Olen parikymppinen nuori nainen ja tuntuu aivan ihanalta, kun joku hyväilee mahaani. Varsinkin alavatsan koskettelu tuntuu älyttömän hyvältä! Pidän myös kovin toisten ihmisten vatsoista ja etenkin pienet 'pömppö'mahat varsinkin naisilla ovat ihania silitellä. Miehillä taas vatsalihakset ovat ihania, mutta pidän myös miehellä pehmeästä mahasta, mikään iso kaljamaha ei kuitenkaan sytytä.
Tästä seuraakin se, että vaikka tavallaan haluaisin treenata vatsalihaksiani, niin en raaski luopua pienestä pömppömahastani. Olen silti hoikka xs-s kokoa ja harrastan jonkinverran liikuntaa, mm. kuntopyöräilyä ja joskus hölkkäilen.Lähinnä uusia farkkuja sovitttaessa mietin vatsalihasten treenaamista, kun muuten pienempi koko mahtuisi, mutta lantiota ja masua puristaa ikävästi. Mietin myös, että varmaan muiden mielestä täysin litteä/treenattu maha näyttäisi paremmalta..
Itsellä voi tuntua sellaista ihanaa pientä 'muljahtelua' mahassa, jos toinen sitä hieroo. Siivelen myös itse mahaani. Ystäväni varmaan ihmettelisivät jos kertoisin, mutta en harrasta muuten yhdenillanjuttuja, eli en halua seksiä yhdenillantutun kanssa, mutta yöksi viereeni nukkumaan voin mukavan uuden tuttavuuden ottaa ja tällöin vatsan silittely on tehdä hulluksi!
Miten muilla, pidättekö mahanne hyväilystä tai toisen vatsan hyväilystä? Onko mahan ulkonäöllä/koolla merkitystä, entä ihmisen sukupuolella?
Masufetissi..
4
378
Vastaukset
- JeanD
Aivan todella mukavaa on hyväillä sellasista pullukkaa naisen vatsaa !
Silitellä ja suudella - se ei voi sillon olla ihan lautakova, vaan pitää olla muhkeaa muotoa , pehmeyttä. - Harktotis
Olen parikymppinen mies ja monesti sängyssä maatessa silmät kiinni hyväilen mahaani uneksien, että joku tyttö hyväilisi minua ja minä häntä. Ehkä tästä johtuen herään joskus paita ylös vedettynä. Minäkin tykkään alavatsasta ja välillä ylempääkin rintakehän alueelta. Unikaverista tulee aina haaveiltua, varsinkin näin ystävänpäivän alla. Harrastan punttisalia, mutta tällä hetkellä olen enemmän hoikka kuin lihaksikas. Olen kyllä ajatellut vatsalihasten asentamista.
Olen aina ihaillut naisten pyöreitä, pehmeitä pömppiksiä ja isompiakin pyöreitä masuja naisella.
Unelmani olisi että löytäisin naisen joka tykkäisi siitä kun hyväilen hänen suloista pyöreää pömppistä. Kyseinen nainen myös tykkäisi hyväillä minun pyöreää mahaani.- Hyprit
Minulla on ihan yleisesti masufetissi ja myös napafetissi. Tykkään sekä tasaisista että vähän pöyreistä vatsoista. Ensimmäiset seksuaaliset ajatukseni jo pikkupoikana liittyivät vanhempien tyttöjen ja nuorten naisten napapaitoihin ja bikineihin. Pidän yhä aikuisena eniten siitä, että nainen paljastaa masunsa olematta alasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321