oletko kokenut moisen? Mitä tuohon aikaan tapahtui, mit elämä oli ennen tuota ja sen jälkeen?
pluton yhtymä aurinkoon transiittina
6
132
Vastaukset
- Useita vuosia.
Pitkä matka muutokseen persoonassa ja uusi elämä alkoi. Tartu kaikkiin uusiin koulutuksiin, opiskele, osallistu. Ole aktiivinen uusissa paikoissa uusien ihmisten parissa. Ota elämääsi uusi harrastus, tai useampi. Tee jotain, mitä olet aina tahtonut tehdä. Älä jää kaipaamaan mennyttä elämää. Se ei ollut vielä parasta, mitä tulevaisuus tulee antamaan.
- No ei
Unohtakaa jo koko Pluto! Vastahan tiedemies piireissä todettiin, että se ei ole edes planeetta!
- Kauris123
Juuri näin, myllertää. Mutta hyvältä tuntuu.
- Kauris 10 astetta
no ei tunnu hyvälle enää tää myllerrys. Olen aivan pihalla, mistään ei tu mitään.
- Ego tantrassa.
Se on elämä. Uusi kuu alkaa. Aloita jotain uutta. Jätä vanha ja unohda. Seuraa myös transiitteja Astro.fi, sekä astrlogiaa Facebookissa. Tuskan voi kääntää opiksi. Olla ilman tuskaa. Tantra on yksi tapa elää.
On yhä konjunktiossa, mutta pahin on jo ohi, toivottavasti. Oireina totaalinen tuho kaikilla kauriille tärkeillä alueilla. Pluto minulla on kymmenennessä huoneessa, kolmiossa Aurinkooni ja muutenkin raskaasti aspektoituneena, joten tämä vielä pahensi tuhovaikutusta. Samoihin aikoihin tapahtunut Saturnuksen transiitti yli nousevani saattoi ainoastaan pahentaa tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846895- 353691
- 443248
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402462- 2032182
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292079- 402072
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241778Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181654