Opettaja ei tykkää kuvista Facebookissa

Muiden tykkää

Tää on ihan kamala ongelma ja on vaivannut mua pitkään... no ei vaan :D
muta avaudun nyt tästäkin..

Eli mulla ja mun luokkalaisilla on opettaja FB kaverina. Ja melkein aina kun joku pistää esiin työnäytteitään, niin opettaja tykkää tai kommentoi niitä. Jos ei nyt joskaista työtä erikseen, niin tykkää ainakin työkansiosta tai kommentoi sitä yleisesti.

Mutta mun töistä hän ei oo koskaan sanonut mitään, vaikka mullakin on oma työkansio kuvineen.

Ei ne mun työt mitään ihan paskoja ole, on tuolla huonompiakin virityksiä esillä... mutta jostain syystä tää opettaja ei sano mitään.

Pitäis varmaan poistaa koko tyyppi kavereista, jos kerta ei halua kommentoida mitään kouluun liittyvää, koska sen takia mä sen just laitoin kaveriks.

5

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voittajahiiri

No must on ylippätään ällöö, jos jotku maikat aina likettää jostai oppilaiden jutuista.

• omituista

Minulla on monia edellisiä opettajia facebookissa kaverina, eikä mua haittaa ollenkaan, että ne tykkää mun kuvista yms. tai eivät tykkää. Onko sillä niin väliä, että onko se opettaja vai kuka, joka niistä tykkää?

En ymmärrä. Mun mielestä opettaja on ihminen siinä missä muutkin. Miksi siitä pitää nostaa aina iso numero, että mitä opettaja tekee tai jättää tekemättä?
      Ne opettajat joista pidän niin niiden kanssa puhun ja ne joista en tykkää, en puhu muuten kuin silloin, jos on jotain kysyttävää.

• frui

Todellakin opettaja on ihminen. Ehdottomasti. On vaan eri asia, jos "edellinen" opettaja tykkää kuin nykyinen opettaja. Koulun jälkeen on ihan sama kuka tekee mitäkin, vaikka hengaa yhdessä kaiket päivät jos siltä tuntuu.

• no joooh...

Musta oli vaan outoo kun kaikille muille luokkalaisille hän on pistänyt jotain kannustavaa kommenttia, mutta mulle ei mitään. No ehkä minun tyyli töissä ei vaan mielytä hänen silmää, eikä hän viitti tykätä, kun ei oikeasti tykkää :D

• YxKohtaExOpe

Ei opiskelijoita/oppilaita eikä esimiehiä FB-kavereiksi, sillä linjauksella säästyy monelta harmilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      162
      11510
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8122
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5984
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      166
      4957
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      17
      4724
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      39
      4384
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      101
      4265
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      95
      3605
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80