Naapurin Paula otti herneen nenäänsä tästä Anna Walgren

rapu

jutusta kun on itse tyttöjen ollessa pieniä ryypänyt ja juhlinut ja lasketellut ja on vietetty märkiäafter ski juhlia ja lapset on nähneet äidin humalassa miljoonia kertoja.Nytkin isoäitinä kerran humalassa möläytti että aikoo opettaa tyttärentyttären juomaan:Kyllä mummo näyttää piipille kotiviinin jalon juomisen taidon.Ihme ettei sossu ole puuttunut tähän alkoholisti isoäitiin joka joi jo omien lasten ollessa pieniä.Kauhistunut naapuri

7

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksonen4

      siis voiko isoäidistä tehdä ls-ilmoituksen??

    • ....................

      Aloitus on huono provo.............................

    • järkkyä

      Ei ole mikään provo.kunpa olisikin.Paula on meidän oma Anna.Kova neuvomaan muita nuorempia naisia äiteinä,itse vetää perskännit,kun oma ukko poissa kotoa taikka joku tarjoo viinaa!

      • ,,,,,,,,,,

        Miten jaksat suoltaa näitä omituisia juttuja vähän joka osastolle?


    • törkeää

      Mitäpä Paula muuta kuin röökaa sisätiloissa niin että naapurin lapiperheet ovat passiivisia tupakoitsijoita,tulenko vaatimaan Paulan perikunnalta tulevaisuudessa rahaa mahdolliseen astmaan ja muihin sairauksiin.Ei ole kivaa asua näin,että naapuri saastuttaa seinänaapurin elämän.Tupakka haisee kotoamme yhtä voimakkaasti,kuin minä itse polttaisin.Tekisi mieli tehdä rikosilmoitus hajuhaitoista.Nyt tuli se laki.

    • lexitär

      ei ole oikein polttaa sisätiloissa että haju leviää naapuriin.Miksi naapurinne ei käytä katutiloja polttamiseen? Tuo on ympäristö haitta tuo haju.Sama kuin sinä tekisit jotain kiusaa hänelle.

    • yhäiti

      Ihan hyvä kun Paula on aika yksinäinen vanhus että veljen tyttö pienine lapsineen käy viihdyttämässä Paulaa.Oma tytär kun ei voi saada lapsia ollenkaan niin on hyvä että näkee muiden lapsia.On todella hankala naapuri vieraille ihmisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe