Fiilinkejä millaisia kokenut olette? ;)
oinas n ja neitsyt m??
5
1028
Vastaukset
- AMi
18 v yhdessä ja hyvin pyyhkii !
- oinas (n)
Meillä oli pelkkää ongelmaa. Neitsyt ei jaksa oinaan suurpiirteisiä elkeitä, missään muodossa
- veljensä vartija
Veljeni on neitsyt ja itse olen oinas. Koko ajan melkein ollaan napit vastakkain jostain asiasta. Neitsyt on liian suurpiirteinen ja jotain mikä ärsyttää minua aivan suunnattomasti. Muutenkaan ei oikein natsaa neitsyeitten kanssa. Toki on niitä hyviäkin puolia, mutta itselleni en neitsyettä ottaisi.
- veljensä vartija
veljensä vartija kirjoitti:
Veljeni on neitsyt ja itse olen oinas. Koko ajan melkein ollaan napit vastakkain jostain asiasta. Neitsyt on liian suurpiirteinen ja jotain mikä ärsyttää minua aivan suunnattomasti. Muutenkaan ei oikein natsaa neitsyeitten kanssa. Toki on niitä hyviäkin puolia, mutta itselleni en neitsyettä ottaisi.
meillä on siis niinpäin että minä olen se pikkutarkka nipottaja ja veljellä on se hälläväliä, "teen joskus"-tyylinen luonne.
- josu88
Oinas ja neitsyt eivät missään nimessä käy yhteen. Alku voi olla sitä rakkauden huumaa,mutta sitä tunnetta ei kauan luultavastikaan kestä. Oinas ja neitsyt ovan aivan eri planeetalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38859Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29607Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17483