Eli nyt ihan asiallisesti kysyn,kyllä olne mies,en,en ole trolli tms. Vaan ihan tyttöystävän puolesta kyselen. Eli,tyttöystävä haluaa ottaa suihin mutta ei uskalla loppuun asti mutta silti haluttais,eli onko sperma minkä makusta,onko aivan kauheaa vai edes siedettävää? Ja jätetään ne truhat kommentit poijes :)
Spermat suuhun?
15
2169
Vastaukset
- miesvaillaparia
Jospa tyttöystäväsi joskus maistaisi ihan kielenkärjellä ja arvioisi itse maun?
- miesSsss....
maku on herkkua mutta tuoksu ei niinkään..tuoksuu vähän samalta kuin keitetty kananmuna tosin kymmenen kertaa väkevämmältä..tuoksuun tottuu eikä se ole sen kummempi kuin pillun tuoksu
- Tuoksuva kukkanen
miesSsss.... kirjoitti:
maku on herkkua mutta tuoksu ei niinkään..tuoksuu vähän samalta kuin keitetty kananmuna tosin kymmenen kertaa väkevämmältä..tuoksuun tottuu eikä se ole sen kummempi kuin pillun tuoksu
Ihmisen eritteet ei tuoksu, ne haisee. Ja se maku ei ole sen parempi kuin hajukaan. Jos mälli haisee vähän samalta kuin kananmuna, mutta väkevämmältä, niin päättele siitä itse maku... Aivan oikein - sen maku muistuttaa raakaa kananmunaa, mutta on paljon, paljon voimakkaampi, satoja kertoja ei vain kymmeniä, ja lisäksi se on kitkerää. Voi sen litkun toki niellä kun mies ilmoittaa että nyt tulee, niin tietää valmistautua ja silloin pidättää henkeä (ei maistu silloin niin helposti) ja nielee vaan ajattelematta asiaa sen enempää. Sitten kun on suu tyhjä, niin hengittää vasta sen jälkeen. Voi varata vaikka yöpöydälle vesilasin, että saa huuhtoa suun, ja miksei varalta ämpäri sängyn viereen (ainakin ensimmäisellä kerralla), jos tuleekin oksennus.
- maista ite niin tiedät
Eiköhän se ole helppoa itse maistaa sinunkin, niin osaat kuvailla makuelämystä. Eihän se oikeesti maistu juuri millekään, hyvin mieto maku se oli, kun naiseni halusi suudella kielareita juuri minulta suihin loppuun asti otettuaan. Jotenkin oudon kiimainen yhdistelmähän se oli, kun pillun miedonsuolainen maku omassa suussa kohtasi suudellessa omat lemmenliemet. Ei se ainakaan tahtia haitannut, kun samalla seisokilla kohta pantiin jo takaapäin..
- ne truhat
Arvaappa miksi tyttöystäväsi ei itse esitä tätä kysymystä ja mitä me muut ajattelemme siitä?
Sperman maku riippuu siitä mitä olet syönyt.
Sitäpaitsi sperman sisältämät hormoonit ovat erityisen terveellisiä naiselle. - yksmisu4
ei ole pahan makuista pikkasen suolaista ja lämmintä, ja ei kaikkea tarvitse niellä suupielestä voi antaa osan valua pois, tyttöystävällesi tiedoksi että on hyvä proteiinin lähde, mielummn spermaa kuin rahkaa:)
- 18+20
Riippunee paljon siitä mitä olet syönyt, tupakoitko/juotko paljon alkoholia jne.
Jos haluat tehdä asian tytöllesi miellyttävämmäksi (toisin sanoen tehdä sperman mausta miellyttävän kokemuksen) sun kannattaa juoda riittävästi vettä ja syödä esim. mandariineja. Ne tekevät spermasta mielyttävämmän makuista. Vältä parsaa, kaaleja, voimakkaita mausteita ja valkosipulia, tekevät maun kitkeräksi ja pahaksi kuten tupakkakin.
Spermaahan on helppo maistaa kokeeksi esim. tulet hänen vatsalleen yms. ja hän voi siitä sipaista maistiaiset suuhunsa.
Oman mieheni sperma on ihan mielyttävän makuista. Ei se nyt mitään suurinta herkkua ole, lämmintä ja sellaista hassun limaista, mutta kyllä minä mieluusti sen nielen. :) - LASTIT NIELUUN VAAN
ei mittää hienosteluu
- antaa palaa
joo sikailu on kivaa
- Miss Watson
Miksi miehet aina kyselee miltä sperma maistuu? Helpostihan tuon selvitätte. Kun itseä seksielämää aloitellessa ahdisti suuseksi saavana osapuolena, kun mietin miltä pillu maistuu ja uskallanko antaa nuolla, jos onkin kamalan makuinen. No sormetin itseäni ja maistoin, ja sen jälkeen olen tiennyt, eikä ole tarvinnut kysellä tyhmiä... Että siitäpä vain maistelemaan sitä omaa spermaa jätkät, niin sillähän tuo selviää.
- itekinmies!
ne kysyy siksi ku niitä kiihottaa kun spermat juuri niellyt narttu kuvailee tarkasti HÄNEN eli miehen sperman makua.
- ex aku
TEKOUJOT ÄMMÄT VAAN KYSELEE MAKUA. tosielämässä joka akka on maistellut ja kurlannut litratolkulla spermaa suussaan.
- Mällit suuhun
Maku selviää helpolla, kun otat itse suihin.
- turvallista hedelmää
Itse oon miesystävää huijannut ennen seksiä itse syömällä hedelmiä, minkä jälkeen tämäkin syö niitä, mistä johuten spermakin maistuu tavallista miedommalta ja suuseksistä tulee parempaa. Turha ujostella maistamista, mussuta sinä mies niitä hedelmiä ja tule vaikka naises vatsalle mistä voi sormella maistaa. Kannattaa tehdä siitä mahdollisimman turvallinen kokemus ettei rupea sen suuseksin aikana sitten arastelemaan. :)
- spermanjuottaja
naisen tehtävä on juoda spermat kyselemättä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422006- 611667
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696