Tää on ihan kamala ongelma ja on vaivannut mua pitkään... no ei vaan :D
muta avaudun nyt tästäkin..
Eli mulla ja mun luokkalaisilla on opettaja FB kaverina. Ja melkein aina kun joku pistää esiin työnäytteitään, niin opettaja tykkää tai kommentoi niitä. Jos ei nyt joskaista työtä erikseen, niin tykkää ainakin työkansiosta tai kommentoi sitä yleisesti.
Mutta mun töistä hän ei oo koskaan sanonut mitään, vaikka mullakin on oma työkansio kuvineen.
Ei ne mun työt mitään ihan paskoja ole, on tuolla huonompiakin virityksiä esillä... mutta jostain syystä tää opettaja ei sano mitään.
Pitäis varmaan poistaa koko tyyppi kavereista, jos kerta ei halua kommentoida mitään kouluun liittyvää, koska sen takia mä sen just laitoin kaveriks.
Opettaja ei tykkää kuvista Facebookissa
5
184
Vastaukset
- voittajahiiri
No must on ylippätään ällöö, jos jotku maikat aina likettää jostai oppilaiden jutuista.
- omituista
Minulla on monia edellisiä opettajia facebookissa kaverina, eikä mua haittaa ollenkaan, että ne tykkää mun kuvista yms. tai eivät tykkää. Onko sillä niin väliä, että onko se opettaja vai kuka, joka niistä tykkää?
En ymmärrä. Mun mielestä opettaja on ihminen siinä missä muutkin. Miksi siitä pitää nostaa aina iso numero, että mitä opettaja tekee tai jättää tekemättä?
Ne opettajat joista pidän niin niiden kanssa puhun ja ne joista en tykkää, en puhu muuten kuin silloin, jos on jotain kysyttävää.- frui
Todellakin opettaja on ihminen. Ehdottomasti. On vaan eri asia, jos "edellinen" opettaja tykkää kuin nykyinen opettaja. Koulun jälkeen on ihan sama kuka tekee mitäkin, vaikka hengaa yhdessä kaiket päivät jos siltä tuntuu.
- no joooh...
Musta oli vaan outoo kun kaikille muille luokkalaisille hän on pistänyt jotain kannustavaa kommenttia, mutta mulle ei mitään. No ehkä minun tyyli töissä ei vaan mielytä hänen silmää, eikä hän viitti tykätä, kun ei oikeasti tykkää :D
- YxKohtaExOpe
Ei opiskelijoita/oppilaita eikä esimiehiä FB-kavereiksi, sillä linjauksella säästyy monelta harmilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817