Jotain Protomoa, vai mitä se oli. Nyt on Woodinnoo, Protomoo..
Onko paljon työllistyneitä, joko kannattaa palata maisemiin?
Taas uutta kivaa Voikkaalle
9
451
Vastaukset
- pärettä ja lastuu
Woodinnon tukityöllistetyt löi pari kapulaa yhteen. Syntyi Proto. Toisessa palikassa on huopakynällä kirjoitettu Ahti Oy
- täynnä ma......
Voikkaa = Suomen persereikä.
- On vai?
Minusta se oli ennen Helsinki.
Mutta kai se voi yhtähyvin olla Voikkaakin.
Mitä väliä enään millään pääkaupugilla. - pidän peukkuni
On vai? kirjoitti:
Minusta se oli ennen Helsinki.
Mutta kai se voi yhtähyvin olla Voikkaakin.
Mitä väliä enään millään pääkaupugilla.Helsinkipä hyvinkin,mutta kouvolan hallinto pisti ranttaliksi ja ohitti.
Hesan vahvyúus on mamut jotka terrorisoivat itäkeskusta. Mutta onhan niitä tännekkin kuskattu. Joten kilpailu huonouden huipusta jatkuu kiihkeänä.
- Mikseimeillemitään
Ihan epistä! Kaikkea te saattekin! Ensin liikenneympyrä ja nyt joku eu-hömppäprojekti business!
oon kyl kade. - Tiedonhaluinen
Selittäkää nyt tietämättömälle mitä se rompompoo tekee. Vai mikä protomono se oli.
Missä sen maallinen majapaikka sijaitsee? - pöytälaatikko yhtiö
Ei se mitään tee. Laskuttaa erään konsulentin palkkiot.
- Vapaaeläjä
Ai jaa. Aattelin, et jos työtä löytyis myös.
- pellekerhoo
Aika rento ja löysä ote on kouvolan "päättäjillä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850