Veljen poikaystävä kiusaa

jokulis1

Oon 12-vuotias poika ja mun isoveli on 17. Sen poikaystävä on aina välillä meillä. Mä vihaan sitä, se aina tönii mua ja haukkuu tumpiksi, kun olen poikkeuksellisen lyhyt. Olen sanonut veljelle, etten tykkää siitä käytöksestä, mutta veli sanoo vaan että se on sen huumoria. Inhottava tilanne.

15

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osdaos

      Onko veljes hinttari?

    • aefrfras

      Pelaako veljes tree kroonoris ??

    • Moikka!

      Ihmisillä tuppaa olemaan aikamoisen erilaiset huumorintajut. Voi olla että veljesi poikaystävä tarkoittaa hyvää mutta jos hänen käytöksensä loukkaa sinua niin silloin se ei ole oikein. Se mitä sitä tunnet on tärkeintä, ei se mitä veljesi kanta on tähän asiaan.
      Puhu rohkeasti ja suoraan tälle veljesi poikaystävälle ja sano että koet hänen käytöksensä loukkaavaksi. Ja toivot että hän lopettaa sen välittömästi. Pääasia on että tuot mielipiteesi esiin rauhallisesti, varmasti ja keskustelutyylillä. Hermostuminen ei auta asiaa millään lailla. :)

      Toivottavasti saat asiat selvitettyä. Tsemppiä ja jaksamista!

      Terveisin, Mirva nettisaappaasta Jyväskylästä.

    • Tyttö

      Älä ainakaan huuda sille että se on homo. Ite en vaan käsitä miksi homo on haukkumasana. Tosin jällene toditettu jotain, pojat kehittyy tyttöjä hitaammin. Paljon hitaammin.

      Kerro hänelle että et todellakaan pidä siitä mitä hän tekee jä pyyde lopettamaan.

      • Seppo on bi seksuaali

        Stereotypisti on ainakin haukkumasana, jolla nyt aion sinua solvata.


    • justjoo ://

      Joku fägäri haukkuu sua tumpiks? Alkaako hintit hyppiä jo silmille.....

    • Tolppanaama

      Kysy siltä et: "Mikäs vitus tolppa itte oot?" (:

      • dddddddddddddseee

        Sano vaa et turpa nyt saatana kii


    • Masturboija97

      HINDEROINEN :.-DDDDDDDDDDDDDDDDDD aika kova jätkä varmaa. Tollaset homot pitäs tappaa ja siirtää Siperiaan..

      • Anonyymi

        Mitäpä niitä enää tappamisen jälkeen Siperiaan siirtämään.


    • homojenpuolesta

      nii mikä helvetin ongelma teillä on et pitää homoja haukkuu? ihan samanlaisia ihmisiä nekin on, sama ku sanois et ''tollaset heterot pitäs tappaa ja siirtää siperiaan'' joo siis oon iteki hetero mut vituttaa tollanen. oon puhunu kiitos..

    • tidoksss

      homojenpuolesta nimimerkille tiedoksi , että homous on geneettinen virhe eli he eivät ole normaaleja ihmisiä vaan hinttarit on oma alalaji ihmiselle.

    • Anonyymi

      Moi!
      Oon 18 ja kaikki hyvin nyt, isoveli ja sen poikaystävä eros alkukesällä eikä tarvii enää nähä sitä äijää.
      T. Ap

    • Anonyymi

      Kyllä se lopettaa jos sille sanot ihan suoraan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe