Minkähän takia ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla ei enää aurata katuja ja teitä lainkaan oikeaan leveyteen?
Vaan ne jätetään aina kovinkin kapeiksi.
Ja se maantien keskellä oleva jäinen polanne jää vallan koknaan poistamatta näillä kuorma-autoilla joilla näyttää olevan jonkinlainen alusterä siellä auton alla.
Eivät saa muuta kuin pieniä naarmuja raavittua siihen maantien jäiseen keskipolanteeseen.
Ennen vanhaan kun oli vielä tiekarhuja töissä poistamassa polannetta maanteiltä.Niin silloin tiet olivat paljon paremmassa kunnossa kuin nykyään tulosvastuun aikaan.
Liian heppoiset vehkeet
mikä mättää??
2
298
Vastaukset 2
- uihhn
>täällä pääkaupunkiseudulla ... Ja se maantien keskellä oleva jäinen polanne jää vallan koknaan poistamatta näillä kuorma-autoilla
Siis missä pääkaupunkiseudulla on maantie, jossa on polanne?- Kirkkonummella
Kirkkonummella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531077Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562