ilolla kun myyjä niin kehui. Nyt olemme olleet asiakkainen muutaman kuukauden. Jokaisella on nyt hieno mokkula ja kulkee moninkertaiset nettimaksut. Onneksi määräaikaisuus loppuu joskus ja voimme vaihtaa takaisin entiseen operaattoriin.
Vaihdoimme Saunalahteen
3
167
Vastaukset
- osta netin kautta
Eihän se nyt myyjän syy ole? Mistä se tietää montako mokkulaa taloutenne tarvitsee. Puhelinmyynnissä on kyllä aina se 2 viikon palautusoikeuskin.
Itse en koskaan osta puhelinmyynnin kautta liittymiä. Miksi edes ostaisin? Myyjä voi puhua ympäripyöreitä ja päätös tarvitsisi tehdä sekunneissa. Silloin on helppo myyntikohde. Jos ostan liittymän niin ostan sen verkkosivuilta ja voin jopa lukea ehdot enkä vain luottaa suullisen sonnan jauhantaan. - hgufhdfudf
"kulkee moninkertaiset nettimaksut"
Oletettavasti ne nettimaksut kerrottiin siinä myyntitilanteessa.
Kuinka kauan aiot jatkaa tuon oman tyhmyytesi esittelyä tällä palstalla?
Menisit edes Saunalahden omalle palstalle valittamaan, jos on oikeasti jotain valittamisen aihetta. - Myös 4G löytyy
Reititin netti 3G 3,13 13,90/kk Saunalahti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818