Mitä te syötte päivisin ?

asdfghjklöä

Ite syön nää

Aamiainen : Kahvi & ruisleipä
Päivällä: Pinaattikeitto, tai nuudeleita (mama kananmakuinen se pieni)
Joskus yks riisikakku (27kalorii) iltapalaks

oon nyt vetäny tolla 2 viikkoa ja kilo on lähteny painoo, välillä oon syöyn joinakin päivinö joku 1-10 karkkia, mut sekö tän on sitten pilannut kokonaan? Mä en harrasta mitää liikuntaa mutta kai mun päivän tekemisetkin pitäis noita ja ylimäärästä kuluttaa.. Jatkuva nälkä kuitenkin on, mutta enkö tarvii sitte oikeasti enempää ruokaa kun noi?!

19

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syömään

Sä oot säästöliekillä eli paino ei tosiaan tipu. Kuihdut vaan

• asdfghjklöä

no kai se nyt joskus tippuu ?

• Nuupi

Mulla tänään yht 2 kuppia kahvia, desi puuroa, 1/3 ruisleipäpala, omena ja desi maustamatonta rasvatonta jugurttia. Eikä oo ees nälkä. :D

• Nuupi

Ja lenkkeilin 1,5 tuntia pihalla.

• ikiliikkuja800

Aamiainen: Kaurapuuroa,marjoja ja hedelmiä,maitoa.
      Lounas: Iso annos esim. kasviswokkia,tonnikalapihvejä,kanakastiketta ym. ja lisäksi tummaa riisiä tai -pastaa. (joskus myös perunaa) ,salaattia esim.kreikkalaista tai sitten jotain itse värvättyä,maitoa ja leipää.
      Päivällinen: Sitä samaa ruokaa,jota on ollut lounaaksi ja maitoa ja leipää.
      Iltapala: Iso ruisleipä,jossa on päällä juustoa (17%), kalkkunaleikettä,kananmunaa,ja esim.kurkkua tai tomaattia. Lisäksi maitoa.

Päivääni kuuluu myös heraproteiinijuoma,koska urheilen ja harjoitan lihaksia joka päivä.

• padampam

en ole provo bmini on tällähetkellä 14.4 luokkaa syön aina aamiaisen illallisen ja iltapalan jotka ovat kunnollisia, lounaalla syön usein lämmintä kasvis ruokaa ja salaattia ja välipalaksi hedelmää (joskus jtn herkkua esim jätskiä tai täytetty sämpylä , varmaan 3krt viikossa ) tässä esimerkki mun ruokailusta (mitä söin tänään)

aamu:
      2 viipaletta patonkia joissa aikapaljon kevyt ingmariinia ja molemmissa 2 isoa siivua edam 9%
      2 omenaa
      2dl sokeriton mehukeitto

Lounas

Iso täytetty sämpylä

päivällinen
      kermainenkeitto
      2 palaa patonki ingmariinilla 2 isoa siivua polar 15%
      omena

ilta
      sämpylä ingmariinilla 2 isoa siivua polaria
      kurkkua,salaattia
      2dl maitoa

kaloreita en viitsi enää edes laskea mutta näitä minä syön :

• fatsoana

Syön päivisin 150-400kalorin edestä. Se voi periaatteessa olla mitä tahansa mutta EI vaaleata viljaa (sisältyy myös pasta ja riisi jne) tai punaista lihaa. Yleensä syön kuitenkin omenaa, vesimelonia, mansikoita, ruisleipää, tonnikalaa tms kevyttä :P

• Huhhuh

No tänää söin kaks lautasellista liha kastiketta päivällä ja sit iltapalaks banaanii ja omenaa..

• minä c:

Aamu:Riisikakku(ja), vihreetä teetä
      Aamupäivä: Kahvi, joku keksi?
      Päivä: Niin vähän kuin on mahdollista, keittoa yms.
      Iltapäivä: Joku hedelmä, esim persikka tai omena
      Ilta: Vihreää teetä, riisikakku tai jtn c:

• cbniofuau

onko haittaa jos syö enimmäkseen jotain proteiinia ja karttaa hiilareita ja rasvoja jos on pakko syödä? eihän paino nouse?

• HealthyIsTheNewSexy

Ei välttämättä nouse, mutta jos et saa tarpeeksi rasvaa sun mahas turpoaa. Eikä niitä hiilareita kannata kokonaan pois jättää, tulee kaikenmaailman puutostiloja. Pitäkää huoli itestänne. Teidän kehonne on ainoa paikka missä teiän on pakko elää.

• minury

Vosin väittää, etten itse oikeestaan "syö"-pikemminkin napostelen. Päivittäin tulee max. 600 kcal. Syön klo. 12-18. :)

• Annamari__

Painoindeksi 17,5.
      Aamupala: vetäsen ennen töihinlähtöä aamupaskan suoraan pöntöstä kiireessä.
      Päivällinen: töissä otan jotaan leipää ja käyn taas kokeilee vessassa, irtoisko jotaa liruja. Yleensä ei irtoa joten nälkä jää.
      Välipalaa en syö.

Lounaaksi yleensä putoaakin jo isompia pökäleitä, ne laitan lautaselle ja syön ehkä retiisien ja salaatinkastikkeen kanssa.
      Jos jää kamala nälkä, syön pari luumua, ettei tule kova maha. Muuten ei iltapaska irtoa.

Iltapalalla ei aina irtoa paska enää, sitten vedän ulostuslääkettä ihan kunnon kourallisen ja odottelen. No sitten ennen yhtätoista se maha toimii ja onkin ihan ripulilla, eli nautin sen lirun sitten pirtelömukista. Tämän jälkeen tankataan ihan kunnon ruokaa, eli puuroa, leipää, tapetuista porsaista ja lehmistä tehtyjä leikkeleitä, sokokselta ostamaani oliivisalaattia ja kiisselia ja keksejä. Illalla pitää syödä kunnolla että seuraavana päivänä taas paskaa piisaa.

Olen ollut tällä paskadieetillä nyt vajaa puoli vuotta, ja hyvin toimii. Salaisuus piilee siinä, että syöt jo kerran syömäsi ruuan toiseen otteeseen, eli siinä ei ole melkein laisinkaan kaloreita jäljellä, mutta ruoan massa eli paska on silti täyttävää ja saat kylläisen olon. Kehosi ei tarvitse enää pilkkoa tätä ruokaa uudelleen. Makuun ja hajuu on aluksi hyin vaikea tottua, mutta aloita pienillä annoksilla, ja pidä ensin nenästä kiinni. Eikä kavereille kannata kertoa, saattavat alkaa epäillä mielenterveyttäsi.

Ja hygeniasta on pidettävä entistä parempaa huolta, kädet on parempi desinfioida joka kerta ruokailun jälkeen. Ja hampaat pestävä huolellisesti sekä hammasharja vaihdettava

• mia__96

Siis toimiix tää todella?? Kuulostaa aika kamalalle....:/

• läski.....

aamulla desi puuroa, päivällä ruisleipä ilman mitään päällisiä ja vähän aikaa sitten ananaspurkki. Ens kerralla en kyllä syö koko purkkia, oli liikaa...

• ana9

Kesälomalla söin hiukan niin ja näin, mutta kun koulu alkaa aijon siirtyä vanhaan kaavaan - en kuitenkaan noudata orjallisesti vaan ohjeellisesti, sillä vaihtelu on virkistävää. (:

Aamu: Elovena annospussi -puuro (omena-kaneli kaurapuuro tai puolukkainen täysjyvä ruispuuro), päällä lohkottu ja pehmeäksi mikrotettu omena ja kanelia TAI pakastemarjoja, riippuen kumpi puuro kyseessä ja mitä kaapeissa on. Juomana vihreää teetä tai kahvia, sekä vettä.

Lounas: Koulun salaattia. Yläasteella salaatit olivat hyviä eivätkä tarvinneet kastiketta, samaa olen kuullut tulevan koulun ruuasta. Juomana vesi.

Välipala: Hedelmää, esim persikkaa tai säilykeananasta. (Tulee uutena mukaan, sillä iltapäivisin siirryn ammattikoulusta lukioon ja tarvitsen jotain pientä keskittymiseen)

Päivällinen: Wokkia TAI salaattia TAI lämminkuppi keittoa TAI jotain kevyttä kasvisruokaa

Iltapala: Valinnainen hedelmä

Kalorit valinnoista riippuen

• toomuchdfg

aamulla en mitään koska heräsin vasta 13:00 jälkeen, päivällä 2pilttiä ja illalla kupillisen maustamatonta jugurttia. vettä.

• kisse x

ateriasuunnitelman mukaan :

aamiainen:
      Elovena pussipuuro
      lasi maitoa tai 1 prk yourttia
      lasi mehukeittoa tai 3 luumua
      1 leipäviipale margariinilla

lounas:
      lämmintä ruokaa lautasmallin mukaan
      2 juustoviipaletta
      pieni annos salaattia rlk salaattikastiketta
      lasi maitoa

väliapala:

1 hedelmä / 1 välipalapatukka / 1 kupillinen muroja

päivällinen:
      lämmintä ruokaa lautasmallin mukaan
      lasi maitoa
      pieni annos salaattia
      lasi mehukeittoa
      jälkiruokayogurtti -tai kiisseli

iltapala:

2 leipäviipaletta tai 1 karjalanpiirakka 1 leipä tai 1 leipä 1 kupillinen muroja
      lasi maitoa tai 1 prk yogurttia
      pieni annos kasviksia
      3 luumua
      2 juustoviipaletta

• destiel

Tälleen on ollut aika pitkään.

Aamupala: kuppi kahvia
      Lounas: sugarfree battery- energiajuoma
      Välipala: ei mitään
      Päivällinen: luonnonjugurttia / hedelmä
      Iltapala: teetä & nuudelia (jonka oksennan).

Jos tulee semmosia ''pakko syödä'' tilanteita (esim. sukulaisilla) niin jälkeenpäin teen taas tuttavuutta hammasharjan & pöntön kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7858
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3782
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1073
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1013
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      790
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe