Puolimatkan talli, kokemuksia?

heppa00

Eli oisin vaihtamassa tallia. Kokemuksia puolimatkasta? Ja voitte myös sanoa hyviä talleja/ratsastuskouluja uusimaalta/itä-uusimaalta.

32

3791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkutipu

      Ihan superpaikka. Mahtavat hevoset ja ihanat opettajat. Ilmapiiri kiva ja napakka opetus. Osaavat hepat.

    • Krisse29

      Minun kokemukseni toisenlainen... hepat ihan ok perusratsastamiseen, mutta opettaja/omistaja ei niin ok (varsin omaperäinen) ja ryhmätkin toisinaan olleet isoja . Hinta/laatusuhde ei myöskään minusta kohtaa.

    • Lisa72

      En suosittele! Ei kovin ammattitaitoisen oloista. Tuolla suunnalla on kuitenkin vaihtoehtoja, niin suosittelen valitsemaan jonkin toisen ratsastuskoulun. Varmasti löytyy moni tasokkaampi paikka...

      • esteratsastus

        itse olen 11v tyttö ja harrastan siellä ratsastusta omasta mielestäni paljon paremti kuin muut paikat.


      • Anonyymi

        Minun mielestä paikka on ihan super! Ja hevoset ihan mahtavia! Oon menny: Kaapolla, Martilla ja Escolla. Talli itsestään ei ole kovin hieno mutta en aijo vaihtaa!!


      • Anonyymi
        esteratsastus kirjoitti:

        itse olen 11v tyttö ja harrastan siellä ratsastusta omasta mielestäni paljon paremti kuin muut paikat.

        Mä oon samaa mieltä
        T: 9v tyttö


    • Jeije123

      Puolimatkassa on monenlaisia ja ihania hevosia! Niillä pääsee pitkälle. Opetus on laadukasta ja tunneilla on ratsastajia päivästä riippuen 2-7. Hinta-laatusuhde on kohillaan :) 5 vuotta oon siellä käynyt ja en oo ainakaan ihan heti pois vaihtamassa!!

    • Entykännyt

      Sain omistajasta erittäin huonon kuvan :((((

      • Anonyymi

        en ymmärrä mikä paikassa pännii. tai miksi ihmiset tulevat nettiin valittamaan asioista. kun se ei auta mitään. puolimatkan talli on hyvä paikka. ja Puolimatkan Matte on upea tamma. se on tallin oma kasvatti. syntynyt 2012. en tosiaankaan vaihtaisi tallia. vain joidenkin urputtajien takia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ymmärrä mikä paikassa pännii. tai miksi ihmiset tulevat nettiin valittamaan asioista. kun se ei auta mitään. puolimatkan talli on hyvä paikka. ja Puolimatkan Matte on upea tamma. se on tallin oma kasvatti. syntynyt 2012. en tosiaankaan vaihtaisi tallia. vain joidenkin urputtajien takia!

        ihan kiva paikka sekä kivat ratsut. Puolimatkan Matte on yksi lempparini. se on siis tallin oma kasvatti vuodelta 2012.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan kiva paikka sekä kivat ratsut. Puolimatkan Matte on yksi lempparini. se on siis tallin oma kasvatti vuodelta 2012.

        ja kaikki siellä ovat kivoja. ei ole asiallista haukkua ketään tai puhua kenestäkään pahaa. selän takana ja varsinkaan netissä! en haukkuisi muutenkaan! Tähti-Serafina on uusi hevonen ja ainakin minun mielestä ihana. se on syntynyt 2002 .


      • Anonyymi

        Miten?


      • Anonyymi

        En tiiä millä tavalla oot huonon käsityksen saanu mutta mun mielestä Tuulia on tosi kiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ymmärrä mikä paikassa pännii. tai miksi ihmiset tulevat nettiin valittamaan asioista. kun se ei auta mitään. puolimatkan talli on hyvä paikka. ja Puolimatkan Matte on upea tamma. se on tallin oma kasvatti. syntynyt 2012. en tosiaankaan vaihtaisi tallia. vain joidenkin urputtajien takia!

        Joo Matte on kyllä paras! Oon menny sillä vaan kerran mutta haluun kyllä mennä toistekin! Enkä kyllä vaiha paikkaa!
        Eli samaa mieltä


      • Anonyymi

        Tallin omistaja "töykeä" kun puhuu, kävelee pois ja olettaa että seuraisit häntä. Jonna tallityöntekiä on ilkeä ja kireä eikä saa apua vaikka pyytää. Reetta ja Aada ovat todella mukavia ja osaa opettaa :) he ovat parhaita opettajia mitä voi olla!!! Jotkin hevoset ovat ilkeitä, purevia, potkivia mutta jotkut osaavat olla mukavia. Suosittelen harkitsemaan muuta tallia koska tunnin opetus on hyvää joo mutta ryhmäkoot ovat yli mitotettuja tunnilla on 4-10 ratsukkoa saman aikaisesti eikä kentällä pääse tekemään mitään. 10 kerran kortti maksaa tuolla tallilla 410€???!!! Eli 41€/kerta joka on tohon opetukseen TODELLA paljon. Omistajasta vielä että viesteissä hän on mukava, mutta todellisuudessa hän on ilkeä, töykeä ja ylimielinen joka moittii kun tekee vähänkään väärin eikä kerro mitä pitäisi tehdä tunneilla ei palkitse onnistumisesta vaan kiinnittää huomiota mm. Siihen että satulahuopa ja ratsastajan vaatteet eivät kohtaa. Tunnin alusta menee aikaa siihen kun opettaja on jossain muualla n. 5-15min. olen miettinyt vaihtaa tallia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kaikki siellä ovat kivoja. ei ole asiallista haukkua ketään tai puhua kenestäkään pahaa. selän takana ja varsinkaan netissä! en haukkuisi muutenkaan! Tähti-Serafina on uusi hevonen ja ainakin minun mielestä ihana. se on syntynyt 2002 .

        Olen samaa mieltä!! Mun kokemus Puokista on tosi hyvä!!! Osku on mun ehdoton lemppari vaikka osaakin olla ponimainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tallin omistaja "töykeä" kun puhuu, kävelee pois ja olettaa että seuraisit häntä. Jonna tallityöntekiä on ilkeä ja kireä eikä saa apua vaikka pyytää. Reetta ja Aada ovat todella mukavia ja osaa opettaa :) he ovat parhaita opettajia mitä voi olla!!! Jotkin hevoset ovat ilkeitä, purevia, potkivia mutta jotkut osaavat olla mukavia. Suosittelen harkitsemaan muuta tallia koska tunnin opetus on hyvää joo mutta ryhmäkoot ovat yli mitotettuja tunnilla on 4-10 ratsukkoa saman aikaisesti eikä kentällä pääse tekemään mitään. 10 kerran kortti maksaa tuolla tallilla 410€???!!! Eli 41€/kerta joka on tohon opetukseen TODELLA paljon. Omistajasta vielä että viesteissä hän on mukava, mutta todellisuudessa hän on ilkeä, töykeä ja ylimielinen joka moittii kun tekee vähänkään väärin eikä kerro mitä pitäisi tehdä tunneilla ei palkitse onnistumisesta vaan kiinnittää huomiota mm. Siihen että satulahuopa ja ratsastajan vaatteet eivät kohtaa. Tunnin alusta menee aikaa siihen kun opettaja on jossain muualla n. 5-15min. olen miettinyt vaihtaa tallia

        Nyt taitaa olla käytöksessä vikaa koska mulle Jonna ja tuulia on ollut älyttömän mukavia (3vuotta käynyt) ja mun mielestä tallilla kaikki opettajat on hyviä ja osaavia.


    • 1ssu

      en huomannu mitään huonoa kun kerran kävin siellä katsomassa.siitä on kyllä jo useampi vuosi, se oli jotain 2010-2011.mut en nähny mitään moitittavaa.

      • Anonyymi

        kiva talli ja kivoja hevosia. Tähti-serafina on ilmeisesti aika uusi hevonen tällä tallilla. jos talli ei miellytä ei ole pakko käydä. aina voi vaihtaa toiseen talliin.


    • Anonyymi

      Tosi kiva paikka ja kivat hevoset/ponit! Helppo aloittaa ratsastus ja apua kyllä saa, suosittelen😊

      • Anonyymi

        ainakin itse olen aina saanut tarvittaessa apua. ja tähti-serafina on iästään tulimatta reipas. ei mikään ikäloppu. virtaa riittää.


    • Anonyymi

      Mahtava tunnelma ja ihanat opettajat. Apua löytyy aina ja toiveheppaa saa toivoa! Suosittelen

      • Anonyymi

        näin on. Puolimatkan Matte on kiva ja ei ole siis ostettu vaan syntynyt tallilla.


    • Anonyymi

      Mahti paikka ja kivat ponit ja hevoset ja tietenkin myös ihmiset. Siellä on hyvä ilmapiiri. Esco poni on ihan oma suosikkini🤩

    • Anonyymi

      Hinta oli täydellinen sain olla hevosten kanssa muulloinkin kuin vain ratsastaessa joten se oli ihan superia.

      • Anonyymi

        samaa mieltä. Puolimatkan Matte on tallin oma kasvatti. talli on paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa mieltä. Puolimatkan Matte on tallin oma kasvatti. talli on paras.

        Puolimatkan Matte on yksi joilla tykkään mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolimatkan Matte on yksi joilla tykkään mennä

        Tähti-Serafina on toinen lempparini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähti-Serafina on toinen lempparini.

        muistaakseni uusi hevonen. Tähti-Serafina taisi tulla tänä vuonna


    • Anonyymi

      Mä rakastan Puolimatkan tallia! En ois koskaan vaihtamassa tallia! Tippumisen otetaan hyvin vastaan ja heti kysytään että sattuko!

    • Anonyymi

      Ne ketkä laittaa ilkeitä kommentteja vois miettiä miltä tallinomistaj Tuuliasta tuntuu! Vaikutatte joiltain kolme vuotiailta kun kerrotte kaiken mitä tulee mieleenkään
      Puolimatkan talli on paras talli Missä oon käynyt
      Tykkään myös Lähdenrannan tallista mutta oon käyny siellä vaan leirillä niin Puolimatkan talli on vähän parempi

    • Anonyymi

      Hei!
      Olen käynyt nyt Puolimatkan tallilla noin kaksi vuotta ja en olisi vaihtamassa tallia!
      Tallinomistaja ja muut tuntien pitäjät ovat todella mukavia!
      Suosittelen tallia kaikille kenelle siellä on mahdollisuus käydä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe