Uskomaton huijaus

ZerbaTheMan

Kaverit olivat jopa lähellä onnistua. Omalle tille rahat .... HAH
Pikavippi huijaus

Olkaa varovaisia.

13

3290

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZerbaTheMan

      Lisää tietoa www.pikavipit.me/pikavippi-huijaus Poliisilla on ollut helppo tehtävä tällä kertaa.

      • 6+19=25

        Tapaus on edennyt syyteharkintaan.

        Helsingin poliisi on saanut valmiiksi esitutkinnan laajassa nettipetossarjassa. Kahden pääkaupunkiseudulla asuvan miehen epäillään hankkineen pikavippejä 50 ihmisen henkilötiedoilla.

        Parikymppisen kaksikon epäillään huijanneen pikavippiyrityksestä yhteensä noin 17 000 euroa loka-marraskuussa. He hakivat yleensä noin 600 euron lainaa.

        Pikavippejä haettiin sellaisten henkilöiden tiedoilla, jotka olivat aiemmin itse ottaneet pikavipin ja maksaneet sen takaisin. Näin lainan saaminen oli tavallista helpompaa, kertoo komisario Heikki Sandberg.

        Rahat oli haettu näiden vanhojen asiakkaiden tileille. Sen jälkeen epäillyt olivat lähettäneet uhreilleen viestin pikavippifirman nimissä ja ilmoittaneet epähuomiossa tapahtuneesta maksusta.

        Yli puolet uhreista maksoi rahat huijareiden tilille, josta ne nostettiin heti erän saavuttua.

        STT


    • USKOMATONTA::::

      Mistä tietää, että eivät ole näiden rikollispikavippifirmojen ''omat kamut'', joille annettu asiakkaiden tiedot ja sitten ajatuksena jakaa lisämassit keskenään.

      Itse ihmetellyt välillä, että samat laskut toistuu, vaikka olen satavarmana maksanut ne jo moneen kertaan - onko kukaan tarkkaillut, että ei ole maksanut PIKAVIPPIMAKSUJAAN kenties juseampaan otteeseen. Mikäli voidaan tarkistaa, että on useampi laina - mikä helpomaa kuin lähettää samat laskut useaan kertaan ja sitten vain pahoitella - että oho, vahingossa lähetetty.

      RIKOLLISET FIRMAT JA KUKAAN EI NÄITÄ VALVO!! Järkyttävät perintämaksut ja yritys ajaa asiakkaat ulosottokierteeseen ja ahdinkoon HYVIN NOEPASTI!! EDUSKUNTA JA LAIT HALOOOO KORKOKATOT PERINNÄSSÄ YMS???

    • Helvetin kyllästynyt

      Itselleni on ropissut pikavippejä moneltakin eri firmalta tilille jota en käytä lainkaan. Vivus oli yksi näistä ja kun sain helvetin myöhässä tietää näistä rahoista, otin tietysti yhteyttä asiakaspalveluihin ja pyysin saada selvityksen asialle, sekä tiedot joilla palautan kyseiset rahat.
      MUTTA, vaikka rahoja ei ole otettu minun nimissäni vaan tulleet väärälle tilille ja poliisikin tutkii asiaa, minulta vaaditaan korkojen kera näitä palautuksia. Jo neljättä kuukautta koitan selvittää näitä asioita eikä mikään tunnu auttavan, joten aika suuri kusetuksen maku on jäänyt, enkä ole edes koskaan elämäni aikana ottanut yhtäkään pikavippiä tai antanut tietojani vippifirmoille. Rahat ovat yhä tililläni, enkä voi tehdä niille mitään kun rikostutkinta on kesken. Käy pakostikkin mielessä, että vippifirmat eivät ole mitenkään rehellistä toimintaa.
      Kaiken järjen mukaan minun kuuluisi ennemminkin saada korvausta tästä paskasta eikä maksaa viivästyskorkoa ja perintää. Ja mistä ne minulta perivät? Nimissäni ei ole otettu mitään, laskuja en ole saanut?

    • voihan kurjuus!

      Nuo viimeiset kysymykset ihmetyttävät... Jos rahat on tullut sinun tilille ja et ole niitä itse tilannut, niin eihän silloin ihmeessä sinun tiedot sieltä pitäisikään löytyä ja laskujen tulla sinulle?? eikös ne silloin mene sille, joka ne on tilannut... Ja on kyllä tosi v:mäistä, että sinun täytyisi nyt maksaa ja eikä anneta edes mahdollisuutta palauttaa rahoja tutkinnan takia, koska mitähän sekin hyödyttää niitä rahoja siellä pantataan... Kyllähän sinne tilitietoihin uskois merkintä jäävän rahojen olemassa olosta, vaikka ne palauttaisikin. Mutta toivotaan nyt, että poliisi osaisi hommansa ja selvittäisi asian mahdollisimman pian! Eikös sen asian pitäis sillä selvitä, kun poliisi selvittää mistä numerosta ne on tilattu ja kenen henkilötietoja/pankkitunnuksia on käytetty, niin saadaan syyllinen nopeastikkin kiinni. Pidän peukkuja, että oikeus voittaa!
      Ja kyllä tottakai siitä sinulle korvaukset kuuluu, kun onhan tuo jonkinmoinen petos käyttää toisen tiliä luvatta...? Helvetin tyhmä tyyppi on varmasti kyseessä, kun on selvästi vahingossa kirjoittanut väärän tilinumeron, uskoisi jokaisen tarkastavan semmoisen aika tarkkaa, jos niin säälittävä on, että vippejä täytyy käyttää, vai onko tässä jotain muuta taustalla??

      • Anonyymi

        Pikavippailu on sijottajien ja lainanottajien huijaamista, ainoa hyötyjä on pikavippiyhtiöiden"varjopankit" perustaja.
        Valtio ei valvo vippailua mitenkään, millään tasolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikavippailu on sijottajien ja lainanottajien huijaamista, ainoa hyötyjä on pikavippiyhtiöiden"varjopankit" perustaja.
        Valtio ei valvo vippailua mitenkään, millään tasolla!

        Moni lainan antaja ja lainanottaja on menettänyt rahansa, Tämä ei finanssivalvontaa mitenkään hämmennä. Sehän nyt on bisnestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikavippailu on sijottajien ja lainanottajien huijaamista, ainoa hyötyjä on pikavippiyhtiöiden"varjopankit" perustaja.
        Valtio ei valvo vippailua mitenkään, millään tasolla!

        Moni lainan antaja ja lainanottaja on menettänyt rahansa, Tämä ei finanssivalvontaa mitenkään hämmennä. Sehän nyt on bisnes.


      • Anonyymi

        Jep, jep


      • Anonyymi

        Jep, jee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikavippailu on sijottajien ja lainanottajien huijaamista, ainoa hyötyjä on pikavippiyhtiöiden"varjopankit" perustaja.
        Valtio ei valvo vippailua mitenkään, millään tasolla!

        Moni lainan antaja ja lainanottaja on menettänyt rahansa, Tämä ei finanssivalvontaa mitenkään hämmennä. Sehän nyt on bisnes!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni lainan antaja ja lainanottaja on menettänyt rahansa, Tämä ei finanssivalvontaa mitenkään hämmennä. Sehän nyt on bisnes!

        Naamioita poistetaan ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naamioita poistetaan ...

        Useampia putineja, jopa ruuskia!

        Rikollisiahan nuo ovat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe