you tube zeitgeist addendum suomi
Pientä ajatuksen herättelyä, kykeneville
14
309
Vastaukset
Tässä linkki.
http://vimeo.com/10670415- kahveetunnilta
Mene töihin veisaaja!!
- kahveetunnilta
Ja mitä minä ite täällä taas teen ja parraaseen työaikaan anonyyminä huutelen puskista???
äiteen pympy on paras pympy - Severi suuuuhone
Kuinkahan moni on katsonut tuon linkin kokonaan ja ajatuksella ?
Minunkin piti katsoa kahdesti, kun kaikki ei heti avautunut ja luvin aikanaan juttuja vain lehdistä ja sehän on turhaa itsensä huijjaamista uskoa lehdistöä. - tg7t7ti
Kahtosin mutta en osaa lada tuota liitännäistä että pystysin kahtoo.
- Iiris25
Nuoli sinisen tekstin päälle ja hiirellä klikkaus.
Itse katsoin - tg7t7ti
Iiris25 kirjoitti:
Nuoli sinisen tekstin päälle ja hiirellä klikkaus.
Itse katsoinen saanu(osanu) ladata ehkäpä onkin parempi niin , taitaa kumminkin olla täyttä paskaa koko video .
- outojuttuko
tg7t7ti kirjoitti:
en saanu(osanu) ladata ehkäpä onkin parempi niin , taitaa kumminkin olla täyttä paskaa koko video .
mitä selainta käytät?
- tg7t7ti
se oli tuo Adobe Flash Player mikä lie
- laguuna-lähiö
Oliko laguuna-selain?Minä käytän laguuna-selainta sillä on mukava selailla tätä jokikylä palstaa.
- 9+10=19
Kävin katsomassa. Kovin on vaivaa nähneet tuonkin rainan kokoon saamiseksi!
9+10=19 kirjoitti:
Kävin katsomassa. Kovin on vaivaa nähneet tuonkin rainan kokoon saamiseksi!
Mitä olit mieltä ?
- 8+15=23
arto.lohvansuu kirjoitti:
Mitä olit mieltä ?
Katoin myös nuo muutkin filmit ja onnistuin myös löytään sen työryhmästäkin "potretin" Niin sehän tulee uusi maailman järjestys kun on tämä eu ja Afrika unioni sitten Aasian unioni jne .. sitten tulee se maailman Yksi hallitsia. Tällehän ei voi mitään.
8+15=23 kirjoitti:
Katoin myös nuo muutkin filmit ja onnistuin myös löytään sen työryhmästäkin "potretin" Niin sehän tulee uusi maailman järjestys kun on tämä eu ja Afrika unioni sitten Aasian unioni jne .. sitten tulee se maailman Yksi hallitsia. Tällehän ei voi mitään.
23 on oikeessa, ei sille mitään mahda, maailma menee menojaan, vaikka vastaan olen.
Ei ole terveydenmerkki sitoutua täysin sairaaseen maailmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368