Olisiko mahdollista saada KYMP:in valokuitu Kamppiin?

VaillaNettiä

Eli siis itellä on nyt joku ihan surkea Saunalahden 10/1 megane surkea netti joka todellisuudessa on 9/0,50 megane. Ajattelin alkaa livestreamailemaan mutta kun olen testannu nii lagaa ihan pirusti vaikka on surkeimmalla laadulla. Nii että kysyisin että onko mahdollista saada KYMP:in ADSL liittymää Kamppii? Ja jos ei nii onko mitään muita operaattoreita kun Saunalahti jolla olisi parempi nettiyhteys? Kertokaa mitä itse suosittelette. Sillä maksan ite 29,90€ tuosta surkeasta yhteydestä ja kun kattelin KYMP:in sivuilta yhteyksiä niin sielä oli samalla hinnalla 30/3 megane yhteys. Niin että onko mahdollista saada semmoinen kamppiin?

1

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole totta?

Helsingin Kamppiin Kymen Puhelimen valokuitu? Älä viitsi naurattaa, johan sen jokainen sua lukuunottamatta tajuaa ettei Kympin kuitua saa stadiin! Vai onko muuallakin Suomessa Kamppi nimisiä paikkoja? Ainakaan pikaisella googletuksella en löytänyt muita Kamppeja kuin Helsingin Kamppi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    2. 75
      1121
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      52
      617
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe