Veljen poikaystävä kiusaa

jokulis1

Oon 12-vuotias poika ja mun isoveli on 17. Sen poikaystävä on aina välillä meillä. Mä vihaan sitä, se aina tönii mua ja haukkuu tumpiksi, kun olen poikkeuksellisen lyhyt. Olen sanonut veljelle, etten tykkää siitä käytöksestä, mutta veli sanoo vaan että se on sen huumoria. Inhottava tilanne.

15

1256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osdaos

Onko veljes hinttari?

• aefrfras

Pelaako veljes tree kroonoris ??

• Moikka!

Ihmisillä tuppaa olemaan aikamoisen erilaiset huumorintajut. Voi olla että veljesi poikaystävä tarkoittaa hyvää mutta jos hänen käytöksensä loukkaa sinua niin silloin se ei ole oikein. Se mitä sitä tunnet on tärkeintä, ei se mitä veljesi kanta on tähän asiaan.
      Puhu rohkeasti ja suoraan tälle veljesi poikaystävälle ja sano että koet hänen käytöksensä loukkaavaksi. Ja toivot että hän lopettaa sen välittömästi. Pääasia on että tuot mielipiteesi esiin rauhallisesti, varmasti ja keskustelutyylillä. Hermostuminen ei auta asiaa millään lailla. :)

Toivottavasti saat asiat selvitettyä. Tsemppiä ja jaksamista!

Terveisin, Mirva nettisaappaasta Jyväskylästä.

• Tyttö

Älä ainakaan huuda sille että se on homo. Ite en vaan käsitä miksi homo on haukkumasana. Tosin jällene toditettu jotain, pojat kehittyy tyttöjä hitaammin. Paljon hitaammin.

Kerro hänelle että et todellakaan pidä siitä mitä hän tekee jä pyyde lopettamaan.

• Seppo on bi seksuaali

Stereotypisti on ainakin haukkumasana, jolla nyt aion sinua solvata.

• justjoo ://

Joku fägäri haukkuu sua tumpiks? Alkaako hintit hyppiä jo silmille.....

• Tolppanaama

Kysy siltä et: "Mikäs vitus tolppa itte oot?" (:

• dddddddddddddseee

Sano vaa et turpa nyt saatana kii

• Masturboija97

HINDEROINEN :.-DDDDDDDDDDDDDDDDDD aika kova jätkä varmaa. Tollaset homot pitäs tappaa ja siirtää Siperiaan..

• Anonyymi

Mitäpä niitä enää tappamisen jälkeen Siperiaan siirtämään.

• homojenpuolesta

nii mikä helvetin ongelma teillä on et pitää homoja haukkuu? ihan samanlaisia ihmisiä nekin on, sama ku sanois et ''tollaset heterot pitäs tappaa ja siirtää siperiaan'' joo siis oon iteki hetero mut vituttaa tollanen. oon puhunu kiitos..

• tidoksss

homojenpuolesta nimimerkille tiedoksi , että homous on geneettinen virhe eli he eivät ole normaaleja ihmisiä vaan hinttarit on oma alalaji ihmiselle.

• Anonyymi

Moi!
      Oon 18 ja kaikki hyvin nyt, isoveli ja sen poikaystävä eros alkukesällä eikä tarvii enää nähä sitä äijää.
      T. Ap

• Anonyymi

Kyllä se lopettaa jos sille sanot ihan suoraan.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe