minkä olet ketään ikävöinyt? Minulla se on kaksi vuotta. Eikä se ole mennyt kokonaan täällä. Alan toipua, pikku hiljaa. On muuta mietittävää, pieniä toivon pilkahduksia. Hetkellistä varmuutta, suurta toivoa, minulle on olemassa joku.
Nyt täytyy myöntää, kulutan aikaa. Ei se silti tarkoita, että olisin unohtanut ketään.
Mikä on pisin aika
11
123
Vastaukset
- kauan sitten
Ensirakkaus, jotain kolmisen vuotta. Jälkikäteen tuntuu tosi pitkältä ajalta. Hän ei ollut minusta kiinnostunut, alkoi seurustella luokkakaverini kanssa.
- elämän nälkä..
muutama kuukausi, korkeintaan puoli vuotta. Jos on tunne-elämältään terve, ei juutu mihinkään menneeseen vaan uteliaana painaa uutta elämää kohti;) Se on niin turhaa elämän haaskaamista tuo jumittuminen johonkin, jota ei saanut. Ei kannata jäädä suremaan, ei se kuitenkaan mitään auta.
- ap.
Olen samaa mieltä. Osan tuosta ajasta, jonka ikävöin, olin suhteessa ko. Ihmiseen. Surullista ja säälittävää eikö totta. Samaa mieltä siis siitä, että eteenpäin vain. Tulee uusia ihmisiä.
- ....................
Älä höpötä, sinä viimeinen kirjoittaja.
Tunne-elämältään täysipainoinen ikävöi pitkään, vaikkakin voi löytää uuden ihmissuhteen.
Uteliaisuutta elämälle toki täytyy aina olla ja antaa elämän mennä eteenpäin.- kyl se näin on
Pelkkää pakkomiellettä tuo vuosien ikävöinti,,sairasta se on.
kyl se näin on kirjoitti:
Pelkkää pakkomiellettä tuo vuosien ikävöinti,,sairasta se on.
Elä ny,se antaa jollekkin voimia jaksaa,kun elää toivossa...
- kun totuus valkenee
**** kirjoitti:
juu juu, ja sitä kovemmin koskee, mitä korkeammalta tippuu.
- Kaipuu on kaunis
**** kirjoitti:
toivo ei kuole ja rakkaus kestää...
- ....................
Minä en puhunut vuosista.
Aikuinen, jota ei ole lapsena rakastettu, ei osaa ikävöidäkkään. Omistaa kyllä. - huoh, helpotus;)
Onneksi on tuota ikää jo karttunut, ei muista, että olisi joku, jota ikävöidä...
- vie voimia
Liian pitkään... .. .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791