ystävänpäiväkortti

ihastukselle

Tässä illan aikana olen miettinyt pitäiskö lähettää ihastukselle ystävänpäiväkortti, välillä se tuntuu hyvältä idealta, ja välillä ei. Olisko se parempi lähettää nimettömänä? Mitä siihen kirjoittaisin? On se vaan yllättävän hankalaa, kun ei ole varma toisen ajatuksista.

46

1105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syteen tai saveen

lähetä silti. Menetät tilaisuutesi muutoin

• Lähetä vaan

Olen myös lähettänyt jonkun kortin nimettömänä ihastukselleni.

• mitä hyödyit?

Oliko siitä jotain hyötyä?

Ei tulis mieleenkään lähettää nimettömänä, enkä myöskään haluaisi saada korttia, jos siinä ei ole allekirjoitusta.

• ed.
        mitä hyödyit? kirjoitti:

Oliko siitä jotain hyötyä?

Ei tulis mieleenkään lähettää nimettömänä, enkä myöskään haluaisi saada korttia, jos siinä ei ole allekirjoitusta.

Kyllä saaja tietää keneltä se on.

• mitä hyödyit
        ed. kirjoitti:

Kyllä saaja tietää keneltä se on.

Jos tietää, niin eikö se olisi ollut sama laittaa se nimikin siihen.

• sherlokki---
        mitä hyödyit kirjoitti:

Oli varmaan varatulle se kortti.

• Nimi vaan selväksi
        mitä hyödyit kirjoitti:

Aivan, jos mukamas tietää niin onhan se nyt hölmöä olla raapustamasta nimeään.

• ystävyydelläm>n

Saaja ilahtuu varmasti, jos laitat. Mutta ihan reilusti nimellisenä!

Ystävyys = tärkeä asia

Rakkaus = tärkeintä elämässä

• ei noin

Jos nainen, johon olen ihastunut, lähettäisi mulle ystävänpäiväkortin, en tykkäisi. Sehän selvä osoitus, että hän haluaa mut vain ystäväkseen. Siksi mä en edes ajattele laittavani hänelle korttia.

• Minulle ainakin

rakastettuni olisi myös paras ystäväni. Hän olisi minulle aivan kaikkea.

• 99 9

mutta ensin ihastus, siihen liittyvä pakahduttava intohimo, ei silloin vielä ystäväksi kutsuta.

• Minulle myös
        Minulle ainakin kirjoitti:

Ilman muuta.

• se tärkein asia
        Minulle ainakin kirjoitti:

Tietenkin oma rakas on myös ystävä, paras sellainen, mutta onko/tuleeko ystävästä myös enemmänkin kuin vain ystävä? Se rakastettu.

• postinkantajasi

Älä lähetä.

• nauraa:)

mitä miinustatte?
        Minusta tämä oli hauska!

• ...*...
        nauraa:) kirjoitti:

mitä miinustatte?
        Minusta tämä oli hauska!

Joo en minäkään miinustanut. Oma mielikuvitus tekee aina tehtävänsä, keksii noinkin yksinkertaiselle lauseelle jatkon.

Mustasukkainen postinkantaja ja mitä voikaan siitä seurata.....

• only happy with you

En oo sua muutamaan päivään nähnyt
      multa tais mennä jo järkikin tähän ikävään
      (only you can make me stronger)
      menee n--->m

• joss-

Olisi se hienoa saada kortti, silloin tietäisi varmasti, että joku ajattelee vähän enemmän.... jos lukisi jotain sellaista mistä voisi päätellä että enemmän kuin ystävänä....

• ihastukselle

Eli kannattais lähettää kortti nimellä varustettuna, tähän tulokseen tulin itsekin. Mitähän siihen kannattais kirjoittaa, kun esim. tavataanko kahvittelun merkeissä kuulostaa niin tavalliselta, olis mukava saada kyseinen henkilö iloiseksi ja tuntemaan, että hän on tärkeä minulle.

• ystävyydelläm>n

Minulle jos lähetät ystävänpäiväkortin, niin sinun ei tarvitse laittaa siihen muuta kuin

Ystävyydellä ****!

Minä otan sitten sinuun yhteyttä sen jälkeen.

• ...*...

Itse olen joskus lähettänyt eräälle ihastukselleni ystävänpäiväkortin ja ihan oman nimen kera. :) Hän ainakin oli otettu ja yllättynyt, ei kukaan muu ollut häntä muistanut...

Ei siihen mitään rakkausrunoa tarvitse kirjoittaa. Ihan joku yksinkertainenkin lause tyyliin, olet tärkeä minulle tai olet ajatuksissa tai jotain sinnepäin....... ja toinen ilahtuu ja ymmärtää sanoman..... Kahvittelu kysymys hoituu varmasti sen jälkeen, jos toisella on kiinnostusta sinua kohtaan. :)

• p.aska pävä

Teennäistä koko ystävänpäivä

• ....................

Jopa on suuret murheet eräillä, lähettäkö vai eikö.

• Lupu1

Ajattele lähinnä omaa ajatusta. Sinähän se kortin lähetät, onko se nyt niin vaikeaa.

• m..i..b..

Minä komppaan tota yhtä miestä, mies minäkin, enkä varmasti halua saada naiselta ystävänpäiväkorttia, ellei hän ole tuttu, ystävänainen. Ihastukset erikseen.

• mies minäkin

Minä haluaisin saada ihastukseltani ystävänpäiväkortin, se voisi parhaassa tapauksessa toimia jäänsärkijänäkin, tietäisi että ainakin jotain tunteita on hänelläkin, helpompi kortin jälkeen kysyä että onko tässä muutakin kuin ystävyyttä.

• ystävä on Ystävä
        mies minäkin kirjoitti:

Minä haluaisin saada ihastukseltani ystävänpäiväkortin, se voisi parhaassa tapauksessa toimia jäänsärkijänäkin, tietäisi että ainakin jotain tunteita on hänelläkin, helpompi kortin jälkeen kysyä että onko tässä muutakin kuin ystävyyttä.

heh, vai niin...

• 4+4

Ystävänpäivänkortti on kuin joulukortti, ei sen kummempaa. Mutta älä kirjoita tyhmyyksiä ja vanno rakkautta jota ei ole.

• 67+76

Miks ihmeessä nimettömänä?? Mitäs ihmeen järkeä siinä on. Sittenhän sitä voisi tunnustaa rakkautensa, pyytää treffeille, kosia jne,. kun tekisi kaiken vain nimettömänä.

Eipä se kyllä mitään edesauta, jos ei äijä edes tiedä keneltä kortti on. Saattaa vielä mennä kiittelemään ihan väärää ihmistä.

• dtfguhkjhg

joo ja koska ystävänpäivä on samalla myös valentines day ja rakastavaisten päivä niin väärinkäsityksiä voi tulla ellei siihen laita selkeää viestiä onko kyseisen päivän kortti tarkoitettu vain ystävyydellä vai romanttisilla tuntemuksilla

• mukava juttu

Minä sain joskus eräältä naiselta YP-kortin, oli tehnyt sen itse...lämmitti kovasti mieltä, mutta en ollut häneen kuitenkaan ihastunut, ystävänä pidin ja pidän vieläkin.

• asddsGS

Älä vaan mene laittamaan nimettömänä.
      Varsinkin jos ihastuksesi ei ole sinuun erityisempää huomiota kiinnittänyt, hänellä todennäköisesti tulee joku muu lähettäjä mieleen ennen sinua.

• Haastaen hän

,et uskalla laittaa.Waikka ystäwän kuwa nimettömänä.

• huuuuhaaaaaata

Turhanpäiväistä touhua!!!!!!!!!!!

• mä sain, mä laitan;)

Jos sait häneltä joulukortin tai tekstarin , on aivan luonnollista lähettää ystispäiväkortti...

• ei nappaa toi päivä

Turhaa touhua!

• ed-.-
        ei nappaa toi päivä kirjoitti:

Turhaa touhua!

;) eihän sitä pakko ole laittaa, jos ei halua. Turhaa on siitä lämmetä;))

• ei nappaa toi päivä
        ed-.- kirjoitti:

;) eihän sitä pakko ole laittaa, jos ei halua. Turhaa on siitä lämmetä;))

Jenkkihössötystä

• laita ihmeessä

kortti hänelle.Ei siihen tarvii ihmeitä kirjoittaa:"hyvää ystävänpäivää"T.*****(=nimesi)...minä ainakin olisin aivan otettu,jos saisin ystävänpäiväkortin eräältä tietyltä mieheltä,toiveajattelua,tiedän:(

• (A)

Ei ystävää, ei korttia.

• näin mulla

Jos lähetät ihastuksellesi kortin, niin pistä ihmeessä se nimesi siihen.

Mitä ystävänpäivään noin muuten tulee, niin tosiystävät on ja pysyy ilman korttejakin :), ja heitähän muistetaan muulloinkin kuin ystävänpäivänä.

Nuorempana kortteja tuli laiteltua, tänä ystävänpäivänä muistan kortilla vain yhtä ystävistäni, häntä joka on masentunut. Ajattelin, että se kuitenkin ilahduttaa.

• hänelle

Pitäisi sitä sen verran jokaisen nähdä vaivaa, että tekisi sen ystävänpäivä kortin ihanitse Esim: lurita vaikkapa nopeasti pieni runo lukemattomien pienten sydänten, pupujen keskelle ja sujauttaa se lämpöistenajatusten kera suudelmin (kirjekuoreen;)

• ihastukselle

Kortti olisi nyt lähetystä vaille valmis, nimeni laitoin loppuun. Luulisin että viikon parin sisällä selviää, oliko tämä vain minun omaa kuvitelmaa.

• halloota dorkat

Täysin nolla-touhua

• KORTTEJA !!!!!!!!!!!

KAIKKI LÄHETTÄKÄÄ KORTTEJA NIMELLÄ TAI ILMAN ;DDDDD

• ei mitään järkee

Kirjoittaja Itellan bossiko?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3336
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1673
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1523
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1419
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1286
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      952
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      882
    Aihe