Miksei täältä saa etsiä kavereita?

alinae

Tein tänne keskustelun, jossa etsin uusia tuttuja e-p:n alueelta ja se poistettiin? Ihan naurettavaa.. Eikö se oo hyvä että yrittää tehdä asialle jotain eikä vaan valita täällä omasta surkeudestaan ja hyväksy tilannetta sellaisena kuin se on?? Mieluusti toki tutustuisin ihmisiin muutenkin kuin netin kautta, mutta tässä elämäntilanteessa se on aika hankalaa :/

42

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4230948 320480 2

Ylläpito on kieltänyt seuran hakemisen tällä palstalla ja poistaa kaikki siihen viittaavat ketjut.

• visible_man

Mistä tuo kyseinen kielto on nähtävissä? Olen selvillä vain siitä ettei sähkopostiosoitteita saa lisätä viesteihin.

• ...

seuranhaku on vissii aina ollu kielletty mut niitä seuranhaku veistejä on nyt alettu poistaa, koska joku runkkari ilmoittelee niitä jatkuvasti asiattomiksi.

Ei ylläpito niitä muuten poistaisi.

• johtuu tästä

Ylläpito poistaa viestit koska tietyt tyypit ilmoittavat niistä ja vetoavat "sääntöihin".

Ei ylläpito muuten käy viestejä poistamassa.

• yksinäinen harakka

Sääli todellakin, sillä kaikkein helpointa olisi tutustua juuri niihin samassa tilanteessa oleviin ihmisiin..

• visible_man

Totta, lähdetkö bisselle?

• fdhgdfhfhdd

Mulla itelläni on vähän huonoja kokemuksia ihmisiin tutustumisesta tämän palstan kautta. Täällä suurella osalla lienee ainakin jotain lieviä mielenterveysongelmia. Lasken tähän mm. masennuksen ja sosiaaliset pelkotilat jne.

Teorian tasolla yksinäisten keskinäinen tapaaminen on ehkä hyvä, mutta käytäntö on osoittanut muuta. Ainakin tämän palstan kautta tietämäni yksinäiset naiset on sellaisia, että "eivät jousta" yhtään, vaan helposti käpertyvät takaisin turvalliseen yksinäisyyteensä.

Naisten markkinat ne on täälläkin. Miehille suosittelen, että vaikka väkisin hoidatte ittenne sellaiseen jamaan, että voitte hakea seuraa muualta. S24 Treffit on omien kokemusteni mukaan tätä palstaa ehdottomasti parempi paikka seuranhakuun!

• alinae
        fdhgdfhfhdd kirjoitti:

Mulla itelläni on vähän huonoja kokemuksia ihmisiin tutustumisesta tämän palstan kautta. Täällä suurella osalla lienee ainakin jotain lieviä mielenterveysongelmia. Lasken tähän mm. masennuksen ja sosiaaliset pelkotilat jne.

Teorian tasolla yksinäisten keskinäinen tapaaminen on ehkä hyvä, mutta käytäntö on osoittanut muuta. Ainakin tämän palstan kautta tietämäni yksinäiset naiset on sellaisia, että "eivät jousta" yhtään, vaan helposti käpertyvät takaisin turvalliseen yksinäisyyteensä.

Naisten markkinat ne on täälläkin. Miehille suosittelen, että vaikka väkisin hoidatte ittenne sellaiseen jamaan, että voitte hakea seuraa muualta. S24 Treffit on omien kokemusteni mukaan tätä palstaa ehdottomasti parempi paikka seuranhakuun!

Etsinkin nyt kavereita enkä muuta seuraa :) Tai no sitäkin, ja käyn välillä myös tuolla treffipalstalla mutta en oikein tykkää siitä uudistuksesta. Eikä miehen kanssa oikein voi olla pelkkä kaveri, tai voi mutta yleensä se menee siihen että jompikumpi kuitenkin haluaa jotain enemmän ja sit siitä seuraa pelkkää harmia.

• Aloittaja
      Älä hauku itseäsi surkeaksi. Toivotaan että joku pohjanmaalainen samassa tilanteessa oleva näki viestisi ja ottaa yhteyttä;)

• totuuden ääni

Yksinäiset ovat paskoja ihmisiä.

• Outoa, jos ei saa hakea rekkautuneena seuraa niin että yhteydenotot tulevat suoraan profiiliin. Sen ymmärrän erittäin hyvin, ettei sp-osoitteita saa antaa.

• Saako sinuun edes tuolta profiilin kautta yhteyttä? En äkkiseltään löydä sellaista mahdollisuutta. (Ei sillä että itse ottaisin yhteyttä.)

• alinae

Kyllä mun mielestä ainakin pitäisi saada :)

• Kuka sinua

Haluaisikaan?

• ei kukaan uskalla

Onko joku muka ottanut johonkin profiilin kautta yhteyttä. Se olis aikamoine ihme.
      Täällä sen verran hullua sakkia et ei kukaan uskalla tutustua kenenkään.

• rdfhdhhhhgdrf

Kyllä mä ainakin oon ottanut profiilin kautta yhteyttä ja sit on ollut muitakin tapoja. Eli useammasta kerrasta kyse. Edes tapaamiseen noi eivät silti ole johtaneet. Jossain S24 Treffeillä seuraa hakevat ovat ainakin jossain määrin yksinäisiä. Eiväthän he siellä muuten olisi. Siellä myös näkee toisesta ihmisestä paljon enemmän kuin jonkun foorumiviestin perusteella on nähtävissä. Eli suosittelen ennemmin suuntaamaan sinne. Toi siis ehdottomasti ainakin mies-nainen -juttua haluttaessa.

Jos haluaa samasta sukupuolesta kaveria, S24 Treffit toimii myös, mutta ehkä joku Iskurikin voisi tulla kyseeseen. Ja onhan noita vaikka kuinka paljon vastaavia paikkoja. Mä en tunne _pelkästään_ kaveriseuran hakuun keskittyviä sivustoja, mutta niitä on aivan varmasti ja kannattaakin etsiä sellainen ennemmin. Googlella löytänette sellaisen aika nopeasti!

• a18plus6

Onhan se niinkin, että jos täällä "saisi" hakea seuraa, ei täällä kohta paljon muita ilmoituksia olisikaan. Palstahan kuuluu luokkaan "Terveys/Henkinen hyvinvointi", eikä "Suhteet/Ystävyys". Täällä siis keskustellaan yksinäisyydestä, ja seuraa haetaan ystävyyspalstalta, taikka Treffeistä. Voihan tuolla treffeissäkin hakea "pelkkää" kaveriseuraa.

Toisekseen, jos täällä rekisteröitäisiin nimimerkkejä aktiivisemmin, ja uskaltaisiin ottaa yhteyttä, ei mikään kiellä suorittamasta "täsmäyhteyttä" sellaiseen nimimerkkiin, jonka kirjoitukset herättävät kiinnostuksen.

• 0+10+10+10

"Voihan tuolla treffeissäkin hakea "pelkkää" kaveriseuraa."

Teoriassa, muttei käytännössä. Luulen, että aika harva etsii kavereita netistä, ja paria etsivät käyttävät kaveriseuraa takaporttina, kun toisen naama ei miellyttänytkään. Se taas tekee kavereiden etsimisestä treffipalvelussa vieläkin epäuskottavampaa.

• a18plus6
        0+10+10+10 kirjoitti:

"Voihan tuolla treffeissäkin hakea "pelkkää" kaveriseuraa."

Teoriassa, muttei käytännössä. Luulen, että aika harva etsii kavereita netistä, ja paria etsivät käyttävät kaveriseuraa takaporttina, kun toisen naama ei miellyttänytkään. Se taas tekee kavereiden etsimisestä treffipalvelussa vieläkin epäuskottavampaa.

Etsiikö ihminen varsinaisesti kavereita mistään - kouluista, työpaikalta, tai mistä sitten tahansa. Kaveruus taitaa syttyä missä ja milloin vain, silloin kuin samanlaiset ihmiset tapaavat. Oli se sitten lumitöissä tai netissä.

• no iha siks kuule

No kun ei tää oo mikään seksipalsta.

Jotenkin vituttaa ku täälläkin ihmiset vaan harrastaa seksiä skypen välityksellä.

Oon kuullut että täällä ihmiset vaihtelee yhteystietoja ja sitten harrastetaan seksiä.

Ja sitten kehdataan valittaa että ollaan yksinäisiä vaikka naidaan vittu ristiin rastiin saatana päivät pitkät.

Jotenkin vituttaa nää ihmiset tällä palstalla. Tuntuu ettei muuta mahdu aivoihin ku kyrpä ja pillu.

• örf ökynen

Täh? Niinkö? Huh huh tätä maailman meininkiä... :O

• fdhdhfdh

Wut? :D Oot kuullut vai? Mistä oot kuullut? Ei tältä palstalta kyllä mitään seksiseuraa saa, se on jo nähty. Jos s-seuraa haluaa, kannattaa kokeilla S24 Treffejä. Niin ja tottakai ihan livenä baarissa. Iskurin kautta naiset saa erittäin helposti seksiä. Miehet ei niinkään. Been there, done that...without results - olen siis mies.

Tätä kautta seksiseuraa etsivä mies on varmaan vähän sellainen, että oma itsevarmuus ei riitä ei-yksinäisen naisen skoraamiseen. Halutaan toinen "pohjamudissa" oleva. Tai sellaiseen oletetaan omien rahkeiden riittävän. Toi oli vähän suoraan sanottuna, mutta kundit kyllä tietää, että tottahan toi on ;)

• raunoesko

Naisten markkinat tosiaan on yksinäisyysasioissa. Helposti annetaan ymmärtää kaikenlaista, mutta ei sitten ymmärretäkään toisen tarpeita.

• elitististäkö

Minkäänlaisten yhteystietojen ilmoittaminen täällä on vissiin kiellettyä osittain
      sen vuoksi, ettei alettaisi ilmoitella kenen tahansa sp-osoitteita, puhelinnumeroja
      ynnä muuta vahingontekomielessä jonkun toisen nimissä.
      Eli ilmoitellaan sitten Maija Meikäläisen olevan kiinnostunut ryhmäseksistä ja
      annetaan täällä vielä rekisteröitymättä sen puhelinnumero kaikkien
      nähtäville, ilman että ko. henkilöllä on asiasta edes mitään tietoa, että näin
      hänen puhelinnumerollaan täällä mainostetaan.

Siinä kai se pointti on niiden yhteystietojen täällä ilmoittamisen kieltämiseen.
      Pyritään estämään haitallinen kiusanteko vahingoittamismielessä.

• kaikki luusereita

Täältä ei saa mitään seuraa vaikka sais pistää kaikki yhteystiedot.

• eliittiporukka iskee

Sitten kun sille Maija Meikäläiselle alkaa tulla siihen puhelimeen niitä
      huohotussoittoja - sen valopään ansiosta joka ilmoitti sen puhelinnumeron täällä
      hänen nimissään, sitten vaan joutuu ihmettelemään että mitäs tää nyt on.
      Ja jos oltais Intiassa ja Maija Meikäläinen menis sitten matkustelemaan
      bussilla, semmoinen tällaisen puhelinnumeroilmoituksen nähnyt porukka
      olis onnistunut jäljittämään sen ja iskis kimppuun niillä ryhmäseksiaikeilla.
      Tunnetuin seurauksin.

• hyvin alkoi

Ylläpito tekee karhunpalveluksen palstalle, kun laittaa jonkun ketjun etusivulle. Kuten nyt tuo "Mitä teet kun olet yksin?" Pitkä ketju vailla päätä häntää roskaa. Hyvin alkoi, mutta kaikenmaailman tyypit tuli pilailemaan.

• siitäs saitte ähähäh

Kaikki tämän palstan ketjut tulisi joko nostaa etusivulle, tai poistaa kokonaan.

• dingdong93

Mulla oli ihan sama juttu kuin aloittajalla. Ja mitään muuta en tehnyt kun hain vaan kavereita (en treffiseuraa koska seurustelen!) samalta paikkakunnalta. On todella typerää että yksinäisyys palstalta ei voi etsiä kavereita =D, mistä niitä sitten pitäisi etsiä =DD.

• poistu, kiitos

Et ole yksinäinen.

• alinae
        poistu, kiitos kirjoitti:

Et ole yksinäinen.

Ei toinen ihminen mun mielestä voi sanoa, onko joku yksinäinen vai ei. Yksinäisyys on tunne/olotila, ja kuka tahansa voi tuntea itsensä yksinäiseksi jopa seurustellessaankin. Siinähän sen oman kaverittomuutensa oikein huomaa, kun kumppanilla on paljon kavereita joiden kanssa hän haluaa viettää aikaa ja itsellään ei ole ketään sen kumppanin lisäksi.

• poistu sinäkin
        alinae kirjoitti:

Ei toinen ihminen mun mielestä voi sanoa, onko joku yksinäinen vai ei. Yksinäisyys on tunne/olotila, ja kuka tahansa voi tuntea itsensä yksinäiseksi jopa seurustellessaankin. Siinähän sen oman kaverittomuutensa oikein huomaa, kun kumppanilla on paljon kavereita joiden kanssa hän haluaa viettää aikaa ja itsellään ei ole ketään sen kumppanin lisäksi.

Jos on kumppani, on seuraa. Jos kumppanista ei ole seuraksi, kannattaa miettiä, miksi ylipäätään alkoi suhteeseen,

• sanon vaan
        poistu, kiitos kirjoitti:

Et ole yksinäinen.

Mien vaikeeta on ymmärtää et seurusteleva ei ole yksinäinen. Sillä on se kumppani kuitenkin.

• dingdong93
        sanon vaan kirjoitti:

Mien vaikeeta on ymmärtää et seurusteleva ei ole yksinäinen. Sillä on se kumppani kuitenkin.

Noin minäkin uhosin vihaisena vielä sillon kun en seurustellut, että mitä he, jotka ovat parisuhteessa valittavat. Ajattelin monta vuotta ettei minulla koskaan tule olemaan minkäänlaisia ystäviä, saati miestä, perhettä, yhtään mitään elämisen arvoista koska olen niin huono, omituinen, ujo ja epäsosiaalinen ihminen. Ajattelinettä olisin mennyt nunnaluostariin koska en muuten olisi tutustunut kehenkään tai sitten tarpeeksi kauan yksinään oltuani olisin tappanut itseni kun en enää ihmisten ilmoilla olisi viitsinyt liikkua, minkä vuoksi koulutuksen hankkiminenkin olisi ollut vaikeaa.

Me ei asuta poikakaverin kanssa yhdessä, hän asuu täysin eri paikkakunnalla 300km päässä ja nyt hän on muutenkin armeijassa joten näämme joskus viikonloppuisin jos silloinkaan. Todella typerää ja tietämätöntä väittää ettei olisi yksinäinen jos on suhteessa O_o. Eikö teidän mielestänne suhde muka voi kaatua ylenpalttiseen takertumiseen, että se toinen on se ainut perheen ulkopuolinen sosiaalisuuden lähde? Jos te joskus alatte seurustelemaan niin oletatteko että se toinen haluaa roikkua 24/7 käsikynkässä teidän kanssanne koko loppuelämänne, ettei hänellä olisi minkäänlaista omaa halua tehdä omia juttujaan ja olla omien ystäviensä kanssa. Luuletteko te että sinä hetkenä kun ihminen löytää kumppanin muuttuu sosiaaliseksi ja kaikki ongelmat kaikkoavat?

Ja tottakai toisesta tulee vuosien saatossa ikäänkuin itsestäänselvyys, ei toisen kanssa kommunikoidessa opi sosiaalisuudesta mitään uutta, koska hänet tuntee läpikotaisin ja voi tehdä vaikka mitä kummallisia juttuja ilman että toinen pitäisi outona.

Ei se siihen yksinäisyyteen vaikuta mitenkään, koska suurimman ajasta olen yksin omassa kämpässäni ilman mitään ihmiskontakteja. Ei suhde tuo ystäviä itselle sen enempää -.-´. Tottakai lisää ihmisiä elämässä jotenkin mutta ei semmoisia joihin oltaisiin yhteydessä. Samat ongelmat on edelleen mitä oli ennen kuin aloin seurustelemaan kolmisen vuotta sitten ja huom! löysimme toisemme netistä, missä nyt yleensäkin on helpompi tutustua toiseen. Ihan irl olen täysin puupökkelö vieraiden ihmisten seurassa. Tottakai on rennompi oman perheen ja poikaystävän kanssa ja sillä hetkellä ei ole yksinäinen mutta kun niitä hetkiä on todella vähän. Ei se auta mitään siihen minun epäsosiaalisuuteen ja yksinäisyyteen joka kasvaa. Ei toinen voi loputtomiin toista auttaa eikä pidäkkään, en minä ryve missään itsesääälissä vaan etsin niitä ihmisiä ympärlleni =P.

• älä poista viestejäs
        dingdong93 kirjoitti:

Noin minäkin uhosin vihaisena vielä sillon kun en seurustellut, että mitä he, jotka ovat parisuhteessa valittavat. Ajattelin monta vuotta ettei minulla koskaan tule olemaan minkäänlaisia ystäviä, saati miestä, perhettä, yhtään mitään elämisen arvoista koska olen niin huono, omituinen, ujo ja epäsosiaalinen ihminen. Ajattelinettä olisin mennyt nunnaluostariin koska en muuten olisi tutustunut kehenkään tai sitten tarpeeksi kauan yksinään oltuani olisin tappanut itseni kun en enää ihmisten ilmoilla olisi viitsinyt liikkua, minkä vuoksi koulutuksen hankkiminenkin olisi ollut vaikeaa.

Me ei asuta poikakaverin kanssa yhdessä, hän asuu täysin eri paikkakunnalla 300km päässä ja nyt hän on muutenkin armeijassa joten näämme joskus viikonloppuisin jos silloinkaan. Todella typerää ja tietämätöntä väittää ettei olisi yksinäinen jos on suhteessa O_o. Eikö teidän mielestänne suhde muka voi kaatua ylenpalttiseen takertumiseen, että se toinen on se ainut perheen ulkopuolinen sosiaalisuuden lähde? Jos te joskus alatte seurustelemaan niin oletatteko että se toinen haluaa roikkua 24/7 käsikynkässä teidän kanssanne koko loppuelämänne, ettei hänellä olisi minkäänlaista omaa halua tehdä omia juttujaan ja olla omien ystäviensä kanssa. Luuletteko te että sinä hetkenä kun ihminen löytää kumppanin muuttuu sosiaaliseksi ja kaikki ongelmat kaikkoavat?

Ja tottakai toisesta tulee vuosien saatossa ikäänkuin itsestäänselvyys, ei toisen kanssa kommunikoidessa opi sosiaalisuudesta mitään uutta, koska hänet tuntee läpikotaisin ja voi tehdä vaikka mitä kummallisia juttuja ilman että toinen pitäisi outona.

Ei se siihen yksinäisyyteen vaikuta mitenkään, koska suurimman ajasta olen yksin omassa kämpässäni ilman mitään ihmiskontakteja. Ei suhde tuo ystäviä itselle sen enempää -.-´. Tottakai lisää ihmisiä elämässä jotenkin mutta ei semmoisia joihin oltaisiin yhteydessä. Samat ongelmat on edelleen mitä oli ennen kuin aloin seurustelemaan kolmisen vuotta sitten ja huom! löysimme toisemme netistä, missä nyt yleensäkin on helpompi tutustua toiseen. Ihan irl olen täysin puupökkelö vieraiden ihmisten seurassa. Tottakai on rennompi oman perheen ja poikaystävän kanssa ja sillä hetkellä ei ole yksinäinen mutta kun niitä hetkiä on todella vähän. Ei se auta mitään siihen minun epäsosiaalisuuteen ja yksinäisyyteen joka kasvaa. Ei toinen voi loputtomiin toista auttaa eikä pidäkkään, en minä ryve missään itsesääälissä vaan etsin niitä ihmisiä ympärlleni =P.

Juurikin näin dingdong.

Yksi kaveri tai ystävä ei ole tarpeeksi. Pahimmillaan siitä voi tulla kieroutunut suhde.

• dingdong93
        älä poista viestejäs kirjoitti:

Juurikin näin dingdong.

Yksi kaveri tai ystävä ei ole tarpeeksi. Pahimmillaan siitä voi tulla kieroutunut suhde.

Sori tuli vähän liikaa poistettua noita omia viestejä kun muokkailin vielä tekstejä. En tienny että ne ei poistu kokonaan vaan jää tuolleen kökösti tuohon kummittelemaan =3

• seuraajaaa

Tämä mystinen "ylläpito" poistaa kommentteja joissa ei ole mitään sääntöjenvastaista. Epäilen vahvasti ylläpidossa työskentelevien myös
      värkkäävän näitä juttuja tänne ihan omaksi ilokseen ja poistavan kommentit joiden epäilevät lyhentävän ketjua. Olen epäillyt useaa aloitusta provoks jo alkumetreillä ja ne kommentit on hävitetty viestiketjusta. Kuka muu niitä voi poistaa? Poistetaankohan tämäkin?

• dadasd wasd

Kokeillaan.

• Ylläpito poistaa käytännössä viestin vain silloin kun joku ilmiantaa sen. Harvemmin varmaankaan analysoivat olisiko ilmianto se varsinaisesti epäasiallinen tai huono viesti.

Perustin taas vaihteeksi profiilin, eli en ole uusi täällä. Justiin nyt ei olo ole yksinäinen, vaan eiköhän se taas palaa kevään myötä.

• mistä johtuu

Mistä johtuu, että ne ketjut, jotka nostetaan etusivulle, niin eka viestissä ei yhtään plussaa tai miinusta, kun taas seuraavissa voi olla ihan älytön määrä miinustamista, eli kymmeniä " - "

• hakkerit häiriköivät

• plusminus

Noihin miinuksiin ei kannata kiinnittää huomiota, etenkään kun plussaldoa ei näytetä.

Plussat tuntuu kivalta, vaan parasta on vastaus jossa perustellaan ne peukut.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      75
      2833
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      57
      2766
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2533
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2072
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      52
      2026
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      277
      1995
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1301
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1150
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      2
      1090
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      96
      999
    Aihe