Hyvää opetusta on.
Keskuskoulu
12
262
Vastaukset
- Nevalainen T
Mies sain kerran samana päivänä molemmista kokeista 10.
Hankala verrata mihinkään, taitaa nykyään olla koulut lieksassa vähissä.. Mutta hyviä opettajia muistan keskuskoululta: Kaisu Heikkinen oli ainakin aikoinaan oikeasti OPPILAITA varten, Päiväpuron Matti lienee edelleenkin mies paikallaan..
Koulujen ongelmat eivät useikaan johdu opetuksen heikosta tasosta. Iso ongelma on tämä vapaan kasvatuksen aikaansaama kaaos, jonka seurauksena lastemme pitää hakea tarvitsemiaan rajoja liian kauan ja liian kaukaa..- Nilkka meni
Urheilu on kaikin paras aine.
Kannbiksesta en välitä. - Hyvät muistot
Me karattiin kylille , joskus jäätiin kiinni.
- voileipää
Kumpi koulu tämä on.
- väärä koulu
voileipää kirjoitti:
Kumpi koulu tämä on.
apukoulu isolla A:lla.
Olen seurannut asioita ns virkani puolesta mutta nyt asiat tulivat esiin kun en ole enää varsinainen jäsen.eli olin vain 6kk mukana ao lautakunnassa
Mutta olen toisaalla sanonut sanani asiasta saman otsikon alla.MK- Joka itsensä ylentä
Mikä virka sulla oli????? Ei luottamustoimi ole mikään VIRKA.
Olen kyllä ollut virassakin.
Kuntalain 40§ mukaan virheellinen menettely luottamustoimessa.
Jos luottamushenkilön voidaan todennäköisin perustein epäillä syyllistyneen toimessaan virkarikokseen tai muuten menetelleen siinä velvollisuuksiensa vastaisesti. "
Siinä asia on todettu ja jos näin on niin asiasta on tehtävä rikosilmoitus jos kyseessä on ilmeinen virkarikos
esimerkkinä salaisiksi todettujen tietojen kertominen tai luovuttaminen siksi salaiset asiakirjat luovutetaan kokouksen jälkeen tuhottavaksi jäseniltä.
Muistaaksen Kuopiossa tuollaisia asiakirjoja joutu roskikseen ja siitä tuli tuomio ao henkilölle.Vastasin arviointiin
Kovin tuosta sinun metsään menneestä kirjoituksesta ei taso parane, eli kysymykseeä oli koulun toiminta, eikä minun nahkan alle meneminen, johon hyvin usein päädyt, joten suotakoon tuo purkauksesi jälleen.- plääääh..
Aivan, KOULUN TOIMINTA!! Sehän se olisi kyseessä!!!
Kiitos ylläpito asiattomuudet poistettiin Mk
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849