Minkähän takia ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla ei enää aurata katuja ja teitä lainkaan oikeaan leveyteen?
Vaan ne jätetään aina kovinkin kapeiksi.
Ja se maantien keskellä oleva jäinen polanne jää vallan koknaan poistamatta näillä kuorma-autoilla joilla näyttää olevan jonkinlainen alusterä siellä auton alla.
Eivät saa muuta kuin pieniä naarmuja raavittua siihen maantien jäiseen keskipolanteeseen.
Ennen vanhaan kun oli vielä tiekarhuja töissä poistamassa polannetta maanteiltä.Niin silloin tiet olivat paljon paremmassa kunnossa kuin nykyään tulosvastuun aikaan.
Liian heppoiset vehkeet
mikä mättää??
2
267
Vastaukset
- uihhn
>täällä pääkaupunkiseudulla ... Ja se maantien keskellä oleva jäinen polanne jää vallan koknaan poistamatta näillä kuorma-autoilla
Siis missä pääkaupunkiseudulla on maantie, jossa on polanne?- Kirkkonummella
Kirkkonummella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352236
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565