Apua?

Apuamustasukkainen

Hei, tarvitsisin apua. Olen 17-vuotias tyttö, joka on raskaana. Olen seurustellut lapsen isän, poikaystäväni kanssa yli 2 ja puoli vuotta. Olemme asuneet yhdessä, kohta jo puolitoista vuotta. Ongelma on se, etten luota häneen ja olen liian mustasukkainen! Hän on jo 19-vuotias ja hän käy baareissa, joihin minä en vielä pääse. Kerron tässä vähän asioita joiden takia luottamukseni on mennyt, toivoisin kommenttia mitä tehdä:

Minä en koskaan saa tietää, mitä niinä iltoina kun hän on baarissa tapahtuu. Kerran tuttuni kertoi, että poikaystäväni yritti iskeä häntä. Poikakaveri kielsi sen. Hän väitti, ettei ollut puhunutkaan hänen kanssaan. Kun osoitin todisteet hän sanoi, että hän ei vaan muistanut, mutta mitään ei tapahtunut. Sitten on se sama jokakertainen kierre, hän sanoo, että vain käy parilla, mutta melkein joka kerta hän on aamuyöhön. Hän on myös selkäni takana laittanut viestiä tytön kanssa jonka kanssa hän on säätänyt. Hän on myös ollut väkivaltainen minua kohtaan. Hän tönii,puristaa kovaa ja ei päästä lähtemään. En ole koskaan ollut väkivaltainen, mutta nyt joka kerta kun hän satuttaa minua, minä toivon että saisin satuttaa häntä samoin. Vihaan itseäni kun ajattelen niin. Kun saimme tietää, että olen raskaana, hän ei ole ollut väkivaltainen, mutta suuttuessaan yhä hajoittaa jotain yleensä minulle kuuluvaa. Se sattuu. Olen muutaman kerran meinannut jättää hänet, mutta en ole pystynyt.. Hän uhkaa satuttaa itseään..Rakastan häntä liikaa! Hän on parasta mitä minulle on tapahtunut ja oli tukenani kun minulla meni todella huonosti. En tiedä mitä tekisin. En voi sietää ajatusta, että hän tanssisi jonkun toisen kanssa ja saisi siitä " tyydytystä" . Hän saa erektion aika herkkästi..se olisi kamalaa. Itken aina kun hän lähtee baariin tai ystäviensä kanssa ulos. En halua, että hänellä on tyttöpuolisia ystäviä,koska hänellä ei ennen minuakaan ole niitä ollut. Tämä on kamalaa. Mitä teen? Haluan kyllä olla hänen kanssaan ja muuta, mutta olenko mä kamala!? Hän sanoo aina kun en päästä häntä lähtemään, ettei koskaan saa mennä vaikka juuri edellisenä viikonloppuna olisi ollut! Minä vain haluaisin, että hän pitäisi minulle seuraa kotona ja olisi tukena raskauden kanssa, koska on myös ollut laittamassa lapsen alulle. Hän sanoo, että mäkätän ja komentelen. Hänen ei tarvitse tehdä kotitöitä, joskus sillon tällön pyydän viemään roskat tai petaamaan sängyn , jos en itse ehdi. Minä siivoan ja kokkaan. Minä myös maksan laskumme ja kauppaostokset, koska hänellä ei vielä siihen ole varaa. Hän on kyllä luvannut osallistua sitten kun hänelle tulee rahaa. Olenko oikeasti niin kauhea kun hän sanoo.. Mikä mussa on vikana, onko tähän jostain apua!?

2

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuule

      No se vika ei oo sinussa vaikka mustasukkaisuus ei kivaa ole niin onhan siinä aihettakin olla mustasukkainen kun kerran tuttuakin yrittänyt iskeä selkäsi takana.

      Lähde ihmeessä pois koska vauvan tulo on rankka paikka ja et kaipaa lisästressiä siihen tilanteeseen jätkän baariseikkailuista. Lisäksi on aina pelko että jatkuuko väkivaltaisuus vauvan synnyttyä ja entä jos se jonain päivänä kohdistuukin lapseen. Pyydä tukea perheeltä, ystäviltä, neuvolasta!

    • älä odottele

      Sinä tarvitset nyt ulkopuolista apua. Yksin et tuosta selviä. Pyydä apua välittömästi vaikka neuvolasta. Jos tuon ikäinen mies käyttäytyy tuolla tavalla jo ennen lapsen syntymistä, tulevaisuus on yleensä synkkä. Lapsen parhaaksi sinun pitäisi saada elämäsi järjestykseen ennen synnytystä. Myöhemmin voitte harjoitella perheenä olemista, jos tunnette siihen halua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe