Elikäs mulla on 8v lämppäri (ei ole minulla kauan ollut) se on hieman lihava ja sillä on takajalassa noin 15 cm vuohisesta pieni patti,se ei ole kipeä eikä lämmin eikä myöskään onnu. Heppa kyllä nojailee takajalkoihin mutta sehän on kai normaalia kun vaihtelee painoa puolelta toiselle vai onko?
Vastaukset 2
Nojailee takajalkoihin? Siis pitää painon toisella jalalla kun toinen kavio lepää maassa kärkensä varassa? Normaalia, ellei nojaile aina samaan jalkaan. Pidä pattia silmällä. Jos se alkaa kasvaa tai sen muoto muuttuu tai alkaa muuten oireilla, soita lääkärille. Muussa tapauksessa en siitä osaisi huolissani olla (ainakaan näin näkemättä). Hevonen on saattanut jossain vaiheessa kolauttaa sen johonkin ja saada kuhmun joka hiljalleen häviää.
- Kasiro
Voi olla luuliikakin. Se tulee luuhun asti olleesta haavasta. Haava paranee mutta kehittää ylimääräistä luuta haavan kohdalle. Siitä ei tarvi välittää, se on lähinnä kosmeettine haitta. Mutta jos se muuttuu jotenkin niin pyydä eläinlääkäri katsomaan pattia.
Painon siirtely takajaloilta toiselle on normaalia kuten Lampinajadi sanoikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1321603Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.144851Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois224828Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!35755- 73737
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47717- 49672
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä63598- 80598
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551