Ehdotan että me kaikki jotka toivomme siioneihimme ja SRK:n johtoon tervettä muutosta, pistämme liikkelle "viiden sentin viestin" (Lempparinimenä "Pistä viis").
Käytännössä se tarkoittaa että seuroissa laitamme kolehtiin viiden sentin kolikoita. Toki voi laittaa muitakin, mutta joka tapauksessa kolehtiin toivotaan viisisenttisiä entistä enemmän. Tässä perustelut "Pistä viis" - kampanjaan:
- "Pistä viis" on iloinen kampanja, ei protesti!!!
- Se ei ole summana suuri, mutta sillä voi saada suuria aikaan. Symboolisesti sen voi ajatella että yhden ihmisen ääni ei kuulu kauas, mutta suuremman joukon ääni merkitsee enemmän.
- "Viisi senttiä" liikahduksena on vähän, mutta tärkein on että ollaan terveellä tavalla liikkeellä. Israelin kansakin teki korvessa matkaa 40 vuotta. Mutta jo likkeelle lähtö Egyptistä oli merkitsi liikettä parempaan suuntaan.
- "Pistä viis" - on iloinen asia, jossa kaikki ovat tasa-arvoisessa asemassa. Merkittäväksi ei nouse kuka sanoo, vaan se että viesti on lähtenyt.
- "Viisisenttinenkin" palvelee oikeaa asiaa, eikä kampanjalla haluta olla Jumalan Valtakuntaa vastaan, vaan se on tukemassa toimintaa, sekä tietä iloon ja vapauteen.
- "Pistä viis" ei todennäköisesti leimaudu minkään "remonttiryhmän" tempuksi, koska kolehti otetaan aina vastaan nöyrästi ja koetaan "parattujen varoilla" annetuksi.
- "Pistä viis" - joukkoon liittyminen on huomaamatonta, eikä leimaa liittyjää. Se on jokaisen kiva henkilökohtainen valinta. Eikä kukaan tiedä valinnastasi jos et itse halua siitä kertoa.
-----------------
Ystävät, pistetäänkö "Pistä viis" liikkeelle??
"Pistä viis"
21
477
Vastaukset
- Pistä siis viis!
Pistä viis-vuotiaita,iloinen kamppanja,palvelee oikeaa asiaa,et leimaudu mihinkään,joukkoon liittyminen,ei leimaa liittyjää!
- 5*****
Kyllä kolehdinkantaja huomaa sen viisipennisen pistämisen. Tarkkakorvainen kuulee sen äänestä. Pian viitosihmisille tuleekin sitten hoitokokous, koska se koetaan kapinaksi.
- erpknpgönrö
Noudatin kampanjaa viikonloppuna...!! :)
- viisi penniä
Täytyykin alkaa kerään viisipennisiä ja laittaa vain niitä kolehtiin.
- Devoit kirjautumatta
viisi penniä kirjoitti:
Täytyykin alkaa kerään viisipennisiä ja laittaa vain niitä kolehtiin.
Voihan laittaa useamman viisipennisen, niin ei kolehdinkantaja kuule äänestä..
- artturalli
Devoit kirjautumatta kirjoitti:
Voihan laittaa useamman viisipennisen, niin ei kolehdinkantaja kuule äänestä..
Laitetaan kaikki viestiä eteenpäin niin kampanja saa vauhtia.
- Teekkari huumoria
Kiusa se on pienikin...
- 5 x 5
Hyvä kampanja!!!
- Korpisoturi
hienoa ja hyvä näin juuri.
- Tämä sopii mullekkin
Eipä hassumpi idea!
- mukaan lähtevä
Tämä sopii mullekkin kirjoitti:
Eipä hassumpi idea!
Tänään käyn pankista muutaman pötkön valmiiksi pakattuja viissenttisiä. :)
- TEOT EI OLE OIKEITA
mukaan lähtevä kirjoitti:
Tänään käyn pankista muutaman pötkön valmiiksi pakattuja viissenttisiä. :)
Miksi sinä olet väkisi vl, jos se ei kiinnosta, tai niinkuin nuoriso sanoo jos ei nappaa, tai evvk, niin ei sinun tekosi ole uskovaisten mielen mukaiset, eikä puheet ja teot ole
uskopvaisen tekoja. Eroa jos et halua uskoa. ei tässä uskossa ketään väkisin pidetä. - Mikael46
TEOT EI OLE OIKEITA kirjoitti:
Miksi sinä olet väkisi vl, jos se ei kiinnosta, tai niinkuin nuoriso sanoo jos ei nappaa, tai evvk, niin ei sinun tekosi ole uskovaisten mielen mukaiset, eikä puheet ja teot ole
uskopvaisen tekoja. Eroa jos et halua uskoa. ei tässä uskossa ketään väkisin pidetä.Mitä pahaa kolehtiin laittamisessa näet? Viekö se muka uskon? Ja kuten eräs puhuja sanoi, uskonpuhdistusta tarvitaan aina. Tänäkin päivänä on hyvä puhdistaa uskoa vääristä asioista.
- ristinsä kullakin
Hyvä kamppanija, kannatan tätä.
- lktniufuii
Huvittavaa ajatus kuinka jollaki riittää energiaa tälläisten kampanjoiden kehittelemiseksi. Jos on jotain sanottavaa niin miksei vaan sano omaa mielipidettä, simply. Eihän kukaan pakota olemaan VL.
Ihan käytännöstä että itse kolehtinkantajana ollut tiedän ettei niitä kukaan laske. Rahat suljetaan pussiin ja pankissa automaatti laskee. Joissain pikkupaikoilla tietysti voidaan käsin laskea. Mikään 5 centtisten paljous ei kyllä erotu.
Ihmetyttää tuommoinen hiljainen kyräily. Ei sanota omaa mielipidettä ääneen mutta sit kehitellään monenlaisia "kampanjoita".- hyvä niin
Olen huomannut, että varsinkin helsinkiläiset uskovaiset protestoivat joukolla näitä SRK:n hyökkäyksiä vastaan.
****Ihmetyttää tuommoinen hiljainen kyräily. Ei sanota omaa mielipidettä ääneen mutta sit kehitellään monenlaisia "kampanjoita". ***'
Tiedät itsekin että ajatustensa ääneen lausuminen vl-liikkeessä, on yhtä kuin sosiaalinen itsemurha.- Neoplasma
hyvä niin kirjoitti:
Olen huomannut, että varsinkin helsinkiläiset uskovaiset protestoivat joukolla näitä SRK:n hyökkäyksiä vastaan.
Ai, eipä ole näkynyt... Siis, miten? :-DDDDD
- kvuucyhyuyvu
Devoit kirjoitti:
****Ihmetyttää tuommoinen hiljainen kyräily. Ei sanota omaa mielipidettä ääneen mutta sit kehitellään monenlaisia "kampanjoita". ***'
Tiedät itsekin että ajatustensa ääneen lausuminen vl-liikkeessä, on yhtä kuin sosiaalinen itsemurha.Höpöhöpö... Eriävän mielipiteen esittäminen on taitolaji. Itse olen muutamasta asiasta esittänyt jyrkän eriävän mielipiteen ja saanut osakseni kunnioitusta siitä että olen sanonut oman rehellisen mielipiteen. Tottakai jos olet joka asiasta erimieltä niin silloin pitää pystyä vetämään myös oma johtopäätös että en kuulu tänne. En minäkään mene vaikkapa jehovien kokouksiin kitisemään että tämä ja tämä asia onkin näin ja näin.
- kaikkea.
Neoplasma kirjoitti:
Ai, eipä ole näkynyt... Siis, miten? :-DDDDD
Ei kaikille kerrota
- Heikille vitonen
"Henkielvyttäjä" Heikille ja henkien pysyväksi jääneelle
kyttäyskultturille, salaamistekniikoineen pf,
hoitokokousoppinensa, vitonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5282000Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3831633Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H191452Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378- 1181047
- 561032
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191006Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66803Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15801Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11784