Vaalimaa vs. nuijamaa, sijainti

lolled :D

Kun tulet E18 tietä, niin Vaalimaa on 36,3 kilomeriä pidemmän matkan päässä mitä Nuijamaa. Paluumatka huomioiden se on 72,6 km ylimääräistä ajettavaa.

Ajaisitko itse?

Ai niin, Vaalimaalla ei myöskään ole mitään. Kukaan ei ole rakentanut sinne, kun ei ole ollut syytä.

6

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkija kutostieltä

      Miten se lie mahdollista, koska se E18-tie kulkee LÄPI Vaalimaan? Nuijamaalle toki varmaan tulee matkaa E18-tieltä nuo kilometrit, koska se on niin v---n syrjässä! Ja sitten jos olisi tarkoitus jatkaa matkaa muuallekin kun Laplandiaan ja erätukkuun, niin kutostiehän on kyllä eroottinen väli Lpr-Koskenkylä, ennekuin tullaan takaisin E18-tielle ;)

      • se ero

        Viipurinlahden ja vaalimaan välillä ei ole mitään. Vaalimaalle on pakko ajaa nuijamaan vierestä. Nuijamaan yli menee noin kaksi kertaa enemmän matkailijamyynnin ja tax freen tavaraa mitä vaalimaalla. E karjala on myynniltää noin 13 kymenlaaksoa...


      • UGOUG

        Vaalimaan lähellä ei ole Venäläisasutusta. Se on tyhjää raja-vyöhykettä. Esim. Imatran ja lähimmän Venäläiskaupungin välissä on vain lyhyt, muutaman kilometrin matka.

        Jokainen Vaalimaalle tulija tulee Viipurinlahden takanta. Voit itse katsoa etäisyydet esim. google mapsin reittipalvelusta.

        Jos laitat määränpääksi vaikka Raja-Hovin, Lappeenrannan keskustan, Rauhan alueen turistikeskittymän tai Nuijamaan, niin totuus selviää. Vaalimaa on venäläisille se paikka, johon on kaikista pitkä matka.


    • pirunen5

      Meinaatko, että ne venäläisturistit tulee viipurin ja nuijamaan väliltä sinne lappeenrantaan? Kyllä se on hesa, mihin niistä ryssistäkin valtaosa menee, köyhät jobbarit jää muihin kaupunkeihin.
      Ja sinne pääkaupunkiseudulle nyt vaan valitettavasti, varsinkin moottoritien valmistuttua, pääsee vaivattomimmin vaalimaan kautta. Melko paljon on pitkäkilpiä liikkeellä vaalimaa-lpr välilläkin, johtuen vaalimaan sujuvasta rajanylitysliikenteestä.

    • siellä rahtaava

      Jostain syystä, varsinkin talviaikaan, Svetogorskilaiset ajaa Viipuriin ja takaisin Vaalimaan kautta. Ei suoraan tai edes Nuijamaan kautta.

      Syy siihen valkenee arvoisille palstan raatilaisille jos käytte ajamassa reitin suoraan Svetosta Viipuriin talvikelillä. Ainut turvallinen ja käytännollinen ajopeli sillä välillä on 6X6 vetoinen Graz-kuormuri.

      • kommentti_____

        Se tie on korjattu jo useita vuosia sitten. Itse ajan sitä viikottain alfa 159:llä eikä yhtä ylämäessä olevaa monttua lukuunottamatta ole mitään ongelmaa. Enemmän ongelmia on karvakolmio- Vaalimaa välillä, jolla pitää todella vahtia, että ei röykkyytä autoa rikki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe