jutusta kun on itse tyttöjen ollessa pieniä ryypänyt ja juhlinut ja lasketellut ja on vietetty märkiäafter ski juhlia ja lapset on nähneet äidin humalassa miljoonia kertoja.Nytkin isoäitinä kerran humalassa möläytti että aikoo opettaa tyttärentyttären juomaan:Kyllä mummo näyttää piipille kotiviinin jalon juomisen taidon.Ihme ettei sossu ole puuttunut tähän alkoholisti isoäitiin joka joi jo omien lasten ollessa pieniä.Kauhistunut naapuri
Vastaukset 7
- kaksonen4
siis voiko isoäidistä tehdä ls-ilmoituksen??
- ....................
Aloitus on huono provo.............................
- järkkyä
Ei ole mikään provo.kunpa olisikin.Paula on meidän oma Anna.Kova neuvomaan muita nuorempia naisia äiteinä,itse vetää perskännit,kun oma ukko poissa kotoa taikka joku tarjoo viinaa!
- ,,,,,,,,,,
Miten jaksat suoltaa näitä omituisia juttuja vähän joka osastolle?
- törkeää
Mitäpä Paula muuta kuin röökaa sisätiloissa niin että naapurin lapiperheet ovat passiivisia tupakoitsijoita,tulenko vaatimaan Paulan perikunnalta tulevaisuudessa rahaa mahdolliseen astmaan ja muihin sairauksiin.Ei ole kivaa asua näin,että naapuri saastuttaa seinänaapurin elämän.Tupakka haisee kotoamme yhtä voimakkaasti,kuin minä itse polttaisin.Tekisi mieli tehdä rikosilmoitus hajuhaitoista.Nyt tuli se laki.
- lexitär
ei ole oikein polttaa sisätiloissa että haju leviää naapuriin.Miksi naapurinne ei käytä katutiloja polttamiseen? Tuo on ympäristö haitta tuo haju.Sama kuin sinä tekisit jotain kiusaa hänelle.
- yhäiti
Ihan hyvä kun Paula on aika yksinäinen vanhus että veljen tyttö pienine lapsineen käy viihdyttämässä Paulaa.Oma tytär kun ei voi saada lapsia ollenkaan niin on hyvä että näkee muiden lapsia.On todella hankala naapuri vieraille ihmisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671295
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 88882
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67576
- 52574