Elikkäs oon lasketellu jo toooosi kauan pienet hyppyrit meneee ja niin, mut nyt alko vähän kyllästyttää ja ollan nyt hiihtolomal menos rukalle laskettelee ja haluisin kokeilla kaikennäköstä, joten onko mun helpompi alottaa kaikki hyppimine ja reilaaminen normi laskettelusukseil vai twinwil? :D kummil laskeutumine sujuu helpommin ja muutenki kaikki temppuilu? : D Haukkua saa jos huvittaaa ku kaikil on välil huonoi päivii en ota itteeni :DDDDDD ja sori tyhmä otsikko ! :)
Temppuilijat hoi, Auttakaa naista hädässä!!!!!!! :D
Freestyletyttö
4
187
Vastaukset
- Freestyletyttö
saatoin sanoo väärin mut kuiteski normit sukset vai sellaset lyhyet? :)
- freeski00
osta twintipit ! (:
- free_ski_dud
Normi suksilla ei kannata reilata ku kantit menee ja ei muutenkaa onnistu koska siteet on niin takana. ja hyppyreistä et tietenkään voi ländää takaperin normi suksilla. eli twinejä suosittelisin jos oikeesti meinaat jotain tehäkki.
- Twintip
Twinit justaa enemmän kuin normaalit carverit. elikä jos aijot hyppiä niin kannattaa hommata twinit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875