onko kouvolassa naisia jotka rakastavat nuolemista. ota yhteyttä.nautitaan
pimpin nuolentaa
12
977
Vastaukset
- rmhopea9
ei taida olla minulle.........arvasin perskele
- Kvl tyttö!
Jos viel luet viestejä tääl ni olen 23v nainen kouvolasta..
No olisiko Tampereella naisia jotka kaipaisivat kielihoitoa?
- rmhopea9
täällä ollaan kouvolan tyttö valmiina nuolemaan sinua
- typy kvl :)
Mitä ikäluokkaa olet ku en kuitenka mitään 60v miestä halua :D
- just mee37
Onks raumalta kans naista. Ensin nuolen ja sitten panen..
- rmhopea9
35v olen
- Kvl typy.
Ethän sä sit o liian vanha ;p asutko ihan kouvolas vai kuusaa,inksa,vai mis?
- rmhopea9
kouvolassa asun juu ,auto on lähdetkö kahville joskus.
- Kvl!
Voisinhan mä lähteä.. miten saan suhun yhteyden?
- respo1
onko mäntsälän lähellä ketään halukasta naista joka haluis et 50v mies nuolis
- rmhopea9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32701Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062471Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42219Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441835- 321413
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141403- 1761135
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201033Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?80903