Moi!
Osoitteessa galop.suntuubi.com sijaitsee virtuaalimaailman tuore tulokas, jo yhden hoitajan omaava pientalli. Olisiko sinussa ainesta lempeälle Trillalle, tuliselle Bucefalokselle tai Pisamalle... joka ei ole vielä saapunutkaan? Tallimme ylpeydenaihe on se, että hevosia saa käydä moikkaamassa vaikka ei ryhtyisikään hoitajaksi, joten voit ensin hiukan tutustua paikkaan yhden tai kahden käväisytarinan avulla ja vasta sitten tehdä valintasi. Tervetuloa tutustumaan!
Terveisin
Siiri
Galopin virtuaalitalli
Virtuaalitalli Galop etsii hoitajia!
Siiri
1
144
Vastaukset
- Ipi(hoitaja)
Mahtava paikka! Oon trillan hoitaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976