Hei. Olen 21vuotias nainen jolla on tavoiteena saada kiinteämpi kroppa. Haluaisin kysy onko normaalia jos käyn kuntosalilla 5-6kertaa viikossa ja paino on noussut aika paljon pienessä ajassa. treenit olen jaksoittanut 4eri sarjaan toistoja teen 5tai3x12. mutta paino on noussut 6killoa puolessatoista kuukaudessa :D ei ihan oo onnistunu painon lasku ja kiinteytyminen :D lisäsin ruokavaliooni rahkaa ja raejuustoa ja marjoja/hedelmiä ja jätin valkoisetjauhot ja perunan pois ruokavaliosta. ja syön 4-6kertaa päivässä. aijemmin en ole syönnyt aamupalaa mutta treenit kun aloitin aloin syömään pienen määrän rahkaa tai mysliä aamusta ennen töihin lähtöä.
painonnousu normaalia jos käy kuntosalilla 5-6kertaa viikossa.
8
376
Vastaukset
- kuurille vaan
Sä syöt liikaa siitä johtuu painonnousu.
- Siehä oot
RASKAANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ootko antanut salilla tussua pojille?
Moni nainen treena just sen takia salilla,kun siellä kastuu ku katsee körrejä ja joku voi himoissaan vielä pamauttaa pukuhuonees.- Painija80
Nuija.
- Nohuhhuhhuh
Vitsi mitä kommentteja. Salilla jos haluaa painoa alas, on tehtävä pitkiä sarjoja aerobisesti. Rasva palaa mutta ei paljoa kiinteydy. Kun lisäät painoja ja vöhennät toistoja tulee kiinteytymistä, mutta myös lihasmassan kasvua.
Aina ei kannata tuijottaa pelkkään vaakaan vaan peiliin. Mitä väliä mitä painaa, jos tavoitteesi on kiinteytyä ja näyttää paremmalta.
Jos tunnet kuitenkin että lihaksesi kasvavat tavoitettasi suuremmaksi pienennä painoja ja suurenna toistoja.
Tässä lyhykäisyydessään.- gnbgfv
Joo siitähän tulee kuin Ronnie Colemaniksi kun käyttää isompia painoja. Et voi saada isoja lihaksia ellet syö enemmän kuin kulutat, eikä naiset muutenkaan voi natuna liian isoja lihaksia saada.
Muuta ruokavaliotasi niin alkaa paino laskea.
- kuurille vaan
Jos käy salilla vain 5-6 kertaa viikossa ja syö 4-6 kertaa päivässä sekä lisää samanaikaisesti ruokavalioon rahkaa ja raejuustoa ja marjoja/hedelmiä, niin on aivan varmaa, että paino nousee, kun kroppa ei aiemminkaan ole ollut kiinteä.
- Anonyymi
oon 16v ja panen ihan vitusti enmmän sen jälkee ku penkkaan yli 100kg muuten on tyttö
- Anonyymi
Liittyykö mitenkään palstan aiheeseen eli kamppailulajiin nimeltään paini?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957