Psykiatrini on avaruusolento

Pelokas asiakas

Olen täysin vakuuttunut siitä, että psykiatrini on toiselta planeetalta invaasiota valmisteleva avaruusolento. En ole uskaltanut puhua kenellekään asiasta, sillä pelkään paljastuvani ja psykiatrini voisi tehdä minulle pahaa tai vaientaa minut pysyvästi.

Tässä muutamia todisteita epäilyilleni.

1. Hän on määrännyt minulle mielialalääkityksen, joka on aivan varmasti jokin kontrolloiva huumaava myrkky heidän planeetaltaan. Tällä hän pyrkii muuttamaan minut hyväksyvämmäksi tulevalle invaasiolle. Pilleri saattaa myös sisältää mutaatioita aiheuttavia yhdisteitä, jotka muuttavat minut joksikin toiseksi olennoksi. Kenties samanlaiseksi kuin he itse. Olenkin jättänyt pillerit syömättä ja uskottelen hänelle, että syön niitä.

2. Eräänä vastaanottopäivänä odotellessani hänen huoneensa läheisyydessä tapaamista, oven alaraosta välähti outo sininen leimahdus. Ties mitä energia/siirtosäteitä siellä oli käynnissä. Päästessäni vastaanotolle huoneeseen, siellä leijaili kumma tunkkainen lievästi mätä haju ja psykiatrini kasvot olivat hieman punoittavat. Ehkä hän juuri oli muuttanut muotoaan avaruusolennosta ihmiseksi ja siitä tämä haju ja punoitus.

3. Psykiatrini puhuu oudolla aksentilla suomea. Hän mumisee välillä tehdessään muistiinpanoja aivan kuin viestittäisi salakieltä jollekin toiselle taholle. Hänellä on myös kädessään pari punaista täplää. Hän tuijottaa minua pitkään ja pelkään hänen lukevan ajatuksiani. Aivan kuin hän näkisi lävitseni. Alan huolestua, että hän pian huomaa, etten ole syönyt "mielialalääkkeitä".

Mitä minun pitäisi tehdä? Kenelle tästä voisi kertoa? Luulen, että avaruusolentojen invaasio on lähempänä kuin koskaan aikaisemmin. Ties kuinka monta uhria on jo käännytetty heidän puolelleen. Jättimäiset palkokasvit odottavat meitä kaikkia kloonatakseen meidät sisässään. Taidan lopettaa käynnit psykiatrilla ja pysyä kotona piilossa.

37

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jes!!!

      Missä ne avaruusoliot asuu? Mulla on näkyvyys 4d:hen ja se on iso mesta. Tuo on iso salajuoni! Just mietin, että jonkun muun mun lisksi on tiedettävä tuosta!!!!

      Miksi muuten olet käynyt psykiatrin vastaanotolla?

      • Pelokas asiakas

        Psykiatrini väittää minun kärsivän harhaluuloista ja sanoo minun tarvitsevan lääkitystä ja mahdollista laitoshoitoa. Täysin käsittämätön väite. En varmasti mene laitokseen. Ties mitä kokeita he tekevät minulla siellä, eivätkä päästä koskaan pois. Psykiatristen sairaaloiden täytyy olla joitakin salattuja keskuksia, mistä muukalaisten invaasio alkaa. Salajuonelta tämä minustakin vaikuttaa ja vaarallisen isolta sellaiselta.


      • toinen potilas
        Pelokas asiakas kirjoitti:

        Psykiatrini väittää minun kärsivän harhaluuloista ja sanoo minun tarvitsevan lääkitystä ja mahdollista laitoshoitoa. Täysin käsittämätön väite. En varmasti mene laitokseen. Ties mitä kokeita he tekevät minulla siellä, eivätkä päästä koskaan pois. Psykiatristen sairaaloiden täytyy olla joitakin salattuja keskuksia, mistä muukalaisten invaasio alkaa. Salajuonelta tämä minustakin vaikuttaa ja vaarallisen isolta sellaiselta.

        Oletko soittanut poliisille? Tietolähteitteni mukaan ne ei ole vielä muuttuneet. Soita niille!


      • pyllyyyyy
        Pelokas asiakas kirjoitti:

        Psykiatrini väittää minun kärsivän harhaluuloista ja sanoo minun tarvitsevan lääkitystä ja mahdollista laitoshoitoa. Täysin käsittämätön väite. En varmasti mene laitokseen. Ties mitä kokeita he tekevät minulla siellä, eivätkä päästä koskaan pois. Psykiatristen sairaaloiden täytyy olla joitakin salattuja keskuksia, mistä muukalaisten invaasio alkaa. Salajuonelta tämä minustakin vaikuttaa ja vaarallisen isolta sellaiselta.

        miksi laitoshoitoa? uhkailetko muita?


      • Pelokas asiakas
        toinen potilas kirjoitti:

        Oletko soittanut poliisille? Tietolähteitteni mukaan ne ei ole vielä muuttuneet. Soita niille!

        Taidan soittaa. Voimme vain toivoa, etteivät viranomaiset ole vielä joutuneet muukalaisten valtaan. Muuten olemme pahassa pulassa.


      • Pelokas asiakas
        pyllyyyyy kirjoitti:

        miksi laitoshoitoa? uhkailetko muita?

        En uhkaile ketään. Pelkään vain hirveästi, että psykiatrini määrää minut pakkohoitoon. Se olisi hänelle varmasti mieleen saada minut suljettua pois yhteiskunnasta täysin muukalaisten armoille. Parempi linnoittautua asuntoon ja valmistautua taistelemaan maan vapauden puolesta.


      • jes!!!
        Pelokas asiakas kirjoitti:

        En uhkaile ketään. Pelkään vain hirveästi, että psykiatrini määrää minut pakkohoitoon. Se olisi hänelle varmasti mieleen saada minut suljettua pois yhteiskunnasta täysin muukalaisten armoille. Parempi linnoittautua asuntoon ja valmistautua taistelemaan maan vapauden puolesta.

        onko sulla yhteyttä niihin muukalaisiin? mulla on kun ovat jo vallanneet puolet mun aivoista, näen siis niiden maailmaan. onko kysyttävää?


      • Pelokas asiakas
        jes!!! kirjoitti:

        onko sulla yhteyttä niihin muukalaisiin? mulla on kun ovat jo vallanneet puolet mun aivoista, näen siis niiden maailmaan. onko kysyttävää?

        Arvasin, että joku täällä on jo melkein käännytetty. Taidatte olla psykiatrini kätyreitä. Ettäs kehtaatte kiusata minua. Tästä ulko-ovesta ei tule sisälle kukaan. En päästä teitä sisälle. En halua jättipalkokasvin sisään. Taistelen viimeiseen asti ja kuolen maata puolustaen.


      • ¡ totuus paljastuu
        Pelokas asiakas kirjoitti:

        Taidan soittaa. Voimme vain toivoa, etteivät viranomaiset ole vielä joutuneet muukalaisten valtaan. Muuten olemme pahassa pulassa.

        Tietolähteeni kertoi, ettei edes viranomaisiin voi luottaa. Ainoastaan Pöljän perukoilla olevan kukkakaupan setä osaa auttaa sinua.Vain hän tietää reseptin totuusseerumiin, jonka avulla kallonkutistajasi kertoo onko hän humanoidi.


      • Pelokas asiakas
        ¡ totuus paljastuu kirjoitti:

        Tietolähteeni kertoi, ettei edes viranomaisiin voi luottaa. Ainoastaan Pöljän perukoilla olevan kukkakaupan setä osaa auttaa sinua.Vain hän tietää reseptin totuusseerumiin, jonka avulla kallonkutistajasi kertoo onko hän humanoidi.

        Miten saan häneen yhteyden? Voinko soittaa? Onko hän varmasti luotettava? Jos hän on luotettava, niin hän on varmasti kuullut vastarintaliikkeestä, josta tietävät vain harvat. Minun on saatava selville psykiatrini salaisuudet. Tänään psykiatrini kehtasi soittaa minulle ja väittää, että tarvitsen välittömästi hoitoa joihinkin ihme harhoihin. Vai harhoihin. Minähän olen aivan kunnossa!


      • ¡ totuus paljastuu
        Pelokas asiakas kirjoitti:

        Miten saan häneen yhteyden? Voinko soittaa? Onko hän varmasti luotettava? Jos hän on luotettava, niin hän on varmasti kuullut vastarintaliikkeestä, josta tietävät vain harvat. Minun on saatava selville psykiatrini salaisuudet. Tänään psykiatrini kehtasi soittaa minulle ja väittää, että tarvitsen välittömästi hoitoa joihinkin ihme harhoihin. Vai harhoihin. Minähän olen aivan kunnossa!

        Erityistä varovaisuutta täytyy käyttää, ettei suunnitelma paljastu avaruuden asukeille. Ainoa turvallinen tapa sinun ja Pöljän poppaukon kommunikaatiolle on unimaailma. Hän tulee uneesi ensi yönä ja kertoo sinulle ohjeet kuinka saat häneen yhteyden irl. Muistat sen aamulla ja toimit sen mukaan. Luota häneen. Hän on pelastuksemme!


      • Pelokas asiakas
        ¡ totuus paljastuu kirjoitti:

        Erityistä varovaisuutta täytyy käyttää, ettei suunnitelma paljastu avaruuden asukeille. Ainoa turvallinen tapa sinun ja Pöljän poppaukon kommunikaatiolle on unimaailma. Hän tulee uneesi ensi yönä ja kertoo sinulle ohjeet kuinka saat häneen yhteyden irl. Muistat sen aamulla ja toimit sen mukaan. Luota häneen. Hän on pelastuksemme!

        Täytynee siis nukkua hyvin, että saa viestin kunnolla selville. Maapallon kohtalo on vaakalaudalla.


      • ¡ totuus paljastuu
        Pelokas asiakas kirjoitti:

        Täytynee siis nukkua hyvin, että saa viestin kunnolla selville. Maapallon kohtalo on vaakalaudalla.

        Olethan saanut nukuttua??

        Lähetin varmuuden vuoksi tuulen mukana unihiekkaa, jotta saat unen päästä varmemmin kiinni ja yhteyden viisaaseen mieheen.... Aikaa ei ole hukattavana. Muistuttihan kukkasetä, ettet sitten saa käyttää totuusseerumia vääriin tarkoituksiin? Jos niin teet, muutut sammakoksi. Mehän emme halua, että sankarimme on limainen kurnuttaja. :)


    • ghjkhgkl

      Oletkos varannut tarpeeksi ruokaa ja juotavaa sekä vessapaperia ja pesuaineita? Muuten naapurit voivat alkaa valittamaan pahasta hajusta joka leviää käytävään.

      Taidat itse olla avaruusolento ja pelätä paljastumistasi.

      • Pelokas asiakas

        Enkä ole! En varmasti ole! Jos vessapaperi loppuu, huuhtelen persauksen vedellä. Ruoan loppuessa tilaan pizzaa. En tule ulos ennen kuin invaasio on pysäytetty ja jättipalkokasvit tuhottu!


    • ghjkhgkl

      Mutta sulla pitää olla rahaa kotona jolla pizzat maksat , muuten ei hyvä peri. Toki parempi on tehdä pizzatkin itse. Veikkaan , että tulet ulos kun valkotakkiset hakevat sinua kodistasi.
      Siihen saakka on näyteltävä mahdollisimman normaalia elämää ettet sen perusteella lennä kämpästäsi.
      Toisaalta ihmisten keskellä olet turvassa paremmin kuin linnoittaumalla kämppääsi. Siis vilkkaaseen aikaan käyt ostoksilla.
      http://www.survivalisti.fi/ tuolla sulle lukemista iltapuhteiksi.

