Ajattelin tehdä tämmöisen keskustelun johon porukka voi kommentoida että mitä olutta on juuri nyt nautiskelemassa. Oluesta voi myös kirjoittaa pienen arvostelun jne.
Itse juon tällä hetkellä klassista 3 koffia. Ostin pari tölkkiä töistä tullessani. Perushyvää bulkkikamaa.
Mitä olutta juot nyt?
29
351
Vastaukset
- kapakka kutsuu
Karjalaahan tässä siemaillaan. Eikun nousuhumalaa päälle.
Hyvää ja halpaa oltta! - pirkkaboys
Pitänee sanoa ettei noilla kahdella ekalla torvelolla juuri makuaistia ole, olvia sen olla pitää, pirkkakin hakkaa nuo kohvin ja karjaankurat.
- lidlin olut
Itsehän juon juuri korjaussettinä laadukasta Litoveliä.
Erittäin maittavaa.- Vpg
Teneriffalla maistellaan Lidlin argus tostadia 6.6 prosenttista yllättävän maukasta ale olutta.
- Thwaites
Lancaster Bomberia!
- maistuu hyvältä
Meikällä uppoaa tällä hetkellä sunnuntaikaljana laadukas noblelaner.
- pirkka on hyvää
Varman jotain aivan uutta, eipä ole missään kaupassa vielä näkynyt.
- ojowket
Juuri tällä hetkellä en juo olutta enkä mitään muutakaan.
- Kukko tunkiolla
Tällä hetkellä kaupasta tarttuu mukaan:
- Mariestads 3,5 % - sunnuntaiolut, kun ei halua humaltua liikaa - enemmän makua kuin ykkösessä
- Kukko Lager & Pils - nämä on hinta-laatu -suhteeltaan hyvä kotimaisia, maku Lagerissakin piristävän erilainen kuin Karjala-Olvi-Koff-Karhu -peruslagerakselilla.
- Budvar tumma: paras tumma joka kaupasta löytyy, luksusta iltaan
- Brooklyn American Ale: hyvää makua ja halailtavan ihana pullo
Päivällä tuli pari Mariestadsia juotua, mutta täytynee hakea kaupasta pari Kukkoa piristämään iltaa kun on tylsää duuni-opiskeluhommaa tiedossa... - kohta nukkumaan
Justiinsa ennen nukkumaanmenoa nautiskelen Saimaan Marsalkka savuolutta.
Maittavaa. - känni päälle!
Nautin tällä hetkellä karjaja-koff-lappari-olvi kombosta. Mukava vertailla makuja keskenään ja päihtyä sivistyneesti samalla.
- kaljoittelija
veltinsiä tällä hetkellä,kori holsteiniä on kellarissa,oli tarjouksessa 10,99 eur.
- Pihalla
Oon yrittänyt kotona sokerilla häpykavojen poistoa mutta se on hyvin tuskallista itse niitä repiä ja mun mieskään ei oikeen osannut tekniikkaa..kainalo-ja säärikarvat saan sokeroinnilla pois hyvin. Kysynkin, että jos meen kosmetologille kyseiseen "brassi" toimenpiteeseen niin miten siellä oikein toimitaan? Ihan vaan jalat levälleen kosmetologin eteen niinkuin gynelläkin?? Kokemuksia kaipaan ja saa myös vinkata hyvää kauneushoitolaa.
- Olvi!
Olvia tässä nautiskelen
- olutharrastaja
Tällä hetkellä nautiskelen voittajan olutta - siis Pirkkaa.
- rikas nauraa
Juo sinä vaan proletariaattipirkkaa, minä nautin konsernivapaasti kukko oluesta.
- itämaista ruokaa...
ja Tsingtao olutta :)
- mexican
Nyt aukeaa kuudes corona olut.
- Pirkkamaisteri
Tässä hiukan fostersia. On kyllä melko mitäänsanomaton peruskalja. Onneksi muutama tölkki Pirkkaa ja vaihtelun vuoksi yksi sellainen isompi Pirkka.
- Aina Jano
Urbock maistu vielä jäi 15 jäljelle.
- 151515
En juo nyt mitään olutta, olen töissä.
- niinkuin palstalla
Kohta aukeaa voittajaPirkka!
- Jano juu
Savuinen urbock meni taas.
- kukkelis1
Kukko pils 5,5% ihan jees juoma näin saunan jälkeen.
- Bock herkkua
Neuzeller bock hyvää on.
- olustelija10
Nyt menee aamiaisena Nikolai vuosiolut 2013 Cascada Ale
- tyrmäävän hyvä
kriek, Janoisessa Lohessa, oli ja toivottavasti on vieläkin.
- fullerslondonpride
Fullers London Pride. Englantilainen premium ale. Suosittelen lämpimästi, maku on erinomainen. Samanaikaisesti vahva, pehmeä ja täyteläinen.
- kiekuu vaan
Kukkoa jo toista viikkoa, 68 centtiä tölkki. Suomesta tietenkin ostettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875