Opettaja ei tykkää kuvista Facebookissa

Muiden tykkää

Tää on ihan kamala ongelma ja on vaivannut mua pitkään... no ei vaan :D
muta avaudun nyt tästäkin..

Eli mulla ja mun luokkalaisilla on opettaja FB kaverina. Ja melkein aina kun joku pistää esiin työnäytteitään, niin opettaja tykkää tai kommentoi niitä. Jos ei nyt joskaista työtä erikseen, niin tykkää ainakin työkansiosta tai kommentoi sitä yleisesti.

Mutta mun töistä hän ei oo koskaan sanonut mitään, vaikka mullakin on oma työkansio kuvineen.

Ei ne mun työt mitään ihan paskoja ole, on tuolla huonompiakin virityksiä esillä... mutta jostain syystä tää opettaja ei sano mitään.

Pitäis varmaan poistaa koko tyyppi kavereista, jos kerta ei halua kommentoida mitään kouluun liittyvää, koska sen takia mä sen just laitoin kaveriks.

5

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voittajahiiri

No must on ylippätään ällöö, jos jotku maikat aina likettää jostai oppilaiden jutuista.

• omituista

Minulla on monia edellisiä opettajia facebookissa kaverina, eikä mua haittaa ollenkaan, että ne tykkää mun kuvista yms. tai eivät tykkää. Onko sillä niin väliä, että onko se opettaja vai kuka, joka niistä tykkää?

En ymmärrä. Mun mielestä opettaja on ihminen siinä missä muutkin. Miksi siitä pitää nostaa aina iso numero, että mitä opettaja tekee tai jättää tekemättä?
      Ne opettajat joista pidän niin niiden kanssa puhun ja ne joista en tykkää, en puhu muuten kuin silloin, jos on jotain kysyttävää.

• frui

Todellakin opettaja on ihminen. Ehdottomasti. On vaan eri asia, jos "edellinen" opettaja tykkää kuin nykyinen opettaja. Koulun jälkeen on ihan sama kuka tekee mitäkin, vaikka hengaa yhdessä kaiket päivät jos siltä tuntuu.

• no joooh...

Musta oli vaan outoo kun kaikille muille luokkalaisille hän on pistänyt jotain kannustavaa kommenttia, mutta mulle ei mitään. No ehkä minun tyyli töissä ei vaan mielytä hänen silmää, eikä hän viitti tykätä, kun ei oikeasti tykkää :D

• YxKohtaExOpe

Ei opiskelijoita/oppilaita eikä esimiehiä FB-kavereiksi, sillä linjauksella säästyy monelta harmilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7553
    2. 105
      5563
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5047
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4436
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3150
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      49
      2833
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2769
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2387
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2354
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1966
    Aihe