US:n blogisti J Piho sanoo tänään että on PROFEETTA ja poliitikko, maailman ainoa. Kysyn
- voiko ihmine itse julistautua profeetaksi.
Pihohan on ennustanut vaikka mitä mutt amitään ei ol etullut.
Jouko Piho profeetta ja poliitikko omien sanojensa mukaan
19
233
Vastaukset
- 11@11@11
Voi hyvä ihme.
Epäilen hänen saavan profetiansa, ei Taivasten valtakunnasta, vaan suoraan USA:n hallitukselta. Toinen vaihtoehto on Venäjän duuma. Tai ne molemmat. - Ei uskontosumussa
Sarjassa aikamme outoja ilmiöitä.
Tai ovatkohan nuo itsensä ylentämiset enää niin kovin sensaatiomaisia. Itse valittuja prohveettoja ja apostoleja kun nousee aika usein sieltä täältä. Niitä on monissa uskovien yhteyksissä, mutta eniten uskonnollisessa yksityisyrittäjyyden piirissä. Eräs turkulainenkin julistautui piispaksi. Käyttää kokousilmoituksissaan uutta titteliään. Luulee ehkä, että nyt ihmiset arvostavat häntä paremmin.
Eräskin aivan tosissaan väitti, ettei missään ole oikeaa vanhimmistoa ellei hän ole niitä valinnut ja asettanut tehtäviin. Vaikuttaisi häiriintyneen toiminnalta. Mutta kun kyseessä on aivan normaalisti muuten toimiva työssäkäyvä ja perheensä elättävä mies, niin ei voi kuin ihmetellä. Uskonnollinen harhaisuus on todella syvää.- Suomen 1. piispa
Matti Wendelin, Suomen ensimmäinen piispa!
-tää jaksaa aina naurattaa mua sen jälkeen, kun sen netistä parisen vuotta sitten luin.
- Uhcihm
Profetiat ovat Pyhän Hengen ilmoitusta, ne rohkaisevat tai ohentavat, ja Pyhä Henki korottaa aina Kristusta. Profeetan tehtävä on yleensä varoittaa ja aina kutsua parannukseen. Parannus johtaa meidät takaisin Jumalan yheteyteen.
Profetiat ja profeetat tunnistaa yllämainituista, sekä ehdottomasti Sanasta ja Hengestä.- Uhcihm
Siis eivät ohentavat, vaan ojentavat!
- body2
Profetiat / profeetat ovat yleensä vallan tavoittelijoita ja sen tavoitteen eteen haetaan kaikki mahdollinen ja mahdottomat ja pyritään pinnalle.
Noin se on mennyt.- Kndeojxbdke
Niin, väärät profeetat kyllä. Hedelmistään puu tunnetaan.
- onkien laman yli
Piholla on napoleonsyndrooma. Jokohan hää on hernekeittoa varannut autokuorman pahanpäivän varalle.
- Miksihän?
Netmissionissa hävitettiin ketju jossa Piho jo julistautui profeetaksi ja sitten sai hieman kritiikkiä.
Miksi asiaa ei voi puida jos mies tuo itsensä tarkoituksella puitavaksi?
Kummaa touhua, sano. - Voi niitäkö?
Sarjassa aikamme outoja ilmiöitä.
Tai ovatkohan nuo itsensä ylentämiset enää niin kovin sensaatiomaisia. Niitä itse itsensä profeetaksi ja apostoliksi valinneita kun nousee aika usein sieltä täältä. Niitä on monissa uskovien yhteyksissä, mutta eniten uskonnollisessa yksityisyrittäjyyden piirissä. Eräs Turun uskonnollinen yksityisyrittelijä julistautui piispaksi. Käyttää kokousilmoituksissaan uutta titteliään. Luulee ehkä, että nyt ihmiset arvostavat häntä paremmin.
Eräs taas aivan tosissaan väitti, ettei missään ole oikeaa vanhimmistoa ellei hän ole niitä valinnut ja asettanut tehtäviin. Vaikuttaisi häiriintyneen toiminnalta. Mutta kun kyseessä on aivan normaalisti muuten toimiva työssäkäyvä ja perheensä elättävä mies, niin ei voi kuin ihmetellä. Uskonnollinen harhaisuus on todella syvää.
Jos ihminen ei toimi seurakunnan yhteydessä ja vanhimmiston alaisuudessa, ei hänestä voi kasvaa raitista kristittyä. - Mää en tiedä.
Jouko Pihon sivulta. Kannattajakortien kerääminen ja pankkitili. Suomen Laillisuuspuolue ry:lle on avattu 28.1.2013 tili Itä-Uudemmaan Osuuspankin Loviisan kontorissa. Onko tämä Jouko " Kihon " toiminta, lain mukaista?
- kristitty
Siinä Jouko Piho eksyy, että Suomella olisi jonkinlainen erityisasema Jumalalle ja hän olisi Jumalan valittu Suomelle. Raamatussa sanotaan näin.
Joh.18
33. Niin Pilatus meni taas sisälle palatsiin ja kutsui Jeesuksen ja sanoi hänelle: "Oletko sinä juutalaisten kuningas?"
34. Jeesus vastasi hänelle: "Itsestäsikö sen sanot, vai ovatko muut sen sinulle minusta sanoneet?"
35. Pilatus vastasi: "Olenko minä juutalainen? Oma kansasi ja ylipapit ovat antaneet sinut minun käsiini. Mitä olet tehnyt?"
36. Jeesus vastasi: "Minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta; jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta, niin minun palvelijani olisivat taistelleet, ettei minua olisi annettu juutalaisten käsiin; mutta nyt minun kuninkuuteni ei ole täältä".
Hebr.11
13. Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavuttaneet, vaan kaukaa he olivat sen nähneet ja sitä tervehtineet ja tunnustaneet olevansa vieraita ja muukalaisia maan päällä.
14. Sillä jotka näin puhuvat, ilmaisevat etsivänsä isänmaata.
15. Ja jos he olisivat tarkoittaneet sitä maata, josta olivat lähteneet, niin olisihan heillä ollut tilaisuus palata takaisin;
16. mutta nyt he pyrkivät parempaan, se on taivaalliseen. Sentähden Jumala ei heitä häpeä, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä hän on valmistanut heille kaupungin.
38. he, jotka olivat liian hyviä tälle maailmalle -; he ovat harhailleet erämaissa ja vuorilla ja luolissa ja maakuopissa.
39. Ja vaikka nämä kaikki uskon kautta olivat todistuksen saaneet, eivät he kuitenkaan saavuttaneet sitä, mikä oli luvattu;
40. sillä Jumala oli varannut meitä varten jotakin parempaa, etteivät he ilman meitä pääsisi täydellisyyteen.
Joh.12
30. Jeesus vastasi ja sanoi: "Ei tämä ääni tullut minun tähteni, vaan teidän tähtenne.
31. Nyt käy tuomio tämän maailman ylitse; nyt tämän maailman ruhtinas pitää heitettämän ulos. Olen profeetta-poliitikko.
Mutta en maailman ainoa, kuten aloittaja väittää väärin.- puolukalla onneen
Eiköhän sinulla jo olisi aika kasvaa aikuiseksi jos mahdollista.
poimisit vaikka puolukoita ja pysyisit jo hiljaa.
- repias1
hehe jouko piho on vaan vanha äijä jonka aika on jo ohi ja sen huomattuaan hän lähti tähän. Ettekö te muka huomaa että koko juttu on täysi zoukki?
Profeetaksi ei kukaan ala tai tule kutsutuksi sellaiseksi synnytään ja siksi niitä on oikeesti niin vähän jos ollenkaan kautta vuosisatojen.
Jouko tosin antaa viihdettä omalla tavallaan niille jotka sitä tarvitsevat häneltä. Koomikoksi enemminkin hänen olisi hyvä julistautua :D - marapora
repias,
olet aivan oikeassa, jotain sellaista se on ;) - näin asia on
Jouko Piho on krstillinen versio Seppo Lehdosta.
Kylähullu on sellainen entisaikojen termi joilla näitä persoonia kutsutaan.
Nykyinen psykologia käyttää termiä persoonallisuushäiriö. - Salon man
On löytänyt hyvän raha-Sammon. Huijattavia löytyy.
Typerykset. ehdoin tahdoin syytävät tuolle "piispallekin" rahoja.
Mikä sen itsensä piispaksi nimittäjän nimi olikaan? - näin asia on
Vaikka Jouko Piho on krsitllinen versio Seppo Lehdosta niin hän on vaarallinen koska sekoittaa tervettä evankeliumia ja monet yksinkertaiset uskovaiset seuraavat näitä Joukon kummallisia profetioita ja raamatun selityksiä.
Koska Jouko on omien puheidensa mukaan olevinaan profeetta niin Raamatun kriteereillä hän on väärä profeetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805579
- 1263907
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443743- 663424
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 262170
- 2042071
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351739Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91678