Masufetissi..

ruusuntähkä

Olen parikymppinen nuori nainen ja tuntuu aivan ihanalta, kun joku hyväilee mahaani. Varsinkin alavatsan koskettelu tuntuu älyttömän hyvältä! Pidän myös kovin toisten ihmisten vatsoista ja etenkin pienet 'pömppö'mahat varsinkin naisilla ovat ihania silitellä. Miehillä taas vatsalihakset ovat ihania, mutta pidän myös miehellä pehmeästä mahasta, mikään iso kaljamaha ei kuitenkaan sytytä.

Tästä seuraakin se, että vaikka tavallaan haluaisin treenata vatsalihaksiani, niin en raaski luopua pienestä pömppömahastani. Olen silti hoikka xs-s kokoa ja harrastan jonkinverran liikuntaa, mm. kuntopyöräilyä ja joskus hölkkäilen.Lähinnä uusia farkkuja sovitttaessa mietin vatsalihasten treenaamista, kun muuten pienempi koko mahtuisi, mutta lantiota ja masua puristaa ikävästi. Mietin myös, että varmaan muiden mielestä täysin litteä/treenattu maha näyttäisi paremmalta..

Itsellä voi tuntua sellaista ihanaa pientä 'muljahtelua' mahassa, jos toinen sitä hieroo. Siivelen myös itse mahaani. Ystäväni varmaan ihmettelisivät jos kertoisin, mutta en harrasta muuten yhdenillanjuttuja, eli en halua seksiä yhdenillantutun kanssa, mutta yöksi viereeni nukkumaan voin mukavan uuden tuttavuuden ottaa ja tällöin vatsan silittely on tehdä hulluksi!

Miten muilla, pidättekö mahanne hyväilystä tai toisen vatsan hyväilystä? Onko mahan ulkonäöllä/koolla merkitystä, entä ihmisen sukupuolella?

4

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JeanD

Aivan todella mukavaa on hyväillä sellasista pullukkaa naisen vatsaa !
      Silitellä ja suudella - se ei voi sillon olla ihan lautakova, vaan pitää olla muhkeaa muotoa , pehmeyttä.

• Harktotis

Olen parikymppinen mies ja monesti sängyssä maatessa silmät kiinni hyväilen mahaani uneksien, että joku tyttö hyväilisi minua ja minä häntä. Ehkä tästä johtuen herään joskus paita ylös vedettynä. Minäkin tykkään alavatsasta ja välillä ylempääkin rintakehän alueelta. Unikaverista tulee aina haaveiltua, varsinkin näin ystävänpäivän alla. Harrastan punttisalia, mutta tällä hetkellä olen enemmän hoikka kuin lihaksikas. Olen kyllä ajatellut vatsalihasten asentamista.

• Olen aina ihaillut naisten pyöreitä, pehmeitä pömppiksiä ja isompiakin pyöreitä masuja naisella.

Unelmani olisi että löytäisin naisen joka tykkäisi siitä kun hyväilen hänen suloista pyöreää pömppistä. Kyseinen nainen myös tykkäisi hyväillä minun pyöreää mahaani.

• Hyprit

Minulla on ihan yleisesti masufetissi ja myös napafetissi. Tykkään sekä tasaisista että vähän pöyreistä vatsoista. Ensimmäiset seksuaaliset ajatukseni jo pikkupoikana liittyivät vanhempien tyttöjen ja nuorten naisten napapaitoihin ja bikineihin. Pidän yhä aikuisena eniten siitä, että nainen paljastaa masunsa olematta alasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      87
      3291
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      143
      2878
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      194
      2860
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      219
      2444
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      130
      1873
    6. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      201
      1763
    7. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      46
      1715
    8. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1249
    9. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      88
      1085
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      196
      1066
    Aihe