Elikäs mulla on 8v lämppäri (ei ole minulla kauan ollut) se on hieman lihava ja sillä on takajalassa noin 15 cm vuohisesta pieni patti,se ei ole kipeä eikä lämmin eikä myöskään onnu. Heppa kyllä nojailee takajalkoihin mutta sehän on kai normaalia kun vaihtelee painoa puolelta toiselle vai onko?
kysymys hepan jaloista...
2
134
Vastaukset
Nojailee takajalkoihin? Siis pitää painon toisella jalalla kun toinen kavio lepää maassa kärkensä varassa? Normaalia, ellei nojaile aina samaan jalkaan. Pidä pattia silmällä. Jos se alkaa kasvaa tai sen muoto muuttuu tai alkaa muuten oireilla, soita lääkärille. Muussa tapauksessa en siitä osaisi huolissani olla (ainakaan näin näkemättä). Hevonen on saattanut jossain vaiheessa kolauttaa sen johonkin ja saada kuhmun joka hiljalleen häviää.
- Kasiro
Voi olla luuliikakin. Se tulee luuhun asti olleesta haavasta. Haava paranee mutta kehittää ylimääräistä luuta haavan kohdalle. Siitä ei tarvi välittää, se on lähinnä kosmeettine haitta. Mutta jos se muuttuu jotenkin niin pyydä eläinlääkäri katsomaan pattia.
Painon siirtely takajaloilta toiselle on normaalia kuten Lampinajadi sanoikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692680- 552647
- 391977
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161976- 471948
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2701917Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211251- 351041
Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.90946Bachelor Suomi: Ada saa lähtöpassit - Tilanne kärjistyy, itkua, syyllisyyttä: "Miehistä mä en..."
Ada joutui nielemään pettymyksen karvasta kalkkia... Adan pelko osoittautui todeksi, eikä hän ei saanut ruusua ruususer17929