Mieheni antaa minulle silloin tällöin suuseksiä ja haluaisi, että minä myös ottaisin häneltä suihin. Mutta kun en pysty enkä osaa. :(
a) Pehmeä miehen kalu ei näytä miltään minkä todellakaan haluiaisin tuoda edes lähelle suutani. :x Jos taas mies on kiihottunut ja touhutippoja tullut ulos, pelkästään jo niiden haju ja liukkaus ällöttävät minua. Minua oksettaa ajatuskin spermasta suussani eikä asiaa auta yhtään se, että yleensäkin yökkään tosi herkästi.
ja
b) Edellä mainituista syistä en ole koskaan ottanut suihin - en nykyiseltä enkä edelliseltäkään mieheltäni. (Tähän ikään mennessä - joo, tiedetään, noloa on.) Siksi minusta tuntuu, etten oikein edes tiedä mitä tehdä. Olen kyllä katsonut netistä kuvia ja videoita, mutta kun itse pitäisi tehdä jotakin niin tuntuu tosi kömpelöltä... ja lisäksi ongelma a).
Tämä asia aiheuttaa meidän suhteessa paljon pahaa mieltä, kun mieheni luulee että pidän nimenomaan hänen vartaloaan ja kaluaan vastenmielisinä. Olen yrittänyt selittää, ettei asia ole niin, mutta ei hän taida minua uskoa kun en sitten kuitenkaan pysty ottamaan häneltä suuhun. :( Haluaisin vain tehdä kullalleni hyvää ja antaa hänelle nautintoa niin kuin hän haluaa. :(
Mitä ihmettä voisin tehdä? :(
Ja VAIN asiallisia vastauksia, kiitos.
suihinotto-ongelma
22
1668
Vastaukset
- nainen86
Sori tuplapostaus, luulin ensin ettei viesti tullut perille kun S24 herjasi. :P
- voisin tehdä? :(
Sopiva nousuhumala saattaisi auttaa alkuun.
- Ei-nuolija
Katsos tässä maailmassa asia on niin, että sinulla naisena on oikeus kieltäytyä ottamasta suihin, jos se ällöttää sinua, ja kaikki kyllä ymmärtävät. Jos mies jättää sinut siksi, ettet ota suihin, mies on vastenmielinen sika.
Meidän miesten taas on pakko nuolla teitä naisia, ja jos emme halua, kukaan ei ymmärrä. Jos nainen jättää meidät siksi, ettemme nuole pillua, olemme silloinkin vastenmielisiä sikoja.
Ole onnellinen, että synnyit naiseksi.- nainen86
No minua ainakaan ei ole kenenkään pakko nuolla eikä nuolemattomuus tee kenestäkään vastenmielistä sikaa. :D Ihan oikeasti voisin hyvin elää ilman suuseksiä, ei nuolluksi tuleminen ole minusta mitenkään niiiiiin erityisen mahtavaa, vaikka mieheni sen hyvin tekeekin. En ikinä pyydä sitä, hän melkeinpä vaatii saada välillä nuolla minua. Mutta ymmärtäisin 100 % jos hän ei haluaisi. Minä en haluaisi nuolla itseäni. :D
- Zathura
Ikinä ei ole pakko tehdä kummankaan seksissä mitä ei halua. Ei siis suuseksiä, jos ei tosiaankaan halua. Homman voi hoitaa yhtä hyvin käsipelilläkin. Niin vaativa ei kenenkään pidä olla tai jos on, hylkää. Seksin kun on tarkoitus olla hauskaa ja mukavaa kummallekin.
- yksi herkkä luontoinen
Olisiko makukondomista tai kondomista apua? Itse aikoinaan koin suihinoton vastenmielisenä, mutta kondomin kera aloitin ja nykyään onnistuu ilman.
- nainen86
Kyllä kumista varmasti olisi minulle paljonkin apua, mutta mieheni yksinkertaisesti vihaa niitä. Hän sanoo kondomin olevan totaalinen turn-off, joten se taitaa olla poissuljettu konsti. :/
- Monia makuja.
nainen86 kirjoitti:
Kyllä kumista varmasti olisi minulle paljonkin apua, mutta mieheni yksinkertaisesti vihaa niitä. Hän sanoo kondomin olevan totaalinen turn-off, joten se taitaa olla poissuljettu konsti. :/
Makuliukkari, kermavaahto? Tai vaikka sinappi, jos se miellyttää.
- jepulista1
nainen86 kirjoitti:
On se sun mieskin jotenkin vammanen, jos ei voi antaa kumin kanssa ensin harjoitella.
Mitäs jos hinkkaatte sen kullin ihan puhtaaksi.
- oijoi1
Maistuukohan miehesi eritteet pahalle..? Mulla ex-miehen sperma oli niin pahaa että en koskaan ottanut sitä suuhun asti.Nykyään kun enemmän kokemuksia niin kaluissa eroja!Uusimmalla ei maistu millekkään.
Miksi löysän vehkeen pitäsikään ollaerityisen kiihottava? Mulla se tuottaa iloa kun otan löysän vehkeen ja tunnen miten se kovenee. Tiedän että se tekee rakkaalleni hyvää ja siitä nautin sit itsekin. Eli älä odota aluksi että se olisi sulle kiihottavaa vaan keskity ja kuuntele miestäsi..nautinto tulee sieltä kun miehesi alkaa voihkia.
Jos yökkyyttää niin ole sinä kontillaan miehen päällä niin että voit määrätä itse miten syvälle sen otat.
Itse olen ajan kanssa oppinut nauttimaan siitä itsekin niin että välillä on pakko saada suuhun...- nainen86
Kiitos vastauksesta, on mulla tässä asiassa monenlaista opittavaa ja "yli päästävää", mutta jospa se tosiaan auttaa kun yritän aluksi vain pitää omat ällötysajatukseni taka-alalla ja keskittyä mieheni nautintoon. :-)
- Mmmm.
Vaimoni on hyvä ja innokas suihinottaja, ottaa myös loppuun asti. Kysyinpä häneltä mielipiteen asiaan. Hän sanoi, mikä pakko ottaa suuhun, jos ei tykkää.
- Kukin tavallaan!
Olen sinua yli kymmenen vuotta vanhempi. En minäkään erityisemmin pidä suuseksistä, nykyään sen enempää ottavana kuin antavanakaan puolena. Tulee sitä silloin tällöin harrastettua kuitenkin. Ja jos jostain syystä itseäni ei haluta tai laiskottaa, niin otan mieluummin suuhun kuin "annan".
Mitä jos puhuisit miehellesi suuseksiin liittyvistä tuntemuksistasi? Luulisi hänen ymmärtävän. Ja voi olla, että jo puhumalla asian inhottavuus vähenee tai löytyy kompromisseja.
Minulla ainoastaan ex-mieheni kalu oli epämielyttävän hajuinen, pesusta huolimatta. Joten siihen vertailukohtaan nähden raikkaat penikset ovat ihania. Spermaa pidän epämielyttävänä, mutta se ei johdu mausta, vaan koostumuksesta. Sännistän sylkemään sperman pian pois, ja sen toki mieskin osaa ennakoida.
Mikään hyvä suihinottaja en itsekään ole. Syvyyttä säätelen laittamalla kädet putkeksi suun eteen, mikään syväkurkku en ole. Suuseksissä saa mielestäni käyttää käsiä apuna ja välillä pitää taukoja suutyöskentelyn osalta. Suuseksiä on jo pelkkä terskan alapuolen nuoleminenkin. Yleensä mies pystyy varoittamaan, että kohta tulee, jos nainen ei halua loppuun asti ottaa suihin. Eli vaihtoehtoja suuseksissäkin löytyy vähäisestä peniksen pusuttelusta syvälle kurkkuun ja sperman nielemiseen.- nainen86
Kiitos paljon vastauksesta! Täytyy ottaa tämä puheeksi kotona vaikka se tuntuukin aika vaikealta nyt kun meillä on ollut asian kanssa "ongelma" jo aika pitkään. Mutta se on varmasti viisasta. Kiitos muista vinkeistä myös!! :-)
- seppo_1998
kokeilin taannoin kikkaa, laukesin ukkini peräreiän ympärille, jonka jälkeen hyppäsin kieli ulkona suoraan spermaisen peräreiän sekaan.
kyllä maistui! - EsbååÅ
Varoitus nainen86: Jos et tosiaan tiedä mitä teet suihinotossa, niin jätä väliin. Miehenä voin sanoa, että huono suihinotto on todella etovaa puuhaa. Pitäisi muka seistä kun toinen ei osaa hommiaan.. Tyypillisiä virheitä: ei osaa imeä kovaa, ei osaa ottaa tarpeeksi syvälle, hampaat osuvat.
Jätä väliin, jos et halua traumatisoida miestä jos teillä nyt on seksielämä muuten ok. Vasta jos todella osaat hommat varmasti, niin sitten eri asia.
Usko pois, tämä kokemuksen äänellä. - äly hoi
esbåå: milläs se "varmasti osaa" jos ei ole harjotellut, eiköhän sitä harjottelemalla tulla paremmiksi tässäkin asiassa.
- Jooo.........
Se vois harjoitella vaikka naapurin miehellä.. :P
- Banaani.
Jooo......... kirjoitti:
Se vois harjoitella vaikka naapurin miehellä.. :P
Banaani on parempi, hampaanjäljet ei saa näkyä, sitten menee oikein.
Banaani. kirjoitti:
Banaani on parempi, hampaanjäljet ei saa näkyä, sitten menee oikein.
Naisen pilluhan on samallainen ruummiin osa kuin huulet joten ei sen nuoleminen olen senkummenpaa ja apkein hyvä ja mieluisa esileikki.Pidän pillun nuolemisesta ja o0len muutaman nulutkin jo tähän ikään ::)
- Anonyymi00021
edvart5 kirjoitti:
Naisen pilluhan on samallainen ruummiin osa kuin huulet joten ei sen nuoleminen olen senkummenpaa ja apkein hyvä ja mieluisa esileikki.Pidän pillun nuolemisesta ja o0len muutaman nulutkin jo tähän ikään ::)
Ottakaa suihin saunassa tai pesuhuoneessa niin pääsette heti sylkee pois ja pesee,ei se mitään myrkkyä ole joka heti tuhoaa,siellä vaimonikin ottaa eikä ole ongelmaa
- Anonyymi00022
Kokeile ensin kumin kanssa. Jotkut makukortsut on ihan kivan makuisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877