Miten kestää pidempään ??????

nolona...

Olen siis mies, ja kun rakastelen käytän kortsua joka heikentää hieman tuntoa, mutta silti se kestää vain 10-20min, ehkä normaali aika ? vai ?

mutta miten kestää pidempää ? asiallisia vastauksia kiitos... =)

10

14612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Pystyisimpä itsekkin tuohon. 5-10 min on meikäläisellä ihan maksimi.
      Eli pyytäisin sinulta neuvoja miten kestät noinkin pitkään.

• jiikoo

http://ws2.bestsellerfinland.fi/sse.client/SSE/sincity

- max.LOVE ON ORGASMIA VIIVYTTÄVÄ KONDOMI
      Mullistava uutuuskondomi, joka on muuten ihan normaali kondomi, mutta kondomin sisäpinnan liukaste sisältää puuduttavaa ainetta, joka auttaa viivyttämään orgasmia ja pidentää seksuaalista nautintoa rakastelusssa!

Liukasteen puuduttava ainesosa on nimeltään benzokaani (5%-prosenttisena), aine on turvallista, se ei vie mieheltä "tuntoa" pois, mutta auttaa rauhoittamaan pintaverenkiertoa ja näin auttaa pidempään aktiin! max.LOVE on lisäksi edullisempaa kuin vastaava, markkinoilla jo oleva kondomi Durex Performa!

• nolona...

eikö löydy mitään luonnonkonsteja ? kun ei viitsisi tilata kaupasta...
        Nii ja samalla voisi varmaan kysyä että miten nainen saisi nopeammin, hänellä kestää aina sormin itse n. 15min minä olen nuollut häntä puol tuntia, mutta hän ei saanut. Hän on saanut vain yhden kerran seksissä.. eli mitä voin tehdä ?

• Hämmästynyt
        nolona... kirjoitti:

eikö löydy mitään luonnonkonsteja ? kun ei viitsisi tilata kaupasta...
        Nii ja samalla voisi varmaan kysyä että miten nainen saisi nopeammin, hänellä kestää aina sormin itse n. 15min minä olen nuollut häntä puol tuntia, mutta hän ei saanut. Hän on saanut vain yhden kerran seksissä.. eli mitä voin tehdä ?

Naisen seksuaalisuus ei ole katsos niin yksinkertaista. Oma mieheni ei ole koskaan pystynyt noin pitkään suoritukseen, mutta se on ollut laadullisesti ihanaa. Minun pimppini olisi noin pitkän jyystämisen jälkeen varmaan ihan verillä.

• Reijo

Niin, voi toki johtua nuoresta iästänikin (17v), mutta alkaa vaan häiritsemään että tulee aina parissa minuutissa... Onko se kenties normaalia, pystyykö pidättelemään kauemman jos on kokeneempi?

• make 40 v

itse olen 40 v ja ollut naimisissa 14 v seksielämä on sellaista että laukean ilman esileikkejä yms noin 20- 30 sek. olen käynyt lääkärillä siitä 2 kertaa ja saanut ekalla kerralla emla gream voidetta mikä poistaa tuntoa aluksi se toimi jotenkuten mut nyt tuli erektio ongelmat johon sain up primaa josta ei ollut mitään apua . vaimo sanoo et ei se haittaa ollaa kohta uudestaa mut kun ei tule erektiota kuin 2- 3 tai 4 tunnin päästä ja sit taas sama juttu spruit. viimeksi laukesin jo sisääntyöntyessä. orgasmi on sellainen kuin aivastus et oho se tulee oho se tulikin jo seksielämä on muutunut aikalailla kun tyydytämme toisemme muuten kuin yhdynnällä onneksi on ymmärtäväinen vaimo jolle olen sanonut et ei toi sun pimppasi niin ihmeelline ole enää 14 v jälkeen et kyl siihen pitäis olla jo tottunut ja harjoteltukkin on . nyt menen urologille jos sais vaikka sen pistos hoito jutun et pystyi panemaan vaikka olisikin just tullut

• kalle

Sun pitää alkaa reenaamaan sun penislihasta. tunnetaan nimellä kegel-lihas. Jos mietit mikä se on, se on se jolla lopetat virtsan tulon jos esim ovikello soi yms tulee kiire. okei, ootko mukana?

eli.. tää on auttanut mulle ja ihan selkee tieto noin isossakin maailmassa, ei vaan monet tiedä siitä siitä huolimatta. eli tää perustuu siihen et sun lihas joka pidättää virtsan ja myös sperman, alkaa kehittymään ja kasvamaan ja vaikka sperman tulon estäminen on paljon vaikeampaa kuin virtsan, lihas vahvistuu siihenkin ja näin voila - miehen multiorgasmi on mahdollista. kun kerran pystyy sen estämään, seuraavan orkun tulo kestää taas kotvasen.

lisää tietoa saat netistä. tai multa oppaan sähköpostissa jos kiinnostaa. toimii, itse koittanut. piste =)

eli tee tällainen harjoitusohjelma:

ekat 2 vko tee joka päivä 100 kpl kegel-lihaksen jännitystä. jokainen veto tulisi kestää n.5 sekuntia.

seuraavat 2 vko tee 100 kuten ekallakin kahdella viikolla mut sen lisäksi tee 50 pitkää kegeliä, kesto noin 20-30 sekuntia.

seuraava kuukausi: varioi joka päivä vähän eri mut pyri et joka toinen päivä teet esim niin et ensin 100 peruskegel jännitystä ja sit koitat tehdä vaikka 20 kpl niin pitkään ku pystyt pitää jännityksessä..

• Reijo

pakko kysyä, eli reenaanko stondiksen aikana vai peniksen ollessa velttona??

• Reijo

pakko kysyä, penis kovana vai velttona???

• jone

Vedä käteen tunti tai pari ennen, kuin tiedät pääseväsi sänkyyn. Minulla homma on siksi helppoa, että voin suunnitella sen, milloin menen panemaan. Noin tuntia ennen kuin menen, vedän käteen ja kas: Akti kestää helposti tunnin-puolitoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6565
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      555
      2261
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1857
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      83
      1235
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1032
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      81
      915
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      833
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      830
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      757
    Aihe