Pientä ajatuksen herättelyä, kykeneville

you tube zeitgeist addendum suomi

14

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahveetunnilta

Mene töihin veisaaja!!

• kahveetunnilta

Ja mitä minä ite täällä taas teen ja parraaseen työaikaan anonyyminä huutelen puskista???

äiteen pympy on paras pympy

• Severi suuuuhone

Kuinkahan moni on katsonut tuon linkin kokonaan ja ajatuksella ?
      Minunkin piti katsoa kahdesti, kun kaikki ei heti avautunut ja luvin aikanaan juttuja vain lehdistä ja sehän on turhaa itsensä huijjaamista uskoa lehdistöä.

• tg7t7ti

Kahtosin mutta en osaa lada tuota liitännäistä että pystysin kahtoo.

• Iiris25

Nuoli sinisen tekstin päälle ja hiirellä klikkaus.
        Itse katsoin

• tg7t7ti
        Iiris25 kirjoitti:

Nuoli sinisen tekstin päälle ja hiirellä klikkaus.
        Itse katsoin

en saanu(osanu) ladata ehkäpä onkin parempi niin , taitaa kumminkin olla täyttä paskaa koko video .

• outojuttuko
        tg7t7ti kirjoitti:

en saanu(osanu) ladata ehkäpä onkin parempi niin , taitaa kumminkin olla täyttä paskaa koko video .

mitä selainta käytät?

• tg7t7ti

se oli tuo Adobe Flash Player mikä lie

• laguuna-lähiö

Oliko laguuna-selain?Minä käytän laguuna-selainta sillä on mukava selailla tätä jokikylä palstaa.

• 9+10=19

Kävin katsomassa. Kovin on vaivaa nähneet tuonkin rainan kokoon saamiseksi!

• 9+10=19 kirjoitti:

Kävin katsomassa. Kovin on vaivaa nähneet tuonkin rainan kokoon saamiseksi!

Mitä olit mieltä ?

• 8+15=23
        arto.lohvansuu kirjoitti:

Mitä olit mieltä ?

Katoin myös nuo muutkin filmit ja onnistuin myös löytään sen työryhmästäkin "potretin" Niin sehän tulee uusi maailman järjestys kun on tämä eu ja Afrika unioni sitten Aasian unioni jne .. sitten tulee se maailman Yksi hallitsia. Tällehän ei voi mitään.

• 8+15=23 kirjoitti:

Katoin myös nuo muutkin filmit ja onnistuin myös löytään sen työryhmästäkin "potretin" Niin sehän tulee uusi maailman järjestys kun on tämä eu ja Afrika unioni sitten Aasian unioni jne .. sitten tulee se maailman Yksi hallitsia. Tällehän ei voi mitään.

23 on oikeessa, ei sille mitään mahda, maailma menee menojaan, vaikka vastaan olen.
        Ei ole terveydenmerkki sitoutua täysin sairaaseen maailmaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe