Olen nelikymppinen eronnut mies ja nautin vapaudestani ja varsinkin seksistä nyt kun sitä on tarjolla taas avioeron jälkeen. En pettänyt vaimoani ja seksimme oli huonoa ja harvassa kerrat kun sitä sai.
Nyt olen pyörinyt näin viikonloppuisin baareissa ja ravintoloissa ja parhaimmat tuttavuudet ovat olleet yksinhuoltajat.
He ovat myös hakemassa pelkkää seksiä silloin kun lähtevät ulos ja ovat hyvin halukkaita ja valmiita asiaan ilman turhia jutustuleja ja tutustumista paremmin.
Pelkkää seksi koko yön taikka pikaisesti jossakin jolleivat voi viedä kotiinsa taikka tulla luokseni.
Temput tehdään ja nautitaan eikä soitella perään.
Mitenkäs muilla, miehet ja naiset kokemuksista ja ajatuksistanne?
YH-äiti on yleensä helppo
34
7906
Vastaukset
- ite oot kaato
Enemmän vaikuttaa sille, että sinä olet helppo kaato yh äideille. Mutta eipä siinä mitään jos kumpikin osapuoli tyytyväisiä..
- Läheisyyttä kaipaava
On jotenkin alentava ilmaus "Kaato". Seksi on ihmisten perustarpeita, johon liittyy läheisyys, lämpö ja mieluiten jonkinlainen rakkaus.Itse arvostan serksikunppaniani, sillä mielestäni se on hienoin luottamuksen osoitus, jonka kanssaihmiselle voi antaa.
- adonismus
Hienosti sanottu. Toivotaan, että sinulla on myös yhtä arvostava kumppani :)
- Kumoon.
adonismus kirjoitti:
Hienosti sanottu. Toivotaan, että sinulla on myös yhtä arvostava kumppani :)
Iltalehdessä näky olevan, että joka neljäs mies hyväksyy salakaadot.
- kysyvä?
Harmi, jos lapsettomuuteni estää mua saamasta seksiä kaltaiseltasi mieheltä. En kyllä oikein tajua, miksi haluaisin soitella sen enempää kuin nainen jolla on lapsi. Selittäkääs miehet tämä mulle?
- asgfssf
Normaalisti naisten kanssa saa hirveästi pelleillä että saa toosaa. YH naisten kanssa ei tarvitse tehdä mitään erityistä, hyvin suoratkin ehdotukset menevät läpi. Sitten molemmat saavat mitä haluavat
- vaik monet toivois
Täs varmaan taas oletetaan, et naiset ovat niitä epätoivosii, jotka soittelee perään ja unohdetaan, että vuonna 2013 Suomessa naiset, eivät miehet, tekevät valinnan parinmuodostuksessa.
emme elä 70-luvulla
- Mävain
Hei! Juu meil yh:lla eli eronneilla lapset tehty, niin ei paineita soitella kenenkään perään. Sitä vain haluaa nauttia vapaasti elämästä ja ansaitusta vapaasta.
- Malla65
Kai se on yksilöllistä- yksi yh tyytyy seksiin ja toinen haluaa myös henkistä puolta päälle. Eipä yleistetä liikaa. Minua oksettaa eronneet ukot, jotka luulevat, että yh- nainen alkaa roikkua heissä ja soittelisivat heille, jos itse vain laiskottelevat kotona ja masu sekä kaksoisleuka alkaa kasvaa älyn supistuessa...Kiitos, ei!!!!!!!!!!
- ite oot kaato
oikea ote sulla Malla65. Ja ei saisi yleistää.
Itse olen kokenut kunnia-asiaksi ne kerrat kun olen kelvannut yh äidin seksiseuraksi, en ole tungetellut ja seksi ollut todella hyvää. On pidetty yhteyttä ja parin kanssa uusittukin joitakin kertoja. Jos on jotain tunteita ollut pelissä, se vain tekee asian hienommaksi, silloin tuntuu että toiselle on ollut kohtaamisesta merkitystä, vaikke vakavammaksi kehittyisikään suhde. Jos kemiat toimisivat, voisin ihan hyvin mennä kimppaankin yh äidin kanssa. Jos haluaisin vakiintua, en rajoittaisi yh äitejä pois, koska voisi juuri se helmi jäädä löytymättä!
