Veljen poikaystävä kiusaa

jokulis1

Oon 12-vuotias poika ja mun isoveli on 17. Sen poikaystävä on aina välillä meillä. Mä vihaan sitä, se aina tönii mua ja haukkuu tumpiksi, kun olen poikkeuksellisen lyhyt. Olen sanonut veljelle, etten tykkää siitä käytöksestä, mutta veli sanoo vaan että se on sen huumoria. Inhottava tilanne.

15

1187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osdaos

Onko veljes hinttari?

• aefrfras

Pelaako veljes tree kroonoris ??

• Moikka!

Ihmisillä tuppaa olemaan aikamoisen erilaiset huumorintajut. Voi olla että veljesi poikaystävä tarkoittaa hyvää mutta jos hänen käytöksensä loukkaa sinua niin silloin se ei ole oikein. Se mitä sitä tunnet on tärkeintä, ei se mitä veljesi kanta on tähän asiaan.
      Puhu rohkeasti ja suoraan tälle veljesi poikaystävälle ja sano että koet hänen käytöksensä loukkaavaksi. Ja toivot että hän lopettaa sen välittömästi. Pääasia on että tuot mielipiteesi esiin rauhallisesti, varmasti ja keskustelutyylillä. Hermostuminen ei auta asiaa millään lailla. :)

Toivottavasti saat asiat selvitettyä. Tsemppiä ja jaksamista!

Terveisin, Mirva nettisaappaasta Jyväskylästä.

• Tyttö

Älä ainakaan huuda sille että se on homo. Ite en vaan käsitä miksi homo on haukkumasana. Tosin jällene toditettu jotain, pojat kehittyy tyttöjä hitaammin. Paljon hitaammin.

Kerro hänelle että et todellakaan pidä siitä mitä hän tekee jä pyyde lopettamaan.

• Seppo on bi seksuaali

Stereotypisti on ainakin haukkumasana, jolla nyt aion sinua solvata.

• justjoo ://

Joku fägäri haukkuu sua tumpiks? Alkaako hintit hyppiä jo silmille.....

• Tolppanaama

Kysy siltä et: "Mikäs vitus tolppa itte oot?" (:

• dddddddddddddseee

Sano vaa et turpa nyt saatana kii

• Masturboija97

HINDEROINEN :.-DDDDDDDDDDDDDDDDDD aika kova jätkä varmaa. Tollaset homot pitäs tappaa ja siirtää Siperiaan..

• Anonyymi

Mitäpä niitä enää tappamisen jälkeen Siperiaan siirtämään.

• homojenpuolesta

nii mikä helvetin ongelma teillä on et pitää homoja haukkuu? ihan samanlaisia ihmisiä nekin on, sama ku sanois et ''tollaset heterot pitäs tappaa ja siirtää siperiaan'' joo siis oon iteki hetero mut vituttaa tollanen. oon puhunu kiitos..

• tidoksss

homojenpuolesta nimimerkille tiedoksi , että homous on geneettinen virhe eli he eivät ole normaaleja ihmisiä vaan hinttarit on oma alalaji ihmiselle.

• Anonyymi

Moi!
      Oon 18 ja kaikki hyvin nyt, isoveli ja sen poikaystävä eros alkukesällä eikä tarvii enää nähä sitä äijää.
      T. Ap

• Annoitko koskaan sille?

• Anonyymi

Kyllä se lopettaa jos sille sanot ihan suoraan.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe