Jotain Protomoa, vai mitä se oli. Nyt on Woodinnoo, Protomoo..
Onko paljon työllistyneitä, joko kannattaa palata maisemiin?
Taas uutta kivaa Voikkaalle
9
446
Vastaukset
- pärettä ja lastuu
Woodinnon tukityöllistetyt löi pari kapulaa yhteen. Syntyi Proto. Toisessa palikassa on huopakynällä kirjoitettu Ahti Oy
- täynnä ma......
Voikkaa = Suomen persereikä.
- On vai?
Minusta se oli ennen Helsinki.
Mutta kai se voi yhtähyvin olla Voikkaakin.
Mitä väliä enään millään pääkaupugilla. - pidän peukkuni
On vai? kirjoitti:
Minusta se oli ennen Helsinki.
Mutta kai se voi yhtähyvin olla Voikkaakin.
Mitä väliä enään millään pääkaupugilla.Helsinkipä hyvinkin,mutta kouvolan hallinto pisti ranttaliksi ja ohitti.
Hesan vahvyúus on mamut jotka terrorisoivat itäkeskusta. Mutta onhan niitä tännekkin kuskattu. Joten kilpailu huonouden huipusta jatkuu kiihkeänä.
- Mikseimeillemitään
Ihan epistä! Kaikkea te saattekin! Ensin liikenneympyrä ja nyt joku eu-hömppäprojekti business!
oon kyl kade. - Tiedonhaluinen
Selittäkää nyt tietämättömälle mitä se rompompoo tekee. Vai mikä protomono se oli.
Missä sen maallinen majapaikka sijaitsee? - pöytälaatikko yhtiö
Ei se mitään tee. Laskuttaa erään konsulentin palkkiot.
- Vapaaeläjä
Ai jaa. Aattelin, et jos työtä löytyis myös.
- pellekerhoo
Aika rento ja löysä ote on kouvolan "päättäjillä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813035Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911736Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831581- 1371442
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981207Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821207- 831182