Aloittajan kaato asenne kielii kehittymättömästä tunne-elämästä, ei kerro että olisit hyvä rakastaja. Toivottavasti pystyt muuhunkin joskus kuin käyttämään naisia itsetyydytykseesi. Ei se määrä, vaan laatu ratkaisee ja koskettaako tunnetasolla. - djgdj
ite oot kaato kirjoitti:
oikea ote sulla Malla65. Ja ei saisi yleistää.
Itse olen kokenut kunnia-asiaksi ne kerrat kun olen kelvannut yh äidin seksiseuraksi, en ole tungetellut ja seksi ollut todella hyvää. On pidetty yhteyttä ja parin kanssa uusittukin joitakin kertoja. Jos on jotain tunteita ollut pelissä, se vain tekee asian hienommaksi, silloin tuntuu että toiselle on ollut kohtaamisesta merkitystä, vaikke vakavammaksi kehittyisikään suhde. Jos kemiat toimisivat, voisin ihan hyvin mennä kimppaankin yh äidin kanssa. Jos haluaisin vakiintua, en rajoittaisi yh äitejä pois, koska voisi juuri se helmi jäädä löytymättä!
Aloittajan kaato asenne kielii kehittymättömästä tunne-elämästä, ei kerro että olisit hyvä rakastaja. Toivottavasti pystyt muuhunkin joskus kuin käyttämään naisia itsetyydytykseesi. Ei se määrä, vaan laatu ratkaisee ja koskettaako tunnetasolla.Valitettavasti täytyy todeta, että ainakin omassa kaveripiirissä juuri ne kehittymättömän tunne-elämän omaavat ovat niitä hyviä rakastajia, siis fyysisesti :(
- kysyvä?
Ei kai sellaselta mahankasvattajaukolta lapsetonkaan seksiä halua saati soitella perään?
- sovinist3
Onse kyllä vähän jännä juttu, kun on tuntenut "naisen" vanhoillisena sinkkuna ,.... ja yhtäkkiä tapaa saman naisen baarissa rajuna seksimuijjana joka haluaa sut mukaan... Väliä n. 5 vuotta. PS. 2 lasta....
- gcghchc
Älä mene baariin. Kotona dokaaminen on halvempaa
- ajomies ei kiirehdi
kylläse nyt näin vaan oli. aikoinaan kun erosin olin suurinpiirtein saman ikänen ja helppoja tapauksia oli ravintolat väärällään eipä silti ei kaikki ollut taaperoiden äitejä.
mutta asiaan. sitä sai kun halusi ja ihan viikollakin
ajelin paraaseen ruuhkaaikaan 3 eri naista samassa kaupungissa ja sitten vielä jäi käteen yh koulukaveri kun opiskelin juuri silloin. mutta en kertakaikkiaan jaksanut kuin pari viikkoa 4 ajella. piti jättää yksi pois ja luonnollinen poistuma oli pienitissisin. sitten sillä pärjäsi ihan hyvin.
ai niin meinasi unohtua, ehdin 1 vuoden koulutusaikana köyriä 2 eri naista samalta luokalta ja yhden rinnakkaisluokalta. mutta ei auta jonkuhan ne vidumaiset hommatkin on tehtävä- --------
se o erimiähet ku panee ja eri miähet ku puhuu...heh, heh ;-}
Täs o kait toi jälkimmäine
- ferewrwer
En mä ny niin sanois.
Jos yksin olevana pitää laittaa lähestymisiä rankinkiin, niin kyllä se on eri.
Lähimmäksi on tullut avoliitossa asuva.
Toisena varmaa juuri eronnut
kolmas on vapaa.
neljäntenä yh
Mutta jos seksin suhteen katsotaan, nii kyllä toi avoliitossa olluit ja just eronnut on vahvimmin ollut seksuaalinen.
Tämä Yh, ei oikeastaan ollenkaan - ::::
Näe itsesi 70-vuotiaana ukkona - mitä jää jäljelle?
Pelkkää kuvitelmaa.
Pönkitetty itsetunto ja katkeruus, kun naiset käyttivät hyväkseen? - onsesemmosta
Kyllä se taitaa olla "kaato" molemmin puolin vai meinaatko, että ne naiset tulee sinne baariin telkkua kattelee?
.. naiset taitaa käyttää termiä "jäi haaviin" :)- aholisti
Mä ainakin meen baariin juomaan viinaa, jos nyt ylipäätään meen, kotona juominen kun on halvempaa. Seksiä saa netin kautta vaivattomammin kuin baarista. (enkä tarkoita maksullisia)
- helppoa?
aholisti kirjoitti:
Mä ainakin meen baariin juomaan viinaa, jos nyt ylipäätään meen, kotona juominen kun on halvempaa. Seksiä saa netin kautta vaivattomammin kuin baarista. (enkä tarkoita maksullisia)
Mitä kautta etsis seksiä netistä?
- Haitta!
He ovat myös herkästi takiaispalloja.
- wewwew
Tukiaispalloja.
- 40+
Miksi naisen pitäis ostaa koko sika jos haluaa pelkkää makkaraa?
- sfafafafafdfdf
Päinvastoin: nehän on niitä kaikista kriittisimpiä. Ne ovat jo heivanneet juopot exänsä pihalle, ja jos on baaris pikkasenkin ottanut, niin ei mitään saumaa...
- sweet18
Vanhat rumat äijät jotka miettii että "Jaah, keneltäköhän sitä pillua helposti sais ah" on niin vitun oksettavia :D (tietenkin nuoretkin jotka ajattelee samoin) Miks esineillistätte meidät, ihankun naiset ois vaan jotain yhden illan panoleluja, jotka toivottavasi sais helposti kaadettua.
Itse en koskaan ketään panis, jota en rakastaisi.- Opit vielä
Vai et ketään panis, jota et rakastais.
No, olet vaan nuori ja tyhmä. :)
Kokeneempana ja kypsempänä sitten huomaat, ettei se rakkaus välttämättä riitä. Ja, että hyvääkin seksiä olis ihan kiva saada. No mistä? Oot kysymysmerkkinä.
Mistä vaan. Ei siihen rakkautta tarvita.
Luottamusta ehkä. Toisille sekään ei ole tarpeen. - yjfyjfjfhjfhjfhj
Ehkä et sinä, mutta yhä useammat naiset nykyään. Väittäisin jopa, että naiset tekevät sitä ihan yhtä paljon kuin miehet, varsinkin nuoret naiset.
- siit se johtuu
Johtuu siitä , että olet n. 40v ja sinusta kiinnostuvat naiset ovat todennäköisimmin suunnilleen omaa ikäluokkaasi. Sen ikäisillä naisilla useimmilla on lapsia, ja useimmat lienevät eronneita, kun kerran miesseuraa hakevat....
- Anonyymi
Mitäpä ihmeellistä,nainen on nainen,oli yh tai mitä vaan. Seksuaaliset halut on normaalia. Mä en ole jakelija. Mulla on nyt 7kk ollut turkkilainen mies rakastajana. Hän riittää.
- Anonyymi
Yksin huoltajana kuusi vuotta, eroni riitaisa joten päätin kasvattaa lapseni teiniksi ilman uutta suhdetta. Läheisyyttä ja seksiä kaipaan haenkin sitä viikon loppuisin kun lapsi isänsä luona. Bubissa tai ravintolassa katselen sillä silmällä.
Miehen kanssa jutustellessa kysäisen oletko sinkku vai varattu, miehet esittävät saman kysymyksen. Vastaukseni saa miehen innostuu saman tien, yksinhuotaja ja lapsi isällään. Helppoa iskeä mies sänkyyn kun tiedostavat olen puutteessa. Yksin n. 36 - Anonyymi
Miten niin helppo? Ei ne tarpeet häviä ja niiden takia sitä yhtä lähdetään etsimään.
Olet itse ihan yhtä helppo. - Anonyymi
Olen 23v ja ihan ok näköinen.kapakka iltoina saa melkeinpä valita kenet ottaa.
Oon huomannut että kiimaisimpia on kyllä olleet yh.
Ja usein miten on molemmin puolin valinta,enkä ole pettynyt. - Anonyymi
Joillekin teoriassa helppo, mutta käytäntö on heille melkoisen vierasta.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2164907Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html294060Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2383872Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1353087Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1593063Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis642960Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162721Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos672605Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien962389En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132165