu mieluummin oulu-vähennyksestä. Älä sotke muita suomalaisia nappulajuttuihisi.

        Ottaako koville totuus?


    • kyrpyri1

      Yllät melkein omaani joka on 28/20cm,vähän vielä jelkkaat!!!

    • keskiarvoa isompi

      Mulla on16cm, eikä se tosiaan oo iso, minusta iso on yli 20cm, mut kyl omanikin on riittänyt tähän saakka

      • Paksuus ei pituus

        Miks puhutaan pituudesta kun tärkeintä on se paksuus?!
        Jos peukalo / etusormi väliin mahtuu niin on pieni.


      • sul o lyhyet sormet
        Paksuus ei pituus kirjoitti:

        Miks puhutaan pituudesta kun tärkeintä on se paksuus?!
        Jos peukalo / etusormi väliin mahtuu niin on pieni.

        Jos paksuus on tärkeintä, niin laita jääkiekko etumukseen ja nussi sillä.

        Molempia tarvitaan, pituutta ja paksuutta, etkö sinä pekka töpöhäntä sitä vieläkään tajua.

        Siksi puhutaan enemmän pituudesta kun pitempi on yleensä myös paksumpi.


      • rsfffhh
        Paksuus ei pituus kirjoitti:

        Miks puhutaan pituudesta kun tärkeintä on se paksuus?!
        Jos peukalo / etusormi väliin mahtuu niin on pieni.

        Voipi ehkä pikkasen riippua toi sormien pituudesta myös, eikö......?


      • Asus ihan ite
        rsfffhh kirjoitti:

        Voipi ehkä pikkasen riippua toi sormien pituudesta myös, eikö......?

        Totta kai riippuu käden koosta. Mulla hanska on kokoa 11, niin se on kuin H-X:n rintakehä.


      • xxfggggggggggggg
        Asus ihan ite kirjoitti:

        Totta kai riippuu käden koosta. Mulla hanska on kokoa 11, niin se on kuin H-X:n rintakehä.

        Ja isokätisel on myös iso... ;)


      • Asus ihan ite
        xxfggggggggggggg kirjoitti:

        Ja isokätisel on myös iso... ;)

        No sen 17cm...ihan tarpeeks iso jäykkänä naiseen..


      • asus the myto
        Asus ihan ite kirjoitti:

        No sen 17cm...ihan tarpeeks iso jäykkänä naiseen..

        Se 17 cm on sulla persemitta, 11cm pituus ja 11,5 YMP. On sun oikeat mitat.


      • asus the myto kirjoitti:

        Se 17 cm on sulla persemitta, 11cm pituus ja 11,5 YMP. On sun oikeat mitat.

        Nyt ihaillaan tuota sitkeyttä, jolla PmAsus koittaa kääntää kullinsa takaisin 17 senttiin annettuaan aiemmin vahingossa oikeat mitat...

        Ja yhtä paksu sillä, kuin HK-Blue, joka Asuksen mukaan on 11,5 senttiä ymp.mitaltaan. lol


      • Asus ihan ite
        h-x kirjoitti:

        Nyt ihaillaan tuota sitkeyttä, jolla PmAsus koittaa kääntää kullinsa takaisin 17 senttiin annettuaan aiemmin vahingossa oikeat mitat...

        Ja yhtä paksu sillä, kuin HK-Blue, joka Asuksen mukaan on 11,5 senttiä ymp.mitaltaan. lol

        Jos täällä on joku mun soiroo 17cm pienemmäksi väittänyt, nii kyse on nimimerkin luvattomasta käytöstä tai näppäinvirheestä.

        Joo se paksuushomma meni mulla vähän vituix, koska katsoin tuossa joskus Maria -ohjelmaa ja siinä sanottiin keskipaksuuden olevan 11cm. En siis mitannut mulukkuni paksuutta ikinä ennen, vasta eilen sitten.


