Eli siis itellä on nyt joku ihan surkea Saunalahden 10/1 megane surkea netti joka todellisuudessa on 9/0,50 megane. Ajattelin alkaa livestreamailemaan mutta kun olen testannu nii lagaa ihan pirusti vaikka on surkeimmalla laadulla. Nii että kysyisin että onko mahdollista saada KYMP:in ADSL liittymää Kamppii? Ja jos ei nii onko mitään muita operaattoreita kun Saunalahti jolla olisi parempi nettiyhteys? Kertokaa mitä itse suosittelette. Sillä maksan ite 29,90€ tuosta surkeasta yhteydestä ja kun kattelin KYMP:in sivuilta yhteyksiä niin sielä oli samalla hinnalla 30/3 megane yhteys. Niin että onko mahdollista saada semmoinen kamppiin?
Olisiko mahdollista saada KYMP:in valokuitu Kamppiin?
VaillaNettiä
1
168
Vastaukset
- ei ole totta?
Helsingin Kamppiin Kymen Puhelimen valokuitu? Älä viitsi naurattaa, johan sen jokainen sua lukuunottamatta tajuaa ettei Kympin kuitua saa stadiin! Vai onko muuallakin Suomessa Kamppi nimisiä paikkoja? Ainakaan pikaisella googletuksella en löytänyt muita Kamppeja kuin Helsingin Kamppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868