HS vahvistaa. 5 vuotta Hannulle

7

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja huomatkaa, että nyt tuomio tuli myös rahankeräysrikoksesta. Milloinkahan saamme nähdä hovin erittelyn, jotta mikä summa on rahankeräysrikosta ja mikä summa taas on petosta. Onhan ne jotenkin pitänyt pystyä erittelemään toisistaan.

Ja mitaan ette voi...

• -HanukKa

Ja nyt sitten valittamaan Eu:n ylimpiin uhmisoikeustuomioistuimiin

• hiiri

Raikkukin on taas uskaltanut kommentoida jotain. Mutta asiat ovat vielä kesken.

• ” Helsingin hovioikeus on tuominnut sijoitusklubi WinCapitan perustajan Hannu Kailajärven viiden vuoden vankeusrangaistukseen. Tuomio tuli törkeästä petoksesta ja rahankeräysrikoksesta.”

”Nainen tuomittiin vuoden ja kolmen kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen avunannoista törkeään petokseen ja rahankeräysrikokseen.”

Nyt sitten meni leikki uusiin puihin. Winkkari on myös rahankeräysrikos ja Muisku sai tuomion avunannosta. Kaukaa ei ole haettu ajatus, että sponsorit ovat myös syyllistyneet avunantoon. Nyt valitettava totuus on myös se, että valtio voi tiukemmin pitää kiinni winkkarirahoista. Rahankeräysrikokseen osallistuvalle kun ei palautuksia niin vain jaeta.

Kävin tässä muutaman vuoden kiistaa Capitrollin kanssa asiasta ja aika näytti minun olleen oikeassa. Lienee kohtuullista odottaa, että Trölli pahoittelisi paskapuheitaan nyt. Odotan myös näkeväni Hesarissa sen luvatun tillilihaa ja minun lakitietämystäni ylistävän maksetun ilmoituksen.

Kuten Trölli monesti on painottanut, hän on aina sanansa mittainen mies. Nyt sitten sekin tulee punnituksi ;)))

• Capitrolli:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10681492#comment-55452863
        ”Jos Hovioikeus asettuu samalla kannalle kuin sinä, lupaan julkaista Rautalankakauppiasta ja tillilihaa ylistävän mainoksen Hesarin paperiversiossa. Pistä tämä muistiin, koska tämä lupaus on todellinen.”

Panin Tröllin kehoittamalla tavalla lupauksen muistiini. Siinä se on.

On aika, ystävä hyvä. ;)))

• valuuttakauppias kirjoitti:

Capitrolli:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10681492#comment-55452863
        ”Jos Hovioikeus asettuu samalla kannalle kuin sinä, lupaan julkaista Rautalankakauppiasta ja tillilihaa ylistävän mainoksen Hesarin paperiversiossa. Pistä tämä muistiin, koska tämä lupaus on todellinen.”

Panin Tröllin kehoittamalla tavalla lupauksen muistiini. Siinä se on.

On aika, ystävä hyvä. ;)))

Trölli minulle
        Harley, David & Son 29.1.2012 12:27
        ”Ei se ole häpeä, että sinä tavallisena ja yksinkertaisena maallikkona olet eri mieltä kuin kolme ammattituomaria. He tietävät paljon, tuntevat lain ja heillä on paljon elämänkokemusta. Sen takia minä olin jo vuosia sitten samaa mieltä heidän kanssaan rahankeräysrikoksesta. Sinä tiedät asioista vähän, et tunne lakia ja sinulla on vähän elämänkokemusta.”

Jos mahdollista, oikaisetkos pikimiten myös tämän väittämäsi. ;)))

• dolla3

Liian pieni tuomio siihen nähden, että moni menetti koko elämäntyönsä, eli elämänaikana hankkimansa omaisuuden.
      Oikea tuomio olisi ollut 15 vuotta päivästä- päivään kärsittyä eristystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2119
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1803
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1410
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1394
    5. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1034
    6. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      968
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      77
      922
    8. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      862
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      69
      825
    10. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      125
      818
    Aihe