      • Pelokas asiakas

        Pakko jotenkin selvitä. En kohta tiedä mitä teen. Valkotakkiset ovat varmasti mukana invaasion toteuttamisessa. Ehkä tuolta linkistä selviää jotain, millä peittoan nämä avaruusolennot. Taistelen vapautemme ja maan puolesta, enkä anna muukalaisten tärvellä planeettaamme!


    • ghjkhgkl

      kuten sanottu aiemmin, elät mahdollisimman normaalia elämää . Vastaat puhelimeen ja käyt kevyttä nitä-näitä-jutustelua. Olemalla edes teeskentelemällä "normaali" , sulautuu joukkoon huomaamattomasti.
      Linnoittautuminen kotiin herättää paljon epäluuloja.

    • Meilläkin

      asusti joskus avaruusolio. Sen nimi oli zyprexa.

    • harha vainio

      Mitä hiien kasvia pureskelemalla pääsee tuommoiseen hypeen?
      Kertokaa äkkiä mullekin. Päästään sitten yhdessä kehittelemään näitä
      psykiatrini on alieni ja psykologit sun muut sen jälkeläisiä, samaa alien verta.

    • täidenmunia

      mulle ne tuli yhtäkkiä. olin kärsinyt isoista mielialanmuutoksista muutaman kuukauden. En usko alieneihin mutta muihin olioihin kylläkin. En kyllä jaksa vatvoa omiani noin kovaa kun tuo keskustelun aloittaja, mutta eipä nuo mihinkään tunnu kokonaan minnekkään häviävän.

    • tissi kuoro

      Mites taistelu sujuu? Joko on alienit tapettu ja maassa rauha?

      • apuwa!!

        sankarimme on varmaan muuttunut sammakoksi :)


    • 13+13

      Käytkö Anselmi avaruusapinalla?

    • k-paxilainen

      ja mä kuvittelin olevani sekaisin

    • äiti MAMA

      Toivotan teilla kaikille kauniita unia ja rauhallista yötä.

      Palataan huomenissa asiaan uudelleen.

      Rakastan teitä omina itseinänne.

    • Sääliksi käy..

      Tässä oli varmaankin yhden hulluksi tulleen psykiatrin ammatillinen taidonnäyte.

    • Alienien retuuttama

      Ei kai toisia sais haukkua hulluiksi tai muuta.
      Aloittajalla oli hyvä vaihtoehtoinen, humoristinenkin katsantokanta monien
      mieliä kaivertavaan nykyaikaisen elämän yhteen osa-alueeseen.

      Mä kaipaan tota kykyä suhtautua humoristisesti asioihin, aikoinaan kykenin
      minäkin siihen paremmin, katos vaan sekin matkan varrelle jonnekin.
      Voiskohan sen oppia vielä uudelleen?

    • afsghzdjxkc

      varmaan joutunut jo pakkohoitoon kun ei lisää tektstiä tule aloittajalta.

    • :DDDD

      kiitos nauruista.:D

    • Pelokas asiakas

      Olen vielä paikalla. Toistaiseksi olen saanut pidettyä vieraat poissa asunnostani. Mietin uusia strategioita, miten edetä tilanteessa. Isännöitsijä yritti tällä viikolla tulla käymään mutta käskin häipyä vedoten kiireisiin asioihin. Hänkin saattaa olla jo muukalaisten vallassa. Ei syytä huoleen. En alistu laitoshoitoon. Saavat tulla kirveiden kanssa hakemaan mutta taistelen loppuun asti.

      Maapallon ja vapauden puolesta ihmiset! Ei anneta periksi! Ei koskaan! Perkele! Rautaa rajalle!

      • Pelokas asiakas

        Pieni lisäys.

        Vessanpönttöni meni toissapäivänä tukkoon. Olen lievästi sanottuna ongelmallisessa tilanteessa. Joudun tyhjentämään jätökset parvekkeelta alas öisin, etten jäisi kiinni valoisaan aikaan. Varsinainen ongelma on se, että parveke on äärimmäisen vaarallinen paikka ufosieppausten vuoksi. Koen suurta ahdistusta aina tyhjentäessäni päivän aikana täyttyneen ämpärin.

        Taistelu jatkuu silti. En tiedä onko tämäkin muukalaisten juoni, jolla yrittävät savustaa minua ulos asunnosta. Periksi en anna. Nyt tarvitaan uusia kontakteja, jotka eivät ole vielä muukalaisten vallassa. Taistelu jatkuu!


      • apua tarjolla
        Pelokas asiakas kirjoitti:

        Pieni lisäys.

        Vessanpönttöni meni toissapäivänä tukkoon. Olen lievästi sanottuna ongelmallisessa tilanteessa. Joudun tyhjentämään jätökset parvekkeelta alas öisin, etten jäisi kiinni valoisaan aikaan. Varsinainen ongelma on se, että parveke on äärimmäisen vaarallinen paikka ufosieppausten vuoksi. Koen suurta ahdistusta aina tyhjentäessäni päivän aikana täyttyneen ämpärin.

        Taistelu jatkuu silti. En tiedä onko tämäkin muukalaisten juoni, jolla yrittävät savustaa minua ulos asunnosta. Periksi en anna. Nyt tarvitaan uusia kontakteja, jotka eivät ole vielä muukalaisten vallassa. Taistelu jatkuu!

        Hyvä, että meni tukkoon! Muukalaiset tulevat helposti kylään viemäreiden kautta rotiksi muuntautuneina.

        Kääriydy folioon, kun menet parvekkeelle. Näin he eivät pysty havannoimaan sinua.


    • sininen alien

      Mä olisin voinut auttaa sinua muttei kelvannut!

    • Tarvitset apua

      Vaikuttaa siltä, että olet psykoosissa. Tarvitset lääkityksen ja apua. Tilanteesi vaikuttaa erittäin huolestuttavalta. Sinulla ei ole sairaudentuntoa tällä hetkellä ja et näe tilannetta realistisesti. Voitko soittaa hätäkeskukseen ja pyytää itsellesi ambulanssin, pääset tarkkailuun, saat hoitoa ja lääkkeen, joka helpottaa pelkojasi sekä muuttaa käsityksesi maailmasta, jossa nyt elät. Maailmasi on oman mielesi tuotosta, eikä todellista. Se kuuluu sairauteen, joka on hoidettavissa lääkkeellä. Toimintakykysi on erittäin huolestuttavan huono tällä hetkellä. Tarvitset ehdottomasti kiireellistä hoitoa.

      • ole hyvä.

        vaikuttaa siltä, että sinä tarvitset huumorintajua.....


    • palkovapaa kasvi

      Niin se tämä nykyaika ja alienit meitä jalostaa. Tässäkin alkaa olla jo
      50-60 lukujen nostalgiaa.

      Siellä ei kuljeta pihalle asti, nurkkaan vain lasketaan kumpikin lasti.
      Ja sitten kumaistaan pahaa aavistamattoman Joosepin niskaan sankollinen,
      kun Jooseppi on konttaamassa takaisin asunnolleen pubireissulta.
      Jos aloittaja vielä käyttää risaista yöpaitaakin, hommahan alkaa olla lähes
      Ryysyrannan tasoista toimintaa.

      Vaan jospa se onkin alieneiden ja niiden kätyrien salainen tavoite, saada
      kansa takaisin Ryysyrannan aikaiselle tasolle.
      Pidetään lippu korkealla alieneista vapaan vyöhykkeen kunniaksi.
      Tjaah, pitäiskö sinne parvekkeelle lisäksi ripustaa kaiteen yli roikkumaan
      jokin merkkiliina sen merkiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe