zeni -iltatytön kotisivut

vaaaau

13

12866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bfhbsgfd

Sori vaan, mutta mun makuun neiti on selvästi keskivertobimboa huonomman näköinen.

• Masa

Ei tosiaankaan ole hääppöinen tytsy!!
        Eikös toi oo se sama wannabe siitä tosi-tv-ohjelmasta (suuri seikkailu tai joku vastaava), se joka yritti päästä pinnalle melkein väkisin seksijutuillaan. Sillä oli joku onneton maaseudulla asuva reppana miesstrippariystävä, joka pullisteli autoillaan ja kirjoitteli itsestään juttuja tällekkin palstalle.

• jep
        Masa kirjoitti:

Ei tosiaankaan ole hääppöinen tytsy!!
        Eikös toi oo se sama wannabe siitä tosi-tv-ohjelmasta (suuri seikkailu tai joku vastaava), se joka yritti päästä pinnalle melkein väkisin seksijutuillaan. Sillä oli joku onneton maaseudulla asuva reppana miesstrippariystävä, joka pullisteli autoillaan ja kirjoitteli itsestään juttuja tällekkin palstalle.

hirveetä schaissee!

• Jenni
        jep kirjoitti:

hirveetä schaissee!

Miljonääri-Jussin Jenni se on.
        MIljonäärissä ikä oli 25-v, nyt yllätys yllätys 22-v.

Just niin!

• Ierikka
        Jenni kirjoitti:

Miljonääri-Jussin Jenni se on.
        MIljonäärissä ikä oli 25-v, nyt yllätys yllätys 22-v.

Just niin!

Ämmähän ei oo mistään kotosin. Aivan karmee kanttura. Sama ilme joka kuvassa ja liian pienet silmät.

• julli

eikös tää zeni ollu siinä miljonääri jussissa mukana ja nykyään veronican exän rauskin kans tällä hetkellä

• Häh?!

Se just. Jumalauta, että se horo on vajonnut alas! Miten kukaan voi oikeasti olla noin tyhmä? Tietäisiköhän Jasmin Mäntylä?

• jake

sama hutsu

• gvjh
        jake kirjoitti:

sama hutsu

tää on mun kummi oikeesti se on iha kaamee

• Ruma oot

Taisit Jenni itse laittaa linkin sivuilles, voisit pysyä niissä kampaajan hommissa ja lopettaa ton lehdissä pyllistelemisen koska sulla ei oo todellakaan MITÄÄN rahkeita siihen. OOT RUMA! Häivy!

• vaaau

laittanu,voit olla huoleti.

• !!!!!!!!

...

• Judas

..paskat sivut

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2211
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1836
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1354
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      216
      987
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      980
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      90
      967
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      935
    8. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      766
    9. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      760
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      729
    Aihe