    • KUSTHILIAM

      ÄLKÄÄÄ SAATANA ENÄ VITTU KIUSAATKO ASUS-PARKAA!!!

      • Asus17cm

        Mikä parka mää oon? Vittu oo tän mesta ainoa mies!
        En minä muuta ku nauran näille pelle hermanneille.


      • Mieti sitä!
        Asus17cm kirjoitti:

        Mikä parka mää oon? Vittu oo tän mesta ainoa mies!
        En minä muuta ku nauran näille pelle hermanneille.

        Et sä mikään mies ole kun sua säälitään!!


    • nakittaja1

      Kutsuukohan joku täällä minun 19cm/13,5cm taruolennoksi tai vastaavaksi, kun tuntuu joillakin olevan päänuppiin iskostunut, että suomalaiselle miehelle iso penis on harhaa, no eipä ole kaikille! PS. ei tarvitse provoistua tästä, netissä kun riittää tarpeeksi draamaa jo muutenkin.

      • Ulosta mitta perseestäsi

        Älä jauha runkkari paskaaa!!


      • sdfghnjm

        Noi toi alkaa olla pituuden puolesta ainakin hyvin lähellä isoa... Ymp.mitan suhteen ei niinkään....


      • nysähkö

        Mulla on 17/13,5, ja minusta se on pienehkö (varsinkin ohuehko), että en sanoisi vielä isoksi, pikemminkin isohkoksi


    • nakittaja1

      no eipä minun tartte, te rakkaat ystävät voitte mennä runkkaamaan yksin omaan pimeään huoneeseen ja fantasioida naisesta, minä menen naimaan tällä valioyksilölläni naistani. Noh, jokaisella omat hupinsa, joillakin roikkuminen tällä foorumilla, toisilla oikea elämä. No näkemiin ja hyvää päivänjatkoa, toivottavasti jotkut ymmärtävät, että kyllä Suomestakin löytyy näitä isojakin peniksiä. Olkoon se sitten joidenkin mielestä paskapuhetta tai ei. Liekö tällä foorumilla paljon naisia epäilen, mutta pitkä kieli, pitkät sormet ja aikaisemmin kuvailemani penis tuovat kyllä PALJON NAUTINTOA, sen näkee jo naisestani. No tosiaan pikkumunaiset voivat pitää hauskaa(oho tästähän tulikin provo hups) yksinään :)

      • Yhtä postausta varten tehty profiili ei ole se kaikkein luotettavin.

        Tuo penis on mahdollinen kokonsa puolesta, mutta ohuehko noin pitkäksi kyllä. Tuo paksuus kävisi keskivertosuomalaiselle 15-16 senttiselle penikselle paremmin.


      • Näitä on nähty!

        Perseestä mitattu!


    • nakittaja1

      hienoa! asiallinen vastaus! no pääasiahan on, että oma nainen oon tyytyväinen ja saa orkkui eikä se, että jotain pitäisi todistella tällä foorumilla oleville, jotka väittävät että pieni muna on suomalaisen miehen kirous.

    • nakittaja1

      Tarkoittaako se, että loin profiilin ja olen ehtinyt nyt parissa tunnissa muutaman postauksen tehdä, sitä että olisin epäluotettava?Epäilen, että sinä oi kuuluisa h-x,josta olen lukenut satuja ja legendoja( näytät viihtyvän täällä oudon paljon, onko sinulla varmasti kaikki hyvin? sosiaalinen elämä rullaa hyvin eteenpäin?) postasit satoja ellei tuhansia postauksia ekana päivänäsi ja jos teit niin, olen huolissani terveydentilastasi. Ai olet sinä oikein penisten asiantuntija, varmaan tiedät, että peniksiä on eri mittaisia ja muotoisia, joten voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että kyllä nuo ovat juuri minun mittani, ehkä jopa aliarvioin ympärysmitan: 14cm varmasti lähempänä. Sinun sukupuolestakin on ollut kiivasta väittelyä täällä, haluatko avautua oletko kenties mies vai nainen, tai jotain siltä väliltä? Alunperin loin profiilin, jotta pääsisin osaksi tätä hienoa keskustelua, näin ollen antaen oman panokseni tähän hienoon "sivistyneeseen" keskusteluun :) Halusinkin nähdä millaisia reaktioita postaukseni saisi aikaan, no en ole yllättynyt. Tärkeintä on tosin, että vaimoke on tyytyväinen ja seksielämä kukoistaa, en tiedä teistä?

      • Juuh. Seuraillaan kauanko postailet.

        Eli paksumpi tuo kalusi saattaakin olla, kuin mitä mainitsit... Sitten se alkaa olemaan ihan hyvänkokoinen.

        Ei sinun meistä tarvitse tietää ja ei "meitäkään" nyt ihan kauhean paljon kiinnosta, mitä vaimosi tykkää isosta peniksestäsi. Täällä tuon kokoinen on ylensä saanut ilmoille kysymyksen; mistä mittasit ja taisipa se tuossa jo tullakin. (ulosta mittanauha-neuvo)

        Minulle ei tuota ongelmia uskoa isojen penisten olemassaoloon, mutta kaikki eivät voi hyväksyä kuin naperoita toisille.

        Pidä puolesi vaan. Minä kannustan.


    • nakittaja1

      Vielä ootan kyllä niitä kommentteja, jolla irtoaa naurut ja voi mennä hymy suissa nukkumaan :)

    • nakittaja1

      Olen kyllä erittäin yllättynyt, miten viisaan ja sofistisen vastauksen sainkaan sinulta h-x! Olen kiitollinen!

      Hupaisana olen katsellut noita kommentteja, jossa teilataan isojen penisten( jos nyt voi sanoa yli 16cm tai 18cm riippuu nyt keneltä kysytään) olemassaolo. Päätinpä siis luoda profiilin ja katsoa millaisia vastauksia saisin, pelkästä mielenkiinnosta.

      Nauraa olen saannut kyllä, kun eräitä kommentteja olen lukenut, nähtävästi joidenki ihmisten logiikan perusteella minun fallokseni ei ole 19cm, vaikka varmasti minä sen tiedän parhaiten. No kukin tyylillään.

      On ilo kuulla, että Suomesta löytyy näitä "isojeen" uskovia, eivät ne sentää mitään tarua ole. Hienoa, että kannustusta löytyy, olen kiitollinen!

    • nakittaja1

      Pieniä typoja nähtävästi, pahoittelen :)

    • nakittaja1

      Mutta eikös se ole positiivinen "erehdys", että kerrankin täällä joku aliarvio mittojaan eikä yliarvioinut niin kuin varmasti on käynyt monesti.

      • pienempi mulla

        En epäile kokoa lainkaan, mut se on siinä ja rajoilla, et voiko isoksi sanoa, juuri jossain noissa (pituus)mitoissa ison raja kulkee....


    • minilerppis

      No alle 18cm ei ainakaan ole iso, osalle ehkä se 18cm on, osalle vasta 20cm...

    • Anonyymi

      Noh, sanosin 18cm pitkää ja ympärysmitaltaan yli 12.5cm vehjettä jo isoksi. Itsellä on 15cm vapaasti mitattuna ja 17-18cm luuhun painettuna ja ympärysmitta 12.5cm enkä pidä omaa vehjettä isona. Aika keskiverto tylsähkö lerssi. Aion venyttelemällä kasvattaa sen 18cm pituiseksi. 3cm olisi siis vielä matkaa. Uskon sen onnistuvan tässä vuoden sisään.

    • Anonyymi

      U­­u­­s­i s­ek­­­si­­­tea­­tteri ava­­utu­­­u Su­ome­­­en! Ku­tsumme kaikk­­i­­­. Il­­moit­­­tau­­­tumine­­n ry­­hmä­ämm­­e tääll­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y5g7K9

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe