Haluaisin näkijänä muutaman asian kertoa. Olen saanut tämän jo lapsena ja näkemisen lahjana. Se ei ole korteilla povaamista eikä mistään horoskoopeista kopioimista,
Asioiden näkeminen ei myöskään ole jokapäiväistä. Onneksi. Koska näkyjen jälkeen olo on aika tyhjä. Siksi itselläni on niin että teen tulkinnan 1-3 vrk kuluessa, koska tulkinnan tekeminen vaatii täyttä hiljaisuutta sekä tietyn olon, itselläni se on kuin transsiin menisi. Onneksi näkyjä ei tule koko ajan, voisi olla elämä aika hankalaa, sillä minäkin inhimillisenä ihmisenä käyn kaupassa, ystävien luona, hoidan lapsiani sekä kotia, ihan kuin kuka tahansa muukin.
Monesti tulkinnan teen yöaikaan, silloin on hiljaista sekä tiedän ettei puhelimeni soi.
Puhelintulkintoja en tee. Koska minulla näyt tulevat koska huvittavat ei ne tule liukuhihnalta. Toisilla on vastaanotto päiviä, heillä varmaan sitten näyt tulevat tuosta vaan. en myöskään halua että asiakkaat ovat minulle liukuhihna työtä.
Ja kyllä minä näen numeroita en aina mutta joskus. Käytän tiettyjä sanoja kun näen tietyn asian.
Ja kiitän henkilöä joka minulle ilmoitti että minun olisi tänne syytä katsoa.
Nyt voinkin samalla kertoa ketä tulkintaa ottaa että ole tänä aikana rento sekä avoin, näin energia kenttä ei mene ns. tukkoon. Minä myös katson tulevaisuutta, joillekkin menneisyys vaikuttaa siihen hyvinkin vahvasti silloin tietysti kerron siitäkin. Suosittelen myös lämpimästi,että vaikka tulkinnan on ottanut niin elää ihan sitä omaa elämäänsä ja menee eteenpäin, jos jää jumittamaan sinne kotiin niin taatusti asioita ei tapahdu, silloin on syytä katsoa peiliin.
Ihania pakkaspäiviä kaikille
Näkemisen lahja
18
1758
Vastaukset
- pieni ihminen
Voisitko kertoa sähköpostiosoitteesi jos teet sähköpostiin ennustuksia?Tarvitsisin apuasi aika pian enkä tahtoisi täällä kertoa pulmaani.
- tyytyväinen...
millaisella aikavälillä nämä sun tulkinnat yleensä tapahtuvat? :) en kysy pahalla vaan mietin vaan kun omasta tulkinnasta jo vuosi mennyt...tähän on pakko vielä sen verran kommentoida että itsellä tämä kotona olo on pikku pakko kun työ on sellainen että vapaa aikaa ei ole nii harvoin pääsee ihmisten ilmoille muuten kuin työn parissa :/ :D toki sekin varmasti vaikuttaa tulkinnan toteutumiseen...
mutta kaikkea hyvää sinulle Nina ja kiitokset kirjoituksestasi :)- N-Kallio
Laitahan spostiini viestiä niin keskustellaan sitä kautta tilanteestasi
- ♥♥♥
N-Kallio kirjoitti:
Laitahan spostiini viestiä niin keskustellaan sitä kautta tilanteestasi
Hei Nina :-) Kertoisitko kuinka pitkälle aikavälille suunnilleen näet. Tulkinnastasi alkaa olla kohta vuosi aikaa. Vielä ei ole tapahtunut yhtä isoa juttua josta kerroit. Kysyn ihan ystävyydellä, tarkoitukseni ei ole mitenkään mollata. Odotan vaan niin jännityksellä.
Aurinkoisia kevätpäiviä sinulle ja kaikille jotka tätä lukevat ! - Oraakkel
♥♥♥ kirjoitti:
Hei Nina :-) Kertoisitko kuinka pitkälle aikavälille suunnilleen näet. Tulkinnastasi alkaa olla kohta vuosi aikaa. Vielä ei ole tapahtunut yhtä isoa juttua josta kerroit. Kysyn ihan ystävyydellä, tarkoitukseni ei ole mitenkään mollata. Odotan vaan niin jännityksellä.
Aurinkoisia kevätpäiviä sinulle ja kaikille jotka tätä lukevat !Aikajanaa katsottaessa n. 5 vuotta.
- ♥♥♥
Oraakkel kirjoitti:
Aikajanaa katsottaessa n. 5 vuotta.
Kiitos kun vastasit.
Näin arvelinkin että aikaa saattaa kulua. Eletään tätä päivää ja annetaan huomisen tuoda mitä sitten tuokaan tullessaan.
Nautitaan lähestyvästä keväästä :-) - Jännäri
♥♥♥ kirjoitti:
Kiitos kun vastasit.
Näin arvelinkin että aikaa saattaa kulua. Eletään tätä päivää ja annetaan huomisen tuoda mitä sitten tuokaan tullessaan.
Nautitaan lähestyvästä keväästä :-)Ei vissiin ollu Nina joka vastas ..
Nämä ajat tässä näkemisessä meille asiakkaille ahdistavia ovatkin. Se ei välttämättä kauheasti piristä jos näkijä näkee esim.pitkään yksin olleelle kumppanin tulevaksi ja sitä saa kuitenkin odottaa vielä seuraavat 20 vuotta. Älkääkä nyt viisastelko että paras kun vaan elää elämäänsä. Pakosta sitä on niin tehtävä ellei sitten halua turvautua siihen ns.viimeiseen vaihtoehtoon
- yksi ihmisen lapsi
Hei ihmisen lapset! Itse näen unessa. Näen asiat pitkälle jopa 10vuoden päähän elämäni tapahtumat. Joskus sitten niitä tulee tutuista näen mitä tapahtuu. Ne tapahtuu sitten jopa seuraavalla viikolla tai kun menen kyseisen ihmisen luo neuvomaan tai auttamaan se on juuri tapahtunut. Voi mennä myös heidän kohdallaan puoleen vuoteenkin.
- Indigo nainen
Minäkin näen, usein aamutunneilla kun olen ns. unen ja valveillaolon välimailla.
Mummoni on lahjakas näkemään ja tiesi sukulaisten kuoleman aina etukäteen. MInulla kello pysähtyy tuona ko. hetkenä, on tapahtunut pari kertaa.
Näköjään meitä erityisen herkkiä on täällä useampikin, olisi kiva ihan vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia, mitä olette mieltä? "Yksi ihmisen lapsi" ja "N-Kallio", tunnetteko muitakin jotka ovat herkkiä tuntemaan ja näkemään? Saisikohan heitäkin tähän ketjuun mukaan? - ei kantsii
-toi nina ei kyllä näe mitään..
- pastaa
näkee se, euron kuvat silmissä kiiluu..
- menninkäinen.....
Nina ei ole kyllä mitenkään ahne, tulkinnat on edullisia ja vielä vastailee lisäkysymyksiinkin pitkänkin ajan päästä eikä veloita lisää, niin kuin eräät, mulle on nähnyt hyvin joten häneltä otan jatkossakin
- 1221xena
Näkeekö hän pitkälle vai lyhyelle aikavälille ? Odottelen vielä tapahtumia.....Uskon kyllä että voivat toteutua, aika vaan heitää vuodella, koska piti tapahtua viime kesänä jo. Hiljaa hyvä tulloo !
- menninkäinen.....
voihan niissä mennäkkin aikaa minulle kertoi asian että tapahtuu lähiaikoina ja tapahtuikin mutta yksi asia on jäänyt vielä toteutumatta, uskon että toteutuu koska muutkin asiat on toteutunut tulkinnan jälkeen
- terita
nina,olen työtön juuri tällä hetkellä.olisiko sulla tahtoa katsoa minulle nais-ihmiselle asioita hiukan.kertoisiko miten vältellä ikäviä ihmisiä,kun liikun paljon ja törmäilen pikkukaupungissa välillä niihinkin joista tulee negatiivisa juttuja.mitä näet kevätaikaan paraikaa? t talvikki.kovan elämän nuoresta saakka elänyt,keskiän aikaa seestyneemmin elämä mennyt. jos näet kerrotko poikkeuksellisesti vastauksen kysmyksen perään?
- pastaa
Mitä vetoa Nina kirjoitelee itse nää kaikki!
- Jännäri
ryhdy proteiinidieetille, pasta ja näkkileipä ei oo terveellisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847