Opel Astra ilmastoinnin korjaus

ilmastointi rikki

Opel Astrassa tuli syksyllä jotakin vikaa ilmastointiin ja harkitsen sen korjauttamista. Asun pk-seudulla, joten olisiko kenelläkään suosituksia korjaamoista jotka varmasti osaavat hoitaa asian kerralla kuntoon? Länsiautoon en vie korjattavaksi koska se on liian kallis ja siellä tehdään joskus muita mokia. Konalassa on ainakin Pohjois-Helsingin auto, onko siellä osaavaa väkeä vai olisiko muualla jokin parempi? Eli en halua autoon yhtään naarmuja, kolhuja ja haluan että kaikki tehdään kerralla kunnolla ettei tule kuukauden kahden kuluttua uudestaan vikoja.

4

2284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilo ajaa Opelilla

Ei kiirettä, tarvitset ilmastointia vasta huhtikuun lopulla tai toukokuussa. Et kertonut vuosimallia. Omassa 2003-mallisessa oli "uudentyyppinen" melko äänetön kompresosri joka kämähti takuuajan jälkeen. Tehdas kustansi korjauksen vähien ajokilometrien vuoksi, noin 1200 eeroa. Se uusi oli tavallinen, käynnistyessään kunnollista kolinaa pitävä ja toimi OK.
      Seuraavassa 2006- Astrassa meni magneettikytkin takuuajan jälkeen . Maksoi parisataa. Seuraavassa 2007-Zafirassa meni lauhdutin, reilut kolmesataa, se piti tilata Itävallasta. Ja nämä kaikki tietenkin kovimpien heinäkuun helteiden aikaan.

• ilmastointi rikki

Auto on vuodelta 2005 ja olen ostanut sen käytettynä. Viimeksi huollossa sanoivat että lauhdutin olisi rikki (voi pitää paikkansa, en ole itse tarkastanut). Itse olen vain huomannut että muutamasta kohdasta putket ovat vuotaneet ja kompressori pitää käydessään aika kovaa ääntä, joten en tiedä tarkkaan onko komporessori rikki vai johtuuko ääni siitä että kylmäaineet ovat vähentyneet.

• meen uudestaa

Jos haluut halvalla kuntoo vie tonne. Ehkä halvin ilmastoinnin huolto niille jotka eivät halua maksaa liikaa alk.50e myös iltaisin ja viikonloppusin ilman lisähintaa http://www.vmautojakone.fi vanha helsingintie 140 lahdesta jokimaan risteyksestä 10km helsinkiin päin Luhtikylässä. Tarvittaessa koeponnistus typellä ja vikakoodien luku sekä korjausta. Lisäksi jos auton ilmastointi haisee sen desifointi Rengastyöt / myynti. Muut korjaus työt 40€ tunti / sopimuksen mukaan. Öljyn vaihto 40€ asiakas tuo öljyt ja suodattimen itse.

• Jope 82

Ettei nyt vaan olisi Veijon itsensä kirjottelema mainos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3210
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      157
      1257